![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Die Turk is twee weken na een ongeluk door zijn eigen stupiditeit overleden ten gevolge van een infectie door de ziekenhuisbacterie in combinatie met een onondekt hartfalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Dat u rechtvaardigheid eist, daar kan ik volledig inkomen, maar ziet u, uw visie omtrent rechtvaardigheid in dit specifieke geval is gevormd met die ene zin uit uw eerste reactie: "In 2003 pleitte diezelfde advocaat een Marokkaan vrij die een vierjarig meisje van haar fietsje had doodgereden. Hij zei toen dat hij dacht 'dat het een vogeltje' was". Voil�*, op basis van deze ene zin oordeelt u over een zaak die niet enkel vreselijk was maar bovendien iets complexer dan u voorstelt. Maar het komt u natuurlijk goed uit, een gegeven totaal uit de context te trekken ten einde uw perverse visie te kunnen verantwoorden die kant nog wal raakt. Uit uw reactie blijkt - zoals ik elders liet verstaan - dat u eigenlijk vindt dat iemand die een persoon verdedigt - in deze een Marokkaan en u kan ontkennen dat het Marokkaan-zijn er niets mee te maken heeft, maar de door u gebruikte avatar laat anders vermoeden - die beschuldigd wordt van dergelijke misdaad eigenlijk geen advocaat moet hebben, die kunnen ze - volgens u - best standrechtelijk terechtstellen. Weet u waar ze dat nog doen? Inderdaad, in de islamitische landen die niet de luxe hebben van een rechtssysteem als het onze en het zijn precies die landen en hun mentaliteit die u zo verafschuwt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Inderdaad, heb ik medelijden met de moeder van die twee kinderen ongeacht de sociale achtergrond. Het wansmakelijke van mensen zoals u is, dat het grote drama van de kindermoord onmiddellijk wordt gebruikt om mensen te gaan beschuldigen zonder dat u de details kent en nog maar net na het vinden van de slachtoffers. U kent geen medeleven, u zegt het misschien wel, maar gebruikt het leed van anderen om uiting te geven aan uw frustraties. Hoe denkt u dat de moeder - die u al zo erg beschimpte - zich nu voelt? Maar dat raakt, volgens mij, u koudste kleren niet...
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Dat er nu word verklaart dat Guide Demoor ,een man van 54, zo efkes die 6 sterke jonge mannen zou aangevallen hebben , is totaal onzinnig. Dat word zomaar op de radio gezegd en schijnbaar ook geloofd door het gerecht. Wat gaan we nog allemaal beleven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zou het dan best verzwegen worden?
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Die Turk was een vader van drie kinderen. En als we alle studenten moeten neerschieten die gaan lopen van de politie dan zal het onderwijsniveau in België serieus dalen. Your point being?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat een partijdigheid van de pers. Ze zijn tegen ons, allemaal tegen ons ![]() Vergeeft u het mij als ik lach ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor u maakt het blijkbaar een verschil uit of het om een Marokkaan gaat of niet. Voor Marokkanen pleit u verzachtende omstandigheden en voor Belgen niet. Jammer voor u, maar de advocaat waar ik het over had is toevallig Vermassen die een Vlaming kon vrijpleiten nadat hij zijn vrouw had vermoord met meer dan twintig messteken. Dat raakt natuurlijk uw koude kleren niet, want zij was maar een Vlaamse vrouw... Het feit dat hij een vrijspraak kreeg ligt aan zijn bekendheid via de media. Rechtvaardigheid...ik denk dat jij niet eens weet wat dat is.
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Omdat dit een dovemansgesprek is, laat ik het liever hierbij, ik laat aan u het laatste woord. Ik ben er benieuwd naar!
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als er een blanke man (student) wordt vermoord, heeft hij of zij (!) het zelf gezocht. Laatst gewijzigd door Duym : 28 juni 2006 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meteen de discutant maar beschimpen met de stelling dat het hem of haar niet kan schelen dat iemand vermoord is, omdat het maar een vlaamse was... Ik zou er droef van worden...
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is duidelijk dat de daders van de dagen dat ze nog niet opgepakt waren gretig gebruik gemaakt hebben om een advokaat te raadplegen , en het is zeer duidelijk dat de advokaat hen heeft uitgelegd wat ze moeten verklaren !!
Nog zo iets ,om de zaak van Hans van T te bepleiten vond men amper een advokaat die de zaak zou durven aannemen ,nu is er blijkbaar geen probleem,voor mij zijn de zaken even erg ,alle 2 racistische moorden!! Laatst gewijzigd door benji : 28 juni 2006 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS: in mn originele post moest er ng 'zatte' bij Laatst gewijzigd door Kay_ : 28 juni 2006 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat zit je nu te lullen man ,het schot was niet opzettelijk afgevuurd,maar ja dat past niet in uw linkse bedriegelijk kraam zeker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() U doet aan stigmatisering, gewoon omdat ik niet in u denkwereldje pas ben ik nog niet links. Dank je wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat weet jij nu wie er eerst heeft gelagen op die bus ,was je erbij?
Al die nuttige idioten zoals jij zouden net hetzelfde moeten meemaken ,en dat meen ik !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof ook niet dat die man zelf eerst heeft geslagen net zomin als ik geloof dat je in de achtervolging 'per ongeluk' een man in de rug schiet. M'n kameraad is politie agent in Schaarbeek en zegt zelf dat je normaal je wapen opbergt als je iemand achterna gaat en nooit je vinger op de trekker legt tenzij er gevaar is. Wat er bij mijn weten niet is als iemand met zn rug naar je staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als je moest weten hoeveel schiet ongelukken er gebeuren op de schietstanden mensen die "per ongeluk" in hun voet of been schieten ....en daar zijn dan wel strikte veiligheidsregels.
Het is niet omdat uw "vriend" in de kantine van de politie staat ,dat je moet denken de waarheid in pacht te hebben . Als een man van vreemde afkomst het plots op een lopen zet wanneer je hem wil controleren is dat wel degelijk een bedreiging en weet ik dat meer dan de helft van de politiemensen hun wapen klaar heeft ,en gelijk hebben ze . Een ongeluk is dan natuurlijk snel gebeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik nog zo zeker niet van. Denk niet dat het de beste studenten zijn die gaan lpen van de politie.
|
![]() |
![]() |