Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Gaat ge naar Werchter?
Ja, dag 1. 7 15,91%
Ja, dag 2. 9 20,45%
Ja, dag 3. 9 20,45%
Ja, dag 4. 12 27,27%
Nee, ik kon niet meer aan een ticket geraken. 3 6,82%
Nee. 31 70,45%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 juli 2006, 23:39   #41
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

LOLOLOL. Tsja... dat zal wel MOéten nu. Nu moet iedereen weer naar die interviews luisteren ipvhet bisnummer

er is een http://www.sigur-ros.co.uk/board/vie....php?tid=21099
messageboard. Die mensen klagen ook allemaal dat het niet lukte.
PollyCorrect is offline  
Oud 1 juli 2006, 23:41   #42
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

oh shit zeg van die procla. Het programma van Werchter is idd sterk dit jaar.

Mijn zoon is zijn rapport niet gaan halen - ookal heeft hij herexamens. Hij zit te geniéten als een gek daar!!

PS: die kat en dat konijn, zijn die écht beide siamees? Leuke foto.
PollyCorrect is offline  
Oud 1 juli 2006, 23:43   #43
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
PS: die kat en dat konijn, zijn die écht beide siamees? Leuke foto
Ik had die foto anderhalf jaar geleden op mijn harde schijf, en ik heb er mijn avatar van gemaakt. Ik weet verder niet waar ik het vandaan heb.
Hier is nog een andere foto van dezelfde voor mij onbekende fotograaf.

Over Sigur Rós: live klinken ze vast beter dan op de radio/videoclip. Ik weet dat ze enorm populair zijn in hun land van herkomst, IJsland. Ze zingen ook voor�*l in het IJslands. Of je het verstaat of niet de muziek is krachtig genoeg om je op de emotionele golflengte te brengen.

Citaat:
Mijn zoon is zijn rapport niet gaan halen - ookal heeft hij herexamens. Hij zit te geniéten als een gek daar!!
En jij hebt het te druk of kon niet voorspellen dat je vrij kon hebben tegen dat het zover werd? Dat je zoon veel succes heeft met zijn herexamen, hoe dan ook.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 2 juli 2006 om 00:07.
Scarabaeida is offline  
Oud 3 juli 2006, 10:57   #44
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik ben dood
Zeno! is offline  
Oud 4 juli 2006, 08:10   #45
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Mijn 17de Rock Werchter dit jaar, en naar goeie gewoonte heb ik weer vier dagen op de Heilige Wei doorgebracht. Zoals gewoonlijk was het weeral de moeite! Schitterende groepen aan het werk gezien, gezellige sfeer, weekendje weg met wat vrienden... kortom, de ideale manier om de zomer in te zetten, al was het dit jaar toch wat té warm.

Mijn hoogtepunten waren: Tool, Mogwai, Franz Ferdinand, Bettye Lavette (!!!!!), dEUS, A Brand, The Raconteurs, Starsailor, Roger Sanchez, The Kooks en The Scissor Sisters.

Tegenvallers: Red Hot Chili Peppers, Depeche Mode, Laurent Garnier, Arctic Monkeys.
Djiezes is offline  
Oud 4 juli 2006, 09:23   #46
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Mijn 17de Rock Werchter dit jaar, en naar goeie gewoonte heb ik weer vier dagen op de Heilige Wei doorgebracht. Zoals gewoonlijk was het weeral de moeite! Schitterende groepen aan het werk gezien, gezellige sfeer, weekendje weg met wat vrienden... kortom, de ideale manier om de zomer in te zetten, al was het dit jaar toch wat té warm.
Op de camping blijft het toch het plezantste hoor

hoereeee
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 4 juli 2006, 09:37   #47
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
hoereeee
My God, zit gij daar voor iets tussen? Daar erger ik mij al jaren aan... 8)

Maar op de camping was het idd het plezantste, vooral het naar de sterren kijken.
Zeno! is offline  
Oud 4 juli 2006, 09:38   #48
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Iedereen doet dat eh
van Maerlant is offline  
Oud 4 juli 2006, 09:42   #49
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Op de camping blijft het toch het plezantste hoor

hoereeee
Op de camping kan het inderdaad héél leuk zijn, hoewel sommigen toch overdrijven... Als je, zoals ik, in de eerste plaats voor de muziek komt kan je je moeilijk permitteren om drie of vier nachten na elkaar tot 6u 's ochtends door te feesten. Ik moet altijd met de glimlach vaststellen hoeveel watjes er zondagmiddag nog in de tent hun roes liggen uit te slapen, terwijl ik weeral met een pint in de hand van een geweldig concert aan het genieten ben op een nog niet voor de helft gevulde wei.

