![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Racisme heb je dan als de autochtoon zich niet wil aanpassen aan de immigrant. Zo simpel is dat. Deze ideeën zijn niet het monopolie van DAJJ. In het forum van Kif Kif komen ze ook regelmatig aan bod. Als racisme betekent zich verzetten tegen kolonisering, dan zie ik racist als een eretitel. Allochtonen die dergelijke denkbeelden koesteren verdienen uitgezet te worden. mvg Harald. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rogier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meneer Jah Jah kan me gestolen worden. Tegenover dat soort kan Vlaanderen niet "racistisch" genoeg zijn. Misschien is hij wel een goede partij voor Ayaan Hirshi Ali. Ze kunnen hun eigen leugenpaleis opbouwen ... op een onbewoond eiland.
Het VB is niet opgezet met homo huwelijken, maar meneer Jah Jah wil homo's van de hoogste toren gooien. Maar daar keek meneer de Witte (CGKR) even de andere kant voor op. Hij gaat liever de vuile hetero's aanpakken, dan meneer Jah Jah op de vingers te tikken. Maar ja ... je kan ook geen twee tegenstrijdige belangen tegelijk dienen. Goed voorbeeldje dat de verdraagzaamheid van het VB veel groter is dan van het AEL. Het eerste komt op voor de Vlamingen, het tweede er tegen. Laatst gewijzigd door Boadicea : 24 mei 2006 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Abou kan nog steeds en net zoals de voorgaande jaren het zweet van mijn ballen aflekken. Ik vrees dat abou zowat de grootste racist is die hier in dit land rondprofiteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |