![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Dus het Vlaams belang bestaat volgens u bijna volledig uit foertstemmers, dat geloof ik niet, dat het uit mensen bestaat die zich niet meer kunnen vinden in andere partijen daar geloof ik wel in, foertstemmers zitten er overal, maar bijna 1 milj. foertstemmers, neen dat denk ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar NV-A en Spirit, die hebben amper kiezers en mogen ministers leveren. Ok, ze hebben er hun ziel voor moeten verkopen, maar toch.... ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 19 juni 2006 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En overigens ik vind dat je iets beleefder mag zijn in je taalgebruik. Ik respecteer jouw mening, jij die van mij ook dan maar. Ik heb het net nog opgenomen voor de VB-kiezer meen ik mij te herinneren. Waarom zeg je daar niets over, maar o wee als men iets negatief over het VB durft te zeggen. Dan ben je er blijkbaar als de kippen bij met je ongehoord taalgebruik en te snel getrokken conclusies. Heb wat respect aub! Laatst gewijzigd door Kay_ : 19 juni 2006 om 16:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 19 juni 2006 om 16:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach ziel verkopen is een groot woord, maar je hebt gelijk het is erg moeilijk om nu nog als kleine partij te beginnen en je omhoog te werken. Je wordt bijna gedwongen om je bij anderen aan te sluiten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn de laatste 10 jaar met bijna 1000% gegroeid. Ik ben behoorlijk tevreden over de evolutie van de organisatie. Ik geef toe dat er nog wat marge is om te groeien. ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 19 juni 2006 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() remember BHV
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je doet me denken aan Kris Merckx zo'n 35 jaar geleden, en zo'n 25 jaar geleden, en zo'n 15 jaar geleden, en .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onzin. Zoals eminente politicologen onderzocht hebben, stemmen mensen enkel en alleen VB omwille van losliggende stoeptegels!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk niet dat het zo een loop zal nemen. De wereld is aan een grote globalisering bezig dus zulke dingen kan je niet tegenhouden. Naar mijn mening toe is echter de echt oplossing om de levenstandaarden in Afrika te verbeteren zodat ze niet eens naar hier moeten komen voor een beter leven omdat ze het daar al hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omwille van de goede interviews.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Samaey denkt dat je een VB-kiezer bent, en behandelt je zoals zijn soort mensen VB-kiezers behandelt. Dat is heel normaal!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Met een lach en een traan komen we de dag door |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal toch niet het opzet geweest zijn, zeker?
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies!
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Voor mij allemaal hetzelfde, er zijn gewoon mensen die met je meepraten zolang ze het met je akkoord zijn en dan als je op één punt verschilt. Pats! Krijg je het deksel op de neus, en soms komt dat deksel van links maar soms ook van rechts ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |