![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() never mind
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 29 mei 2006 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Sinds wanneer hebben wij een excuus nodig om belachelijke dingen zoals de islam of het christendom te verketteren?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je kunt de link ook vinden op Politicsinfo.net/forum http://Zattevrienden.be Mvg,
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Mvg,
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hadden anders heel wat "rare dromen en verantwoordelijkheden" ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het enige argument is van de xenofoben.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik las ook in S&M dat het kopiëren van teksten van die site waarin oproepen tot geweld staat, ook niet toegestaan is (je krijgt zelfs 8 strafpunten wanneer je dat doet ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Als ik religieuze mensen verketter is dat niet vanwege xenofobie, religie is me namelijk niet vreemd. Je kan nu eenmaal niet alles onder de noemers racisme & xenofobie classeren, da zou iets te gemakkelijk zijn
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
![]() [SIZE=1](J/K)[/SIZE]
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben nogal een pragmaticus in die dingen. Ideeën begaan geen misdaden, mensen begaan misdaden. Dus moeten we die mensen aanpakken naargelang de misdaad die ze gepleegd hebben ongeacht het idee dat ze aanhangen (want het idee, dwz hun motivatie eigenlijk is zo ambigu omdat hier gemakkelijk door de dader een draai aan gegeven kan worden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
Wilt niet zeggen dat ik er mijn mening niet mag over uitten, wat niet altijd het geval is als we over de islam spreken, ge wordt nogal eens rap voor racist of islamofoob uitgemaakt dan ![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Heeft er iemand die site bewaard?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Anders dan anderen heb ik géén voorbeelden nodig. Ik ben wie ik ben. Ik dweep niet met Che Marx Hitler Napoleon or whatever op 3 uitzonderingen na: nl. mijn vrouw en mijn kinderen. Bewondering en respect kan ik voor sommige mensen wel hebben, voor mij een weet, voor u een raadsel. Mvg,
Wie op zijn twintigste niet links is, heeft geen hart en wie het op zijn dertigste nog is, heeft geen verstand. Laatst gewijzigd door MasterCobra : 29 mei 2006 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Jammer, vergeten
![]() Mvg,
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() WHOIS information for **********:
[whois.enom.com] =-=-=-= Registration Service Provided By: LO-39482k Contact: [email protected] Domain name: ********** Registrant Contact: Rwina D ([email protected]) +31.0093654712548 Fax: +. Postbus 90701 Den Haag, Noord-Holland 2509LS NL Administrative Contact: Rwina D ([email protected]) +31.0093654712548 Fax: +. Postbus 90701 Den Haag, Noord-Holland 2509LS NL Technical Contact: Rwina D ([email protected]) +31.0093654712548 Fax: +. Postbus 90701 Den Haag, Noord-Holland 2509LS NL Status: Locked Name Servers: dns1.name-services.com dns2.name-services.com dns3.name-services.com dns4.name-services.com dns5.name-services.com Creation date: 30 Jan 2006 10:07:09 Expiration date: 30 Jan 2007 10:07:09 =-=-=-= Whois-Services: [email protected] The data in this whois database is provided to you for information purposes only, that is, to assist you in obtaining information about or related to a domain name registration record. We make this information available "as is," and do not guarantee its accuracy. By submitting a whois query, you agree that you will use this data only for lawful purposes and that, under no circumstances will you use this data to: (1) enable high volume, automated, electronic processes that stress or load this whois database system providing you this information; or (2) allow, enable, or otherwise support the transmission of mass unsolicited, commercial advertising or solicitations via direct mail, electronic mail, or by telephone. The compilation, repackaging, dissemination or other use of this data is expressly prohibited without prior written consent from us. The registrar of record is eNom. We reserve the right to modify these terms at any time. By submitting this query, you agree to abide by these terms. Version 6.3 4/3/2002 Search WHOIS records: Domain Registration Domain Pricing, Suggest-A-Name Search by Keyword, Search Deleted Domains Hosting Resources Web Plans, E-Commerce, Custom Websites VPS, Managed Hosting, Reseller Programs |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, zijne Getentakelde Noedeligheid kan best op mijn sympathie rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Staatssecretaris
|
![]() Op deze nepstek is vandaag een onafhankelijkheidsverklaring verschenen, waarschijnlijk als reactie op de klacht.
