Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2006, 18:01   #41
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Sorry, ik heb het artikel gelezen maar ik heb het echt niet in detail in mijn geheugen, met de algemene teneur had ik al mijn bekomst, en hoe dan ook, dat soort gast heeft ons niets voor te stellen, tenzij wanneer hij denkt op te hoepelen...
Ik heb hier wel een citaat dat zeer verhelderend is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abou Jahjah
Nee, het is niet Vlaams Belang dat racisme in Vlaanderen produceert, het is andersom. Het Vlaams Belang is de thermometer en niet de hitte. De mensen die, bijvoorbeeld, aanwervingsquota blokkeren zijn meer verantwoordelijk voor het racisme in de maatschappij dan Vlaams Belang omdat zij het zijn die de problematiek van uitsluiting zien en niet willen oplossen. De mensen die geen radicale pedagogische hervorming van het onderwijs in Vlaanderen willen uitvoeren om het meer geschikt te maken voor een multiculturele samenleving zijn meer racisme aan het verspreiden dan Vlaams Belang. Bovendien, degenen die gedachtepolitie en inquisitoir willen spelen en de ,,thermometer'' willen breken om zo de hitte te stoppen, zijn meer katalyserend voor racisme in de maatschappij dan Vlaams Belang.
Hieruit maak je op wat een multiculturele maatschappij is : een maatschappij met massale immigratie van mensen die zich niet willen aanpassen.
Racisme heb je dan als de autochtoon zich niet wil aanpassen aan de immigrant. Zo simpel is dat.

Deze ideeën zijn niet het monopolie van DAJJ. In het forum van Kif Kif komen ze ook regelmatig aan bod.

Als racisme betekent zich verzetten tegen kolonisering, dan zie ik racist als een eretitel. Allochtonen die dergelijke denkbeelden koesteren verdienen uitgezet te worden.

mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 18:18   #42
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
Ik heb hier wel een citaat dat zeer verhelderend is.
Hieruit maak je op wat een multiculturele maatschappij is : een maatschappij met massale immigratie van mensen die zich niet willen aanpassen.
Racisme heb je dan als de autochtoon zich niet wil aanpassen aan de immigrant. Zo simpel is dat.

Deze ideeën zijn niet het monopolie van DAJJ. In het forum van Kif Kif komen ze ook regelmatig aan bod.

Als racisme betekent zich verzetten tegen kolonisering, dan zie ik racist als een eretitel. Allochtonen die dergelijke denkbeelden koesteren verdienen uitgezet te worden.

mvg

Harald.
DAJJ, stelt zaken voor die nooit hun degelijkheid bewezen hebben. Hier en daar geeft hij een juiste analyse, maar de besluiten die hij daar uit trekt bieden geen oplossingen. Ik stel de vietnamese oplossing voor, hard werken, goede opvoeding voor de kinderen, zo snel mogelijk aanpassen en je plaats in de maatschappij innemen.

Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 18:35   #43
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Meneer Jah Jah kan me gestolen worden. Tegenover dat soort kan Vlaanderen niet "racistisch" genoeg zijn. Misschien is hij wel een goede partij voor Ayaan Hirshi Ali. Ze kunnen hun eigen leugenpaleis opbouwen ... op een onbewoond eiland.

Het VB is niet opgezet met homo huwelijken, maar meneer Jah Jah wil homo's van de hoogste toren gooien. Maar daar keek meneer de Witte (CGKR) even de andere kant voor op. Hij gaat liever de vuile hetero's aanpakken, dan meneer Jah Jah op de vingers te tikken. Maar ja ... je kan ook geen twee tegenstrijdige belangen tegelijk dienen.
Goed voorbeeldje dat de verdraagzaamheid van het VB veel groter is dan van het AEL. Het eerste komt op voor de Vlamingen, het tweede er tegen.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 24 mei 2006 om 18:39.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 20:59   #44
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Abou kan nog steeds en net zoals de voorgaande jaren het zweet van mijn ballen aflekken. Ik vrees dat abou zowat de grootste racist is die hier in dit land rondprofiteerd.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2006, 21:28   #45
Vision
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
In de UK weet niemand niet eens bij benadering hoeveel immigranten er blijvend huizen, er is geen ID-controle, de allochtonen drijven er cruciale sectoren voor het welzijn van de burgers -zoals de National Health Service- en ze worden niet eens het land uitgezet als ze misdaden bedrijven.

En niet te vergeten; de UK is economisch de sterke man van Europa...

In Spanje wordt om de haverklap een miljoen illegalen geregulariseerd.

En niet te vergeten: Spanje is de grootste groeier in Europa, economisch...
Ahja, en ierland dan?
Vision is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2006, 09:51   #46
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vision Bekijk bericht
Ahja, en ierland dan?
Ierland is kleiner.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be