![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zoveel maandenlange, gratis reclame op radio, tv en in alle kranten, loopt zelfs Jef Vermassen (desnoods onderbezoldigd) de benen onder zijn kont uit.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 juni 2006 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Enfin, wat ik ervan denk is dat slachtoffers hen niet kunnen betalen en de beschuldigden meestal in een crimineel milieu zitten dat op de ene of andere manier winstgevend voor ze kan zijn. Het heeft dus niets met overtuiging te maken maar met geld en of hun client nu veroordeeld wordt of niets kan hen geen bal schelen...
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De doorsnee advokaat pleit zowieso zelden uit overtuiging maar voor de centen.
Overduidelijke slachtoffers verdedigen is gemakkelijk en brengt niet veel 'prestige' bij. Het is via het min of meer succesvol verdedigen van criminelen dat er serieuze naambekendheid kan verworven worden. En vermits het uitgerekend degenen zijn met veel geld die al eens een 'goede' advokaat nodig hebben.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu precies wat de beginposter aanklaagt: dat die advocaat het niet over zijn hart kon krijgen om HVT te verdedigen, maar dat "omgekeerd racisme" (om eens de woorden van Leman te gebruiken) geen enkel probleem is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Advocaten zijn toch vrij in de keuze van hun cliënteel? Als een advocaat nu uit ethische of ideologische overwegingen het niet voor iemand (bijv. een nazi) wil opnemen, is dat toch zijn goed recht? Of vergis ik mij?
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 30 juni 2006 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Juist!
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() "Maar in Antwerpen barst elke fatsoenlijk opgevoede autochtoon van (nog even) ingehouden woede." Gelukkig ben ik niet fatsoenlijk opgevoed.
Zaag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie eerder: hij verdedigde ook de 'racistische' moordenaar van mohammed achrack. Blijkbaar is ook de ene racist de andere weer niet of misschien heeft hij met het oog op de verkiezingen nood aan wat propaganda in allochtone milieus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Mja, misschien is hij wel zo opportunistisch (ander ga je ook niet in de politiek zeker
![]() Maar kwam die moordenaar in Borgerhout er trouwens oprecht voor uit dat hij zijn daad uit rascisme pleegde? Nu ja, zit ik hier ne VLD'er te verdedigen, laat maar al. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Burger
|
![]() Inderdaad ja, ze zullen oogsten wat ze zaaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Zeg, nu ben je aan het zagen om te zagen zenne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, moet dit geloofwaardig zijn ofzo: " “Waar blijft je commentaar op het busincidentje waarbij een onverdraagzame, verzuurde en bemoeizieke man alleen maar het gevoel had dat hij bezweek aan een hartaanval nadat hij wat uitgelaten jongeren (einde schooljaar, weet je wel) had berispt om hun spontaan gedrag?” Die vraag van een trouwe lezer vind ik in mijn mailbox. " ![]() Laatst gewijzigd door dejohan : 30 juni 2006 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daarna verwonderd zijn als er over Vuil B gesproken wordt?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geen fraaie manier van handelen En daarna verwonderd zijn als er over Vuil B gesproken wordt?? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juni 2006 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn we weer subtiel. Beschuldig jij iedereen van een drang naar massamoord of doe je dat enkel op het anonieme internetje ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geen commentaar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Én filoEke schreef :
Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Burgemeester
|
![]() Mensen denk nu toch niet dat Kris Luyckx dit doet uit overtuiging of mensenliefde.
Het waarom is vele minder prozaïst; 1) Een beginnende strafpleiter moet in de kijker lopen. 2) De allochtonen vormen een nog vrij onbewandelde niche. 3) Er zijn hier 6 daders en mits de juiste keuze is dat ideaal om uit te blinken. 4) Hij komt in een goed daglicht voor de allochtonen en en deel van de autochtonen. 5) Het is duidelijk dat een politieke carrière geambieerd wordt, de keuze van de VLD zegt hier veel zoniet alles, het doel heiligt de middelen. 6) Natuurlijk moet er geld op tafel komen, de coherentie van de allochtonen families waarborgt dit. 7) Waarom HVT niet, hier was niets te rapen; HVT is uitgespuwd door de autochtonen en allochtonen er is geen geld en stel u voor een VLDer die een Vlaams Belanger verdedigd. 8) Bovendien heeft men met HVT zeker de media en politiek niet mee. |
![]() |
![]() |