Héél geestig: BISMI LAHI ARRAHMANI ARAHIEM Onafhankelijkheidsverklaring Centrale Commando- ********** Oo Groot Arabische volk, beschaving en rijk: Oo volk der volkeren, beschaving der beschavingen, Rijk der Rijken. De tranen van Poitiers (732) zijn opgedroogd, de wonden zijn geheeld en de Arabische legioenen zijn gehergroepeerd. Hartstochtelijk, fier en moedig strijden we voor de stichting en uitbreiding van de Arabische Imperium op Romeinse bodem. Vandaag roepen we aan de kinderen van onze natie de onafhankelijkheid uit van Al Jumhurriya Al Arabia AL Europia (Arabisch Europese Republiek). We zagen jaar en dag Vlaanderen als sneeuw voor de zon wegsmelten naar een Arabische staat; dat we genoodzaakt zijn om dit natuurlijk proces staatkundig te vertalen. Na decennialange onderdrukking, repressie, strijd en opofferingen hebben de kinderen der natie de tij doen keren. Vanaf vandaag is de onderwerping aan de Vlaams entiteit verleden tijd en definitief voorbij. Weg met het Nederlands, weg met Vlaanderen, weg met Vlamingen, weg met blanken, weg met het parlement, weg met politiek Vlaanderen, Weg met Vlaams media(kranten,tv en bladen), weg met Vlaamse straatnamen en steden, weg met kerktorens, weg met pedofielen en alle onsmakelijkheden, weg met varkensvlees... weg,weg en weg. Op dezer historische momenten ROEPEN we ons heroïsche volk, mannen, vrouwen en kinderen OP, hun nationale onafhankelijkheid uit te drukken in Brusselstad, Schaarbeek, Molenbeek, Borgerhout, Anderlecht, Antwerpen, Mechelen, Gent en overal waar de Rwinamanagers de lakens uitdelen. De Rwinapolitie, sociaal-economische instanties en rechtbanken zullen per 1 juni voor het Arabisch volk van dienst zijn. De andere regio's en streken die nog in handen zijn van de Vlaamse vijand zullen we trapsgewijs en volgens onze militaire strategie tot de Imperium voegen. Vlaanderen zal vanaf heden het startpunt zijn van de Moorse Rijk op Europees territoria en als vallende dominostenen spreiden we in het Beloofde Land Bij deze delen we mee dat er een Interim Revolutionaire Raad wordt opgesteld, bestaand uit de Rwina Managers, die de Natie verder zullen leiden naar de volledige annexatie van Europa. De volgende gegevens(hieronder) vormen voorlopig de officiële kenmerken van de Arabische Europese Republiek. Officiële naam: Al Jumhuriya Al Arabiya AL Europia Officiële talen: Arabisch en Tmazight Verboden talen: Algemeen Nederlands,Vlaams en Antwerps Officiële Religie: Islam Verboden Religies: Jodendom, Christendom,Vlaamse atheïsme Hoofdstad: Madinat Bruksel Alarabiya Officiële Vlag : Arabische Vlag (huidige vlag van Palestine) Geheime Dienst: CANC: Cellule Arabe Nationaliste Combattant Muntéénheid: Alarabbi Officiële leger: Rwina Revolutie Legale milities: The General brigades, Moujahidieen Nerrief en Arab Panthers Officiële Ras: Arabische semitische ras Verboden Ras: De Blanke,joodse ras in het algemeen en de Vlaamse ras in het bijzonder Staatsbeheerders: voorzitter revolutionaire Raad :Arab Panther, vice-voorzitter: Rais Abdekrim, militaire aanvoerder: Abu Nidal, militieleider: The General Rechtbank: Beerschot stadion Motto van het Arabisch Europese Republiek: Allaho Akbar Salliw 3ala Mohammed Wa aali Mohammad!!!!! Allahomma Sali 3alla Mohammed Wa Aali Mohammed vertaald vanuit het Arabisch door Abdullah Ibn Abdullah http://www.**********/index.php?itemid=28
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft kunnen ze niet genoeg nep-sites maken, zodat heel dat CGKR overstelpt wordt met, en verzuipt in pietluttige klachten.
![]() |