Nog een woordje voor de jonge kampeerders die het nodig vinden om met volle blikjes bier te smijten: GE MOET DIE LEEGDRINKEN, ONNOZELAARS!!!! Heeft iemand zich eigenlijk al afgevraagd wat de gevolgen kunnen zijn wanneer er iemand zo'n vol blikje op z'n hoofd krijgt? Waarschijnlijk niet...

Blote tetteuh !!!

Laatst gewijzigd door Djiezes : 4 juli 2006 om 09:44.
Djiezes is offline  
Oud 4 juli 2006, 09:50   #50
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Nog een woordje voor de jonge kampeerders die het nodig vinden om met volle blikjes bier te smijten: GE MOET DIE LEEGDRINKEN, ONNOZELAARS!!!! Heeft iemand zich eigenlijk al afgevraagd wat de gevolgen kunnen zijn wanneer er iemand zo'n vol blikje op z'n hoofd krijgt? Waarschijnlijk niet...
Heb van al dat vuilzakken- en blikjesgegooi gelukkig niks gemerkt 8)

Citaat:
Blote tetteuh !!!
nog zoiets ja

kindereeeeeeh!

Laatst gewijzigd door Zeno! : 4 juli 2006 om 09:50.
Zeno! is offline  
Oud 4 juli 2006, 10:06   #51
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN Bekijk bericht
Ik had er graag naar geweest, maar aangezien Herman Schueremans het bij de vorige edities nodig vond om die pipo's van Vlaanderen Vlagt een verkoopsstandje te geven op Werchter blijf ik er voortaan weg.
Blijf jij weg omdat daar een paar idioten met een vlaamse poes staan te zwaaien? Veel volk blijft er voor hun standje trouwens nooit staan, behalve dan die ene keer twee jaar geleden toen er ineens een man of 15 voor dat kraam de brabançonne begon te zingen... in het frans. Hilarisch gewoon! Die kerel van vl. vl. wist gewoon niet waar kruipen

Laatst gewijzigd door Djiezes : 4 juli 2006 om 10:14.
Djiezes is offline  
Oud 4 juli 2006, 10:07   #52
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
kindereeeeeeh!
Die had ik nog ni gehoord...
Djiezes is offline  
Oud 4 juli 2006, 10:10   #53
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Die had ik nog ni gehoord...
ge moet er toch �*ets op roepen hé
Zeno! is offline  
Oud 4 juli 2006, 10:13   #54
Djiezes
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
ge moet er toch �*ets op roepen hé
Waarom?
Djiezes is offline  
Oud 4 juli 2006, 10:14   #55
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Blijf jij weg omdat daar een paar idioten met een vlaamse poes staan te zwaaien? Veel volk blijft er voor hun standje trouwens nooit staan, behalve dan die ene keer twee jaar geleden toen er ineens een man of 15 voor dat kraam de brabançonne begon te zingen... in het frans. Hilarisch gewoon! Die kerel van van vl. vl. wist gewoon niet waar kruipen
Die idioten verkopen daar nochtans elk jaar méér dan 500 vlaggen!
Oud 4 juli 2006, 10:14   #56
ingenious

Standaard

Citaat:
Ik had er graag naar geweest, maar aangezien Herman Schueremans het bij de vorige edities nodig vond om die pipo's van Vlaanderen Vlagt een verkoopsstandje te geven op Werchter blijf ik er voortaan weg.
hij geeft da ni, die betalen daarvoor volgens mij. en veel succes hadden ze ni, mensen komen ni naar werchter voor politiek, wel voor muziek en pintjes.

het feit dat clear channel achter werchter zit en dat het serieuze afzuipers zijn zou ik dan nog eerder een goede reden vinden om ni te gaan. maar ik ben daar te zwak voor, ik zwicht voor de muziek en druk van vrienden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 4 juli 2006, 10:16   #57
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo Bekijk bericht
Die idioten verkopen daar nochtans elk jaar méér dan 500 vlaggen!
dat zal wel zijn.

elke keer ik er voorbij kwam was die stand leeg. en ik heb geen leeuwenvlaggen gezien op de wei. mensen hadden hun geld nodig om frisse pintjes te kopen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 4 juli 2006, 10:21   #58
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
En Herman Schueremans heeft hen nog zelf overhaald om er aanwezig te zijn!
En rechtover de stand van Vlaanderen Vlagt stond een grote stand van het ACV. En succes dat die hadden! Ze sloten heel vroeg en vroegen aan die van Vlaanderen Vlagt om een beetje op hun tent te letten!
Oud 4 juli 2006, 10:23   #59
ingenious

