![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke overlast heb jij ook alweer van canabisgebruikers ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoor de Nederlandse coffeshop-uitbaters binnenkort al klagen dat ze "weggeconcurreerd" worden door de belgische "Stimulanten-vzw"s in de grensstreek ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() T'is geen voorspelling, t'is je maar voorbereiden op een mogelijkheid.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik dacht dat de Hollandse burgemeester een beetje gefrustreerd geraakte?
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
jij die een degelijk stuk naar voren breng, daar is het al heel je forumcariëre op wachten ![]() Voor de dag ermee !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() test
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Drugs, alcholol en tabak, ik noem het de DATSZ ofte de Drugs, Alcohol en Tabak Sociale Zekerheid. Ik heb het hier ooit eens uit de doeken gedaan maar ik weet niet hoe ik het moet terugzoeken en ik ben te lui om het weer opnieuw te typen eerlijk gezegd. 't kwam eropneer dat ge dat allemaal kon kopen in DAT-schops en dat ge U daar voor moest inschrijven via uw electronische IK bvb en dat je zo die dingen kon kopen van gewaarborgde kwaliteit. Geen stiekem gedoe met pushers en andere dealers gewoon in de Dat-winkel. En van mijn part ALLE drugs die ge maar wilt. En de aankopen financierden dan die DATSZ en die betalen dan hun eigen SZ los van de gewone SZ en die is bestemd voor mensen die hun lichaam niet extra met risico's opzadelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat men in Nederland ook geen verdere stappen naar legalisering durft te nemen onder druk van Europa(en dan vnl. de fransen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() een degelijker stuk kan je niet hebben vind ik...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ruik hier veel meningen voor het legaliseren, en ik denk ook dat het logisch is aangezien het gewoonweg de beste oplossing is.
Iemand er ooit al aan gedacht om een single-issue partij op te richten ivm legalisering? Weg hypocrisie, en een werkend drugsbeleid dat als voorbeeld kan dienen voor heel Europa. Nuja, of de algemene publieke opinie er klaar voor is, is maar zeer de vraag. Maar we kunnen ze proberen overtuigen met onze ijzersterke, redelijk argumenten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Idd komen mijn kinderen daar vroeg of laat mee in aanraking. Het wordt er echter niet makkelijker op als de regering mijn kinderen al half een joint in hun mond steekt, om hun het gebruik enigszins af te raden, natuurlijk.
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan stopt de overheid nu ook een kwartje vodka in de baby-fles? Want voor de overheid is alcohol een legale drug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik wens niet in weedwalmen rond te lopen als ik met mijn kinderen de voetgangerstunnel in Antwerpen neem, bijvoorbeeld. Wat een onmens ben ik toch hé?
![]() |
#56 |
|
![]() de nagel
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() de nagel op... de kop... gij zij nu toch wel echt nen onverdraagzame vind ik...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 1 juni 2006 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar nee,inderdaad,ofwel CONTROLEERT een overheid iets dat ze "gedoogd",en dat gevolgen voor de gezondheid KAN hebben,ofwel ONDERDRUKT ze iets dat verboden is... Ze doen het voor tabac,voor alcohol,voor autorijden,voor werken,......... Een keuze die moet gemaakt worden,geen halslachtig gezwans meer...duidelijkheid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Gij stemt VB zekers....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Open in Duitsland of Spanje dan maar eens een coffee shop.