![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het valt hier op dat het hier vol met VB'ers zit.
jongeren van 12-16 willen mss zelf ook sex hebben met oudere mensen. Daarom moeten die geen 60 jaar zijn e. Nu zou een jongen van 14 geen sex mogen hebben met een vrouw van 25. Waarom zou dat nu niet mogen? Laatst gewijzigd door Duvelke : 30 mei 2006 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() http://frontpage.fok.nl/nieuws/65151 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Normvervaging noemen ze dat.
![]() ![]() ![]() En zij die daartegen protesteren ... zulllen zij door die linksen nu niet als fascisten worden uitgemaakt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is toch heel wat anders dan oude mannen die strijden voor het recht om met kinderen vanaf 12 jaar te mogen seksen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar on-topic denk ik dat mensen ongeacht politieke voorkeur afwijzend op dit bericht gaan reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wel iemand van 20 die een relatie heeft met pak een 16jarige vind ik nog niet het einde van de wereld.
Maar iemand die een ander gebruikt als sex object om zijn lust te botvieren vind ik zorgelijk vooral als het om jonge mensjes gaat die nog niet gewapend is tegen louche individuen... volgens mij stevent onze maatschapij op extreme decadentie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sinistra : 30 mei 2006 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 30 mei 2006 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vrees dat onze vrienden van SPIRIT samen met de Heer Di Rupo dit prachtig nieuws vinden. Ik verwacht binnekort een initiatief. Er was laatst al een boekje (inleiding Kristien Hemmerechts) de VRT was echt in de wolken. De sukkelaars van pedo's kunnen nergens aan de bak komen, och arme. Waarom niet
Na: Homo huwelijk Homo adoptie Volle censuur Positieve discriminatie van Allochtonen De multicultuur De loslopende Paters (Leman en volgelingen) Lijkenpikkerij Kerkaziel kan dit er wel nog bij. We durven toch niet NEEN zeggen |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zij willen gewoon dat het LEGAAL wordt dat een jongere met een oudere sex heeft. UITERAARD moet dat met WEDERZIJDSE toestemming zijn.
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik dacht dat pedofilie niet word aanvaard (gelukig), omdat in de katholieken normen die we overgeerfd hebben, het verboden was kinderen te misbruiken omdat deze heilig zijn en niet mogen bezoedelt worden...
En maar goed ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waardoor deze niet meer mag werken in de sociale sector en dergelijke... En waneer een werknemer het leest dan moet je ook niet rekenen dat ge snel werk vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
IK BEN LINKS en toch deel ik hierin de mening van VERCETTI en die van jou!!! Dit heeft niks met links of rechts te maken. Ik zou zelfs willen pleiten voor verhoging van de leeftijd om seks te mogen hebben tot 18 jaar. Ben ik nu een nazi-adept? helemaal niet. beetje correct blijven AUB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik (en ik ben al over de twintig) nu eens aanbel bij die meneren die hiervoor pleiten en ik pak hun 12 jarige kleinkind mee voor "een avondje uit". Eens zien in hoeverre ze nog achter hun voorstellen staan. Als iemand met hetzelfde gedacht bij mij zou aanbellen, zou ik hem overhoop schieten, al zou "het" bij wet legaal zijn!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, is iemand al op het idee gekomen om het aan de 12 jarigen zelf te gaan vragen wat ze ervan vinden? Voelen zij zich wel aangetrokken tot een 62 jarige vent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, zoek u nu maar ne linkse die dit goedkeurt. En pas dan terugkomen, liefst.
![]() |