![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is niet omdat iets eventueel nuttig kan zijn , dat het ook zal geaccepteerd worden, en als normaal worden beschouwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat is er immers natuurlijker dan bvb een borstgevende vrouw, of een coitus (vaginaal dan wel ![]() Jongens toch ! Het wordt echt tijd dat jullie zich gaan bezig houden met jullie eigen zelf, en daar eens schoon schip maken, in plaats van anderen te be- en veroordelen. Je zal zien, er is meer dan veel werk aan de winkel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag, donderdag 21 augustus 2003 in Het Laatste Nieuws verscheen de volgende lezersbrief van Tommy Goossens uit Rotselaar:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daar ga je dus wat discrimineren! Mensen met een homo-aversie moeten dus volgens uw soort berufsverbot krijgen. Fraai! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat je met "jeanetterij" eigenlijk openbare zedenschennis bedoelt en daar is in dit geval duidelijk geen sprake van. Tommy lag gewoon in de armen van zijn vriend. Waar je dat masturberen ineens vandaan haalt, is me een volkomen raadsel...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Homo-aversie is inwendig. Een agressieve houding is uitwendig. Men kan zonder homo-aversie toch agressief zijn tegenover homo's. Een aggressieve houding is altijd af te keuren, tegenover gelijk wie |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() mensen, weer een forum over homo's
![]()
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Ik stel voor dat we een forum oprichten over homo's. Die punten zijn hier toch zo populair.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en met al die homofoben en andere middeleeuwse gevallen krijg je alleen maar zin om de puntjes op de i te zetten...
![]()
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Openlijk aan je kruis krabben, in de neus peuteren of winden laten worden niet echt op een welgemeend applaus onthaalt. Het is dus niet omdat homo's nu plotseling op de werkvloer niet meer gediscrimineerd mogen worden, dat iedereen hun gestoei nu ploseling ook zal accepteren. Dat is een kwestie van smaak. Waarschijnlijk ging deze ambtenaar wel in de fout, maar om daarom iedereen die "van iets niet houdt" onmiddellijk in het rijtje van de foben te plaatsen, lijkt me al even "fobistisch". Hoe meer ik Raf hier bezig zie op het forum, des te meer kom ik tot de conclusie dat zijn leven bestaat uit een kruistocht voor de "homo-rechten", wat eigenlijk erop neer komt dat iedereen die homo's niet onmiddellijk een warm hart toedraagt, een homo-foob is, m.a.w. iemand met één of andere afwijking. Je stigmatiseert mensen, zoals men jarelang met jouw "soort" gedaan heeft. Kom je echt niet verder ?? Sommige zaken worden door een maatschappij ( die nog altijd uit mensen bestaat ) nu even gewoon niet gemakkelijk aanvaard, misschien zelfs nooit. Waarschijnlijk zal geurloze luidruchtige winden laten op de bus, nooit aanvaard worden. Zijn de afwijzers allemaal "foben". De mens is nu eenmaal een wezen met smaken, al dan niet door "vooroordelen" gestuurde smaken. Denk maar even over de "vooroordelelen" ivm "domme" blondjes. Denk je dat je de mensen gaat veranderen door een campagne om te bewijzen dat er geen causale link bestaat tussen dom en blond ?? Vooroordelen en smaken zullen er altijd zijn. Als iedereen die om een bepaald lichamelijk of ander kenmerk een belediging kreeg, zich daarover zou moeten opwinden, ja, wat dan. De éne wordt eens uitgescholden voor "vuurtoren" omdat hij ros is, moet hij nu klacht neerleggen. Ik vind het ronduit absurd dat men zulke "anti-discriminatie" wetten blijft gebruiken tot in het absurde. |
|
![]() |
![]() |