Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2003, 00:34   #41
Rudi Dierick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dierick
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elle
Op het Cardinaal Mercier plein zijn die wagens niet onder dak en blijkbaar is er al een tijdje een soort pay back-actie aan de gang. Deze voorvallen zijn dus geen argument om jullie onnozele zever over de stijging in criminaliteit te staven Jette valt best mee en als Brusselaar moet je dat weten....
Graag een beetje meer uitleg. Ik ken géén enkele reden waarom men zo'n grote schade zou moeten mogen aanrichten op de rug van de belastingbetalers. U blijkbaar wel.
Rudi,
Wie is die "men"?
Als je dat wéét, moet je het aan de politie mededelen,
als je het niet weet, opper dan geen loze verdachtmakingen aan het adres van ganse volkgroepen, dat is tooghangerspraat..
Héél eenvoudig: 'men' omdat ik niet weet wie het wel is. Is daarover hier of daar al iets geschreven? Gezien er gesuggereerd wordt dat het een wraakactie is, kan dat nog van alles zijn: zwartwerkers, bepaalde groepen kleine misdadigrs / hooligans / ..., kortom, iedereen of elke groep waarvan er nogal wat leden het geregeld aan de stok hebben met de politie en die zich 'opstandig' opstellen, d.w.z. die het openbaar gezag betwisten van zodra dat hen probeert binnen de regels vande wet te houden.
Rudi Dierick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2003, 01:12   #42
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elle
Op het Cardinaal Mercier plein zijn die wagens niet onder dak en blijkbaar is er al een tijdje een soort pay back-actie aan de gang. Deze voorvallen zijn dus geen argument om jullie onnozele zever over de stijging in criminaliteit te staven Jette valt best mee en als Brusselaar moet je dat weten....
Graag een beetje meer uitleg. Ik ken géén enkele reden waarom men zo'n grote schade zou moeten mogen aanrichten op de rug van de belastingbetalers. U blijkbaar wel.
Rudi,
Wie is die "men"?
Als je dat wéét, moet je het aan de politie mededelen,
als je het niet weet, opper dan geen loze verdachtmakingen aan het adres van ganse volkgroepen, dat is tooghangerspraat..
Héél eenvoudig: 'men' omdat ik niet weet wie het wel is. Is daarover hier of daar al iets geschreven? Gezien er gesuggereerd wordt dat het een wraakactie is, kan dat nog van alles zijn: zwartwerkers, bepaalde groepen kleine misdadigrs / hooligans / ..., kortom, iedereen of elke groep waarvan er nogal wat leden het geregeld aan de stok hebben met de politie en die zich 'opstandig' opstellen, d.w.z. die het openbaar gezag betwisten van zodra dat hen probeert binnen de regels vande wet te houden.
Ja, als je niet weet wie 't gedaan heeft, waarom dan mensen of groepenn vizeren? pyromannen bestaan ook, agenten die gepasseerd werden bij een bevordering ook....Waarom niet de jaloerse echtgenote van een flik?
Of Donald Duck en Minnie Mouse?
Of gewoon 't milieu van pooiers en drugdealers??Of ikke?,
of jij?
of Intruder?
of de VMO?
...
Ils s'étaient débrouillés pour attraper la rage
Et ficeler le docteur qui faisait les vaccins
Et puis contaminèrent les gens du voisinage
S'amusant �* les mordre, puis accusaient les chiens.
(Les Dalton, van Joe Dassin)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2003, 04:42   #43
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

De reden voor deze vandalenstreek ligt voor mij vast:

Ik was eens in Molenbeek met vrienden, wat normaal een leuke dag ging zijn omdat we enkele liedjes gingen inspelen en opnemen in een daar gelegen muziekstudio.
Mijn vrienden waren even naar buiten gegaan (dit was rond 9 uur 's morgens).
Plots waren mijn vrienden verdwenen.

Behandeling voor het roken van een joint in Molenbeek, als je Vlaams en meerderjarig bent , 3 jaar geleden:
-Een volledige dag opsluiting, zonder de mogelijkheid iemand te contacteren, zodat ik niet wist waar mijn vrienden naartoe waren.
-Uren ondervraagd.
-Auto in beslag genomen.
-Huiszoeking op je studentenkot en bij je ouders thuis.
-Volledige fouillering (alle kleren uit dus) in een kamer met 4 flikken. Inclusief "draai je om, handen tegen de muur, en door je knieën zakken met de benen gespreid, zodat ze in je reet kunnen kijken". Qua vernedering kan dat tellen.

Erna niks meer van horen.

Deze flikken, allemaal Vlaamstaligen, maakten genoeg racistische commentaren om te kunnen afleiden op welke toffe partij ze stemden. En ze maakten er ook geen geheim van dat deze Vlaamse jongens van geluk konden spreken dat het Vlamingen waren, want dat hun behandeling nog veel slechter zou geweest zijn mochten het allochtonen geweest zijn.

Spijtig dat ik die wagens niet zelf in de fik heb kunnen steken, ik zou het met plezier gedaan hebben.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be