![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 juni 2006 om 13:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() We hebben alvast een voorbeeld aan Montenegro.
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() Lijkt me logisch, niet ?
De Vlaming heeft geen behoefte aan rituele dieren-slachtingen, heeft geen behoefte aan menselijke slachtingen zoals die overal ter wereld plaats hebben in naam van Allah, heeft geen behoefte aan migranten die "ons pensioen" zullen waarborgen in de loop der tijd... Voor ons pensioen zullen we zelf wel zorgen (er zijn mogelijkheden genoeg) en wat "onze" tolerantie betreft betreft tegenover "vreemde" culturen: hoe komt het dat aziatische, zuid-amerikaanse, joodse, oost- en west-afrikaanse culturen geen problemen opleveren in symbiose met europese culturen en alleen noord-afrikaanse culturen dat wel doen ? Het wordt eens tijd om daarover na te denken en zinnige antwoorden te geven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Oeps die was ff verkeerd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Ik spreek me hier evenwel niet uit over de realiteit van conflicten, criminaliteit en het failliet van de multicultuur. Ik zeg alleen dat dat failliet belangrijker is dan het islam-gehalte of het hindoe-gehalte of gelijk wat.
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Ik denk het niet: antwoord op waarom hij/zij N-VA of VB stemt.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 20 juni 2006 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met hun 35% van de stemmen zeker? Lijkt mij eerder een vooraf geregisseerd spelletje waar CD&V allesbehalve rouwig om is. De enige absolute zekerheid aan vlaamse kant is dat wat er ook gebeurt de CD&V terug aan de vetpotten zal zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het fascisme, nazisme en communisme zijn kunnen ontstaan door het wanbestuur van de 'normalen'. Met een historische cyclus heeft dat niks te maken... De doorsnee burger die een redelijk inkomen heeft en zich veilig voelt neigt niet tot extremisme. Het is pas als het beleid op die vlakken kolossal fout gaat dat men meer voor extremen kiest. Ik vindt het VB wel geen nazistische of fascistische partij btw... Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 20 juni 2006 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben geen Vlaams Belanger en zal aldus ook zeggen waarom niet:
- ik geloof niet in een politiek vanuit het buikgevoel; - ik geloof niet in simplistische oplossingen voor een complexe maatschappij; - ik geloof niet in een volledig onafhankelijk Vlaanderen, WEL in een Vlaanderen dat meer autonomie krijgt; - ik geloof niet in één ras of één cultuur die boven alles staat; - ik geloof niet in mensen als Dewinter die veel geblaat verkopen maar voor de rest niks doen; - ik geloof niet in een partij die al 20 jaar van de daken schreeuwt dat ze DE partij van het volk is terwijl ze op 20 jaar nog NIKS voor dat volk heeft gedaan; - ik geloof uberhaupt niet in "het" (verheven/vlaamse/superieure/...) volk; - ik geloof niet in een partij die alles draait en keert zoals het hen binnen een bepaalde context goed uitkomt; - ik geloof niet in een ideologie die racisme en onverdraagzaamheid predikt en mensen tegen elkaar opzet. Ik zal zelfs meer zeggen: ik huiver van mensen als Filip Dewinter, ik huiver van het Vlaams Belang tout court. En ik geloof in alles waar het Vlaams Belang NIET voor staat...
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Morel en Anke, zouden in Nederland helemaal niet in de politiek zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens ik heb al eens overlegd met andere mensen en die zien toch wel iets in de cyclus-theorie.
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
In 2003 hadden PS + MR 49 zetels dacht ik, SPa + VLD 48. Ze mogen dus samen 21 zetels verliezen en toch nog regeren. Daarenboven is dat zonder GROEN! en Ecolo. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 21 juni 2006 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen Rr00ttt, ik vrees dat we met een Paars III zullen te maken krijgen. Het is nog een jaar tot aan de federale verkiezingen en dan is de Vlaamse regering wel al twee jaar aan de macht en dat is altijd al een scharnierpunt. De PS-schandalen zijn tegen dan allang vergeten en in Wallonië willen ze niet lever dan verder doen met Verhofstadt en co.
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben VBer omdat ik de verzieking van mijn buurt grondig beu ben en ik me niet meer kan vinden in partijen die criminele allochtonen vergoeilijken en over het bolletje strelen, terwijl je als Belg GEEN kritiek hierop mag hebben, of je bent strafbaar. Weg met de multicul dictatuur en vrijheid voor iedereen (maar niet noodzakelijk in dit land), is wat ik wens. Als je in een zuiver Vlaamse stad leeft, zal je geen idee hebben waarom mensen rechtser keren, want dan wordt je niet met de multicul problemen geconfronteerd. Ik word er dagelijks mee geconfronteerd en zie er geen andere oplossing in dan "scheiden doet lijden." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zal niet gebeuren. CD&V zal nooit tolereren 'rechtmatige' postjes mis te lopen. Dan zie ik ze wel het land opblazen. CD&V + VB = absolute meerderheid aan vlaamse kant. |
|
![]() |
![]() |