Standaard

voor pollycorrect, mijn verslagje c/p:

donderdag: te lang op den trein gezeten (boemel) en bus moeten wachten (pendelbus in panne). tool gehoord vanop de camping dus. manu choa was ok, rhcp weet ik eigenlijk ni veel van te zeggen. was fijn met die hits enzo maar ik weet er ni veel meer van. weinig slaap, likeur en wijn beginnen drinken op een nuchter maag, en sowieso weinig interesse. de mensen rond mij op de wei konden me meer boeien. ik was dus beter naar de streets gaan zien. roger sanchez was een feestje.

vrijdag: ff de groep gevolgd naar skin, maar het liet me echt ijs ijskoud. dus naar de marquee. a brand was echt goed. en dat zeg ik ni omdat ze van antwerpen zijn, maar omdat het echt zo was. wil ik zeker nog eens zien deze zomer. editors waren geweldig. sexy zanger ook wel. elbow was geweldig! helemaal alleen moeten gaan zien, maar echt wel de moeite. ik hou van elbow. mogwai gemist omdat we lagen te crashen aan de stellapub. live dus van ver gehoord. daarna naar de marquee voor radio soulwax: mega-feestje voor de rest van den avond! al weet ik vzn de sets zelf weer ni veel meer: te veel getetterd en pintjes gedronken in de zon.

en om vrijdag nog beter te maken: in de marquee tijdens elbow passeerde mij iemand, en in het passeren keek die me recht in mijn ogen, en ik dacht 'tiens, ik ken diene sexy mens van ergens'. en toen liep die verder en zag ik er nog 3 man nakomen die me bekend voorkwamen, en toen viel mijne frank dat het de mannen van editors waren. ik heb oogcontact gehad met tom smith, en ik heb hem aangeraakt! ultralief cheerleaderke zeker?

zaterdag: arsenal was weer geweldig, al was het iets minder dan vorig jaar in de marquee. vooral de hitte zorgde ervoor dat de massa niet helemaal loskwam denk ik. leonie was erg grappig in interactie met was voze mensen vanvoor die duidelijk op de eerste rij stonden te wachten op een andere groep. john roan is ne sexy vent. artic monkeys waren zoals verwacht. ze mogen dan wel gehypet zijn, ze zijn ook wel echt goed. al zou die snotneus wel beter wa minder drugs pakken en zuipen, want goed zag hij er niet uit. kaiser chiefs waren geweldig. raconteurs waren ook goed, ook al hou ik absoluut niet van jack white. calexico was goed. iedereen stond bij franz ferdinand dus konden we goed van voor staan. het was niet zo goed als vorige keer, ik miste wat enthousiasme, maar die trompetten blijven geweldig. goldfrapp was een feestje, serieus showke, die madam heeft serieus lange benen, maar voor de rest maakte ze op mij niet zo veel indruk. dan naar deus, maar iedereen wou nog voor het einde door, en ik ben dan maar mee pintjes gaan drinken in de doghouse. jammer dat ik sogur ros ni gezien heb wel.

zondag: eels was beestig. helemaal anders dan verwacht. eigenlijk de stevigste set die ik gehoord heb. ze rockten hard! zowel met covers als met stevige versies van eigen nummers. Not ready yet veranderde halverwege in een geweldige jamsessie, waarbij E zelfs een paar minuten van het podium verdween, om daarna nog wat mee te jammen en uiteindelijk het nummer fijn af te maken. in plaats van bindteksten stond er iemand in security-outfit, die tussen de nummers in de camera vroeg om dan op aangeven van E het publiek handjes te schudden of om een dansje te doen. ik hou van E. sinds gisteren nog veel meer. starsailor gehoord van ver en het zijn echt zageventen. laurent garnier was maar plattekes. voor een feestje moest je duidelijk bij de galaxie gang bang zijn. de platen van deze zomer: A Bit Patchy en the sound of C. hooverphonic en depeche mode nog gezien, maar konden me ook niet echt boeien. pintjes opgedronken en wat onnozel doen met de mannen was fijner.
ingenious is offline  
Oud 4 juli 2006, 10:24   #60
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
dat zal wel zijn.

elke keer ik er voorbij kwam was die stand leeg. en ik heb geen leeuwenvlaggen gezien op de wei. mensen hadden hun geld nodig om frisse pintjes te kopen.
Het is ook niet zo de bedoeling dat ze daar mee op de weide staan zwaaien. Enkele standen verder verkochten ze T-shirts van de verdraagzame Che Guevara. Maar of ze er veel verkocht hebben????

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be