![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() De reden voor deze vandalenstreek ligt voor mij vast:
Ik was eens in Molenbeek met vrienden, wat normaal een leuke dag ging zijn omdat we enkele liedjes gingen inspelen en opnemen in een daar gelegen muziekstudio. Mijn vrienden waren even naar buiten gegaan (dit was rond 9 uur 's morgens). Plots waren mijn vrienden verdwenen. Behandeling voor het roken van een joint in Molenbeek, als je Vlaams en meerderjarig bent , 3 jaar geleden: -Een volledige dag opsluiting, zonder de mogelijkheid iemand te contacteren, zodat ik niet wist waar mijn vrienden naartoe waren. -Uren ondervraagd. -Auto in beslag genomen. -Huiszoeking op je studentenkot en bij je ouders thuis. -Volledige fouillering (alle kleren uit dus) in een kamer met 4 flikken. Inclusief "draai je om, handen tegen de muur, en door je knieën zakken met de benen gespreid, zodat ze in je reet kunnen kijken". Qua vernedering kan dat tellen. Erna niks meer van horen. Deze flikken, allemaal Vlaamstaligen, maakten genoeg racistische commentaren om te kunnen afleiden op welke toffe partij ze stemden. En ze maakten er ook geen geheim van dat deze Vlaamse jongens van geluk konden spreken dat het Vlamingen waren, want dat hun behandeling nog veel slechter zou geweest zijn mochten het allochtonen geweest zijn. Spijtig dat ik die wagens niet zelf in de fik heb kunnen steken, ik zou het met plezier gedaan hebben. |
![]() |
![]() |