![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Bovendien is deze man reeds gepensioneert (dat hij zeer vertrouwelijke documenten kan inzien lijkt me nu toch wel een beetje vergezocht). Dat hij cia agent was en voor Bush senior en Reagan werkt wil niets zeggen. Hij zorgde daar gewoon voor samenvattingen van rapporten. En het belangerijkste punt is dat hij Anti-bush is. Hij zal wel zijn kwaliteiten hebben maar hem als expert voorstellen is een beetje overdreven.
Bovendien waar zijn de bewijzen die zijn uitspraken bevestigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat dit bijzaak is.
De "ex cia analist" heeft gesproken, en wee wie aan de woorden van een "ex cia analist" durft te twijfelen.
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad velen die reden hebben om gefrustreerd te lopen.
We kunnen achter alles een complot zoeken en achter elke historische gebeurtenis een leidende hand zoeken maar waar gaan we dan naartoe? Dus uiteindelijk om een gefakete aanslag te plegen zouden de Amerikanen iemand in dienst nemen die minstens even zot is als een extremist (en even inventief,slim en sterk) dus bereid is te sterven voor zijn "case". Wie is nu zo zot als het gaat om een zaak die geen bestaan heeft (in de ogen van de wereld)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo "in July"? we zijn toch al eind augustus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Het laatst dat een groot persoon even paranoia was als velen op deze fora zijn er miljoenen mensen gestorven in concentratie kampen.
Ik ken anders een goeie rechter voor deze paranoia mensen zijn naam is Roland Freisler spijitg is hij al zeer lang dood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() ***
Laatst gewijzigd door Praetorian : 18 augustus 2006 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Staat of privé, het is dezelfde kapitalistische elite die de boel controleert. Maar private bladen moeten nog rekening houden met allerlei marktfactoren, waardoor het kwaliteitsgehalte nog schrikwekkend daalt. Maw, het systeem kent een cirkelbeweging waarbij eventuele kritische literatuur uit de markt wordt geduwd door het spreekwoordelijke zwarte gat van de pers die niets te melden heeft.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 18 augustus 2006 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() Voor mij is dat inderdaad een bijzaak. Iemand kan immers best ergens naast zitten terwijl hij goede redenen heeft om iets te denken. Ik zeg dat het je geloofwaardigheid geen goed doet niet omdat je het een keer doet, maar nadat ik zeg dat het klopt(met link) je gewoon doorgaat. Op dat moment probeer je iets in twijfel te trekken wat wat voor ieder makkelijk controleerbaar juist is. Dus als je nog steeds niet geloofd dat de man een cia analist was waar baseer je dat dan op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
het is nu al de hoeveelste keer dat mensen vanuiteenlopende pluimage en over een hele ruime tijdspanne dezelfde analyse maken van jouw gedrag op Politics.be. In jou plaats zou ik toch eens mijn hand op mijn hoofd leggen en zien wie er onder staat, ff controleren of ik inderdaad niet de pot ben die de ketel verwijt dat hij zwart ziet, ff nagaan dat mijn storend gedrag tegenover een groeiend aantal postsers gegrond is of niet, ff mijn posts nalezen maar echter niet op schrijffouten. Enfin, je doet ermee wat je wil hé!8) Dikke KUS CORRECTIE: ben de woorden 'LIEGEN', 'ZEVER', 'LEUGENS', ... vergeten te vermelden in mijn originele post ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 18 augustus 2006 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb al herhaaldelijk geschreven dat mij dat weinig kon schelen. Interessanter lijkt me dat ie er helemaal naast zat. Als men dan in jouw bron (het is Wikipedia, meestal zeggen believers dat Wikipedia niet deugt, maar ik heb daar geen probleem mee) gelooft, is hij al jaren een propagandist. Zijn goed recht, maar zijn info is evengoed gekleurd. Hij misbruikt zijn status als "ex cia analist" om zijn propaganda geloofwaardig te maken. In het voorbeeld hier is hij alvast niet geloofwaardig, en dan mag hij voor mijn part 100 keer "cia analist" zijn geweest. Maar op zever gebracht door conspiracy-sites mag hier precies niet gewezen worden. ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw titel was op zijn minst misleidend, de inhoud was ronduit vals. Jullie persoonlijke aanvallen veranderen daar niets aan. ![]() Integendeel, ze wijzen op de inhoudelijke armoede van believers en aanverwanten.
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Jij houdt echt twee maten en twee gewichten er op na. Hier is een man die 27 jaar gewerkt heeft voor de CIA en de Amerikaanse staat. Als die iemand zegt dat het inside jobs zijn , dan wil dat wel wat zeggen. Hij weet beter dan eender wie hier op het forum hoe het er aan toegaat.
Laatst gewijzigd door exodus : 18 augustus 2006 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg storen deze mensen zicht niet aan de leugens (jaja, leugens) die believers posten. Zoals in deze thread. Geen enkel punt van wat ik schreef werd weerlegd, maar die aanhalingstekens waren blijkbaar een halsmisdaad! ![]() En, for the record, ik ben niet jouw "lieve snoes", maar iemand die blijkbaar de believers zodanig stoort dat ze geregeld hun geduld verliezen en beginnen te schelden. Zoals jij vorige week. Maar dat zal wel aan de kracht van jullie argumenten liggen. ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er echt gebeurd is voorspelde hij niet. Jouw titel was op zijn minst misleidend. Wat klopt er hier niet? ![]() Grappig dat je nu op een zuiver gezagsargument beroept, overigens. ![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Voorspellingen zijn goed of fout, worden al dan niet bewaarheid ... maar zijn NOOIT VALS Jouw woordgebruik is wat eentonig ...8) De mogelijk gefakete terroristische aanvallen zijn er wel zeker geweest of ben je de cinema van de afgelopen week in de luchthavens vergeten? En wat Iran betreft ... het scenario was nochtans duidelijk met de oorlog tussen Israël en Hezbollah, alleen is het lichtjes anders gelopen dan voorzien ![]() Dikke KUS
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 18 augustus 2006 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |