![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het programma van het VB niet zo haaks stond op dat van de andere partijen maakten ze kans op een coalitie. Nu is die veel te moeilijk. Het VB had zijn parcours moeten aanpassen toen ze de kans hebben gekregen na de veroordeling voor racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de meerderheid van de vlamingen is,tegen het cordon. Laatst gewijzigd door luc broes : 18 juni 2006 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eigenaardig. Geeft het vb dan snars omtrent de democratie? Ik dacht dat het vb boven dat plebeïsche gedoe verheven was. Overigens, aardige score voor een niet-democratische partij. Houzee!
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Hoe kom je daarbij? Geen enkele partij staat zo dicht bij zijn kiezers, en geen enkele partij heeft zulke trouwe kiezers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeldje van uw democratie. ''Het negeren van verkiezingsuitslagen, het weigeren van door de kiezer gevraagde koerswijzigingen, het doof blijven voor zijn ‘signalen’, levert de burger het bewijs, dat niet zijn stem belangrijk is, maar de interne regels en de eigen logica van het politieke bedrijf.” Alhoewel een duidelijke meerderheid rechts kiest, blijft Vlaanderen links geregeerd.'' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er iemand beseft dat er zo zwaar in de fout werd gegaan dat er geen ommekeer meer mogelijk is, dat ben ik het wel. Waar het hier om ging is dat er hier gedaan werd alsof er helemaal niet gedemoniseerd is geworden. Er wordt hier gedaan alsof het VB onterecht in een slachtofferrol kruipt. Stel je voor dat je een miljoen mensen al ongeveer twee decennia in een kooi opsluit en ze elke dag gaat beschimpen en uitjouwen omdat ze, door hetgeen ze in die kooi blijven denken, de schuld zijn van alles wat er fout loopt. Tot de dag dat er meer en meer mensen hun afkeuring laten blijken. Tot blijkt dat de groep mensen die de kooi willen openbreken en de gevangenen eruit laten steeds groter wordt. Té groot. Degenen die de sleutel van de kooi in handen hebben krijgen stilaan schrik en houden plots op met schelden en beschuldigen. Ze doen zelfs alsof ze die mensen nooit iets in de weg legden. Er komen echter geen verontschuldigingen voor het jarenlange gepest en getreiter en de kooi blijft dicht. Maar omdat er twee minuten wordt gestopt met treiteren mogen de kooibewoners zich geen slachtoffers meer voelen. Kan het nog hypocrieter?
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is de mening van een grote meerderheid van de Vlamingen.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peanuts op 6.000.000 Vlamingen dus...
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan heel goed zijn maar met 10.000 �* 20.000 deelnemers kan je nog altijd niet spreken van "de opinie van de meerderheid van de Vlamingen".
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Hecht je belang aan de uitslag van verkiezingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een internetpeiling vergelijken met daadwerkelijke verkiezingen is wederom appelen met peren vergelijken. Dat doet u blijkbaar wel graag, niet? Ja, ik hecht belang aan de verkiezingen maar voor het communautaire in dit land zal ik pas echt belang hechten aan een eventueel referendum.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 18 juni 2006 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan ik alleen op zeggen: tourné général 8)
Die nepliberaaltje kunnen we dan ineens van de baan schuiven. Puh. Werknemers uit Polen tegenhouden. Wat denken ze wel.
![]() |
![]() |
#60 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De LLB-peiling, die de regeringspartijen traditioneel te hoog inschat, heeft me zeer tegen mijn zin verplicht mijn handtekening aan te passen. Hier krijgt de VLD 16,9 pct, terwijl de Stemmenkampioen van mei de VLD 13,9 pct gaf, wat me een heel wat realistischer score leek. VLD delenda est. Laatst gewijzigd door baarle : 18 juni 2006 om 22:37. |
||
![]() |
![]() |