![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() stop een stront in een dridelig pak op een VB-congres en het is nog een stront.
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die uitspraken komen niet van het Vlaams Belang |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeer juist! Ik stel me vaak in de plaats van een allochtoon. Ik zou me door niemand of niets laten vernederen, maar ik zou er ook alles aan doen om mezelf verdraagzaam te maken en niet alleen vedraagzaamheid te eisen. Ik heb echter de indruk dat het een sport is van veel allochtonen om zich te onderscheiden door brutaliteiten en minachting tegenover als wat blank is. Multiraciaal, ja! Multicultureel, neen! Laatst gewijzigd door Duym : 21 mei 2006 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en de uitspraken van tegenstanders van het VB hier zijn even dom en gevaarlijk. Trouwens er zitten er hier genoeg die de holocaust zelf ontkennen en dat is echt strafbaar ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() De Gucht,
De mestkevers zullen met de verkiezing met U afrekenen. Toch bedankt voor de stigmatisering en de vele stemmen die U oneliners het VB weer zal opleveren. |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burgemeester
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#51 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() *ahem* Citaat:
Citaat:
Citaat:
Guy Verhofstadt: "Ik zal het success van paars meten aan de stijging van het VB" Klinkt me enorm als een soort barometer, niet? Het probleem met de huidige samenleving in België is niet veroorzaakt door VB, maar door de regerende macht, en die mannen hebben al jaren geen voeling met wat er in de maatschappij leeft. In't tegendeel, bij da volk is't "eigen portefeulle eerst". |
||||
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eerlijk gezegd, voor een zieleknijper verteld u nie echt veel zinnige dingen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Weg met het cordon sanitaire!
|
![]() |
![]() |
#54 |
Partijlid
|
![]() Oliepik, volgens mij ben jij een linkse werkloze parasiet, zo eentje waar ik een grondige hekel aan heb.(er lopen er hier op dit forum nog een paar rond, zelfingenomen, lui én werkloos)
|
![]() |
![]() |
#55 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In die zin werken de kiezers van het VB mee aan de mislukking van de integratie door op die partij te stemmen. In plaats van de problemen te verminderen, vermeerderen zij ze. Ze krijgen dus juist het omgekeerde van wat ze verwachten, en de anderen delen in de klappen. Dat wil niet zeggen dat een goed integratiebeleid niet gepaard moet gaan met een streng asielbeleid. Het ene kan niet zonder het andere.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 21 mei 2006 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB was dat nog nooit. Ik zou dus zeggen dat de machthebbers verantwoordelijk voor het huidige klimaat waarin de moorden elkaar in sneltreinvaart opvolgen. Sinds wanneer wordt de oppositie voor het klimaat verantwoordelijk gesteld dat de machthebbers schiepen?
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De allochtoonse jongeren hebben een achterstand. Dat komt niet alleen door de slechte kennis van de Nederlandse taal maar ook door minder performante leerkrachten in scholen met een meerderheid aan allochtonen. Ze werden dikwijls verwaarloosd omdat extreem-rechts dat nu eenmaal niet renderend en weggesmeten geld vond. De hete adem van VB in de nek...... Nu beseft iedereen dat er daar verandering moet in komen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 21 mei 2006 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |