![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar in deze tijden kan alles, ik hou er dus rekening mee dat je het zou kunnen menen. In dat geval zou mijn reactie luiden: onnozelaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() nochtans, in deze tijden zou de verplichte legerdienst geen slecht zaak zijn, me dunkt.
Thuis geen elementaire beleefdheid en respect voor jezelf en anderen meegekregen ? Wel dat zal je daar dan wel in een spoedcursus krijgen ! maar ja met de min 18 jarigen ben je dan nog geen stap verder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat hij er nog de kans voor kreeg... De politie heeft de bus optijd kunnen localiseren én... was er optijd bij... Die keer toch noch. De man probeert nu wel, (vruchteloos voorlopig) op vervroegd pensioen te gaan... Raad eens wie dat zal betalen?
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te beginnen met het CGKR en alles wat daarmee samenhangt af te schaffen en gewone rechtbanken te stimuleren hun werk (wat vlugger) te doen.
![]() |