![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan wel zijn hoor.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je wil manipuleren ga je dat toch nooit op zo'n onnozele manier doen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Ze doen niet anders dan de waarheid vervalsen of de informatie te manipuleren.
7 a 10 blz voor gekauwd universeel niet onderzocht " eenheids nieuws" eigen inbreng nul In Nederland is er nog critische- en onderzoeks journalistiek hier doen ze in hun broek. En dan is de vrt zelfs verbolgen als ze de subsidies voor hun 10 nieuwe digitale netten niet krijgen. Ze bakken er nu al niets van; journalistiek; nul Publiciteits onderbrekingen 4, min vtm etc 5 min Eén is identiek met vtm, vt4 en kanaal ;2 prul. Herhalingen legio; 20 �* 30% Canvas is één propaganda zender met 20% a 30% degelijke laatavond programma's. En maar klagen, doe eens aan journalistiek dan zal de bevolking u terrechte eis ondersteunen, dan krijgt hij iets terug. Laatst gewijzigd door humble : 14 juni 2006 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan moet je eens goed kijken. Links op de foto staan de omcirkelde mensen tussen tientallen andere mensen die 2 x naast elkaar staan, maar niet omcirkeld zijn. Rechts op de foto staan diegenen die omcirkeld zijn wel degelijk tussen ander volk.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het gewoon om een eenvoudige kloonfunctie gaat, dan is het wel eigenaardig dat de rechtse omcirkelde personen opeens wel in een andere omgeving staan, maw: HLN kletst maar wat. PS: op de beelden van het standbeeld van Saddam dat na de val van Bagdad van zijn sokkel werd gegooid zie je net hetzelfde met de joelende "menigte". De Amerikanen hadden waarschijnlijk ook een kloonfunctie toevallig aangelegd. Als ik me goed herinner werd deze techniek voor het eerst succesvol en subtiel toegepast tijdens de film "Gladiator. Wanneer de camera langsheen het Colloseum draait, zit het publiek verknipt op de banken om er een grotere massa van te maken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 14 juni 2006 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de uitleg van het HLN klopt van geen kanten...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een zever van HLN. Het zijn trouwens geen personen die gekoppieerd zijn maar heeldere blokken van personen. Alsof een "toevallige" uitschuiver zo'n goed resultaat zou opleveren.
En dit is ook een toevallige fout zeker? ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 15 juni 2006 om 10:49. |
![]() |
![]() |