![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ne toch,zijn daar nog autochtonen die zich durven tonen aan hen,dat zullen dan wel die nieuwe bekeerde moslims zijn... Moet warm zijn,shotten in een burka Laatst gewijzigd door Gargamel : 15 juni 2006 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En mij een nieuwe bekeerde moslim noemen is beledigend en insinueren dat ik zou voetballen in een boerka is gewoon lollig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Lokaal Raadslid
|
![]() btw, zijn Marrokanen dan zoveel lastiger en onverdraagzamer dan Turken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkije is het enige moslimland dat geseculariseerd is. Er is weldegelijk een groot verschil. Er is trouwens ook een groot onderscheid tussen het aantal Turkse werklozen vs. Turkse aanwezigheid en Marokkaanse werklozen vs. Marokkaanse aanwezigheid.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat wanneer een aantal blanke idioten ergens de boel verzieken, de meerderheid van de mensen ze al snel buiten zou werken of desnoods zou politie verwittigen. Bij allochtonen zie ik deze reactie véél te weinig(tav de eigen groep) En wat het verschil tussen Turken of marokkanen betreft, hangt in grote mate af van de regio waaruit je komt. Maar ik denk dat circe in voorgaande post wel degelijk een punt heeft.(wat betreft seculiere staat) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() En hoe komen ze terecht en blijven ze steken in die 'sociaal-economische status'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In ieder geval is het belachelijk om een ook maar vaag objectieve tekst te beginnen met een religieuze bias van jewelste en dan nog verwachten dat mensen je tekst dan ook nog onbevangen lezen. Zou je anders een paar interessante stukken uit die reports kunnen posten die je claim kunnen staven? Zolang je je post niet begint met Christelijk gezever zal ik ze zelfs lezen! Laatst gewijzigd door Casca : 17 juni 2006 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Oeps!
Laatst gewijzigd door Casca : 17 juni 2006 om 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als ik even vrij mag interpreteren: landen waar veel mensen moslim zijn, zijn arm, dus bijgevolg is het de islam die de mensen arm maakt/houdt. Dat is wat ik noem een knoert van een ecologische fout. Let op: vrij geïnterpreteerd, ik weet niet zeker of je dat ook bedoelde, maar uitgebreid was je post ook niet echt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2) de opbrengst van de olieverkoop gaat naar de decadente machtselites, niet naar structurele investeringen in de bevolking. Het is ook geen toeval dat die elites gesteund worden door de grote Westerse multinationals natuurlijk. Syriana eens zien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nieuwe golfoorlog ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zie Casca de islam maar zitten verdedigen. Het is zeker niet de fout van de islam.. en dan zou moeten komen.. "want de islam is perfect". En elke kritiek op de islam is 'hatemail'. Je vriendjes hebben je al goed opgeleid. Wanneer ga je je bekeren tot de islam? Je hoeft daarvoor de islam niet echt goed te kennen hoor. 1 zinnetje opzeggen is genoeg.
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wir mussen die Muslims AUSFROTTEN! ![]() |
|
![]() |
![]() |