Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2006, 23:38   #41
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Ik heb het niet over het regime in die gevangenis zelf. Da's nog wat anders. Ik ben er vrij zeker van dat die gevangenen daar niet zonder reden vastzitten. Wat mij echter het meeste stoort is dat Yankee - cowboy Bush uit puur imperialistische motieven denkt de wereld te kunnen overheersen, en dan nog het lef heeft te kunnen zeggen dat hij de democratie op aarde probeert te brengen.

Yankee - cowboy Bush is in Connecticut geboren (yankee), en in Texas opgegroeid (cowboy). Bovendien kan ik enkel denigrerend spreken over yankee - cowboy Bush en zijn even idiote landgenoten.
Zegt de racismebestrijder...

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2006, 23:41   #42
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
De lemming heeft gesproken
Nu voel ik me nogal eens aangesproken !!! (geeuw)

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Oud 4 juli 2006, 10:03   #43
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill Bekijk bericht
Waar beweer ik dat de USA slecht is? Hopelijk richt men nog meerdere Guantanamo's op.
en ik hoop dat GIJ de eerste klant moogt zijn dan...
xylitar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 11:51   #44
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xylitar Bekijk bericht
en ik hoop dat GIJ de eerste klant moogt zijn dan...
Die kans is klein, jij daarentegen...

Oud 4 juli 2006, 11:56   #45
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Die kans is klein, jij daarentegen...
ah natuurlijk, wie niet mooi in het lijntje loopt dat "den amerikaan" in gedachten had, ben je een gevaar he...

Maar zover heb jij nog niet gedacht, overduidelijk.

Oud 4 juli 2006, 13:15   #46
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zegt de racismebestrijder...
Racismebestrijder? Wat heeft dat ermee te maken? Feit is dat yankee - cowboy Bush enkel terreur en angst op de wereld zaait, en dit onder het mom van democratieverspreiding door de mensen hun strot probeert te duwen. Ik zal niet ontkennen dat het moslimkrapuul dat op Guantánamo vastzit dat ten zeerste verdient. Maar yankee - cowboy Bush en zijn even idiote landgenoten zijn de laatsten die de morele scherprechter kunnen spelen. Het is hier een kwestie van krapuul tegen krapuul: yankee - cowboykrapuul tegen moslimkrapuul.

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 4 juli 2006 om 13:16.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 21:24   #47
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Racismebestrijder? Wat heeft dat ermee te maken? Feit is dat yankee - cowboy Bush enkel terreur en angst op de wereld zaait, en dit onder het mom van democratieverspreiding door de mensen hun strot probeert te duwen. Ik zal niet ontkennen dat het moslimkrapuul dat op Guantánamo vastzit dat ten zeerste verdient. Maar yankee - cowboy Bush en zijn even idiote landgenoten zijn de laatsten die de morele scherprechter kunnen spelen. Het is hier een kwestie van krapuul tegen krapuul: yankee - cowboykrapuul tegen moslimkrapuul.
Hmm vandaag 4th of july... het Belgisch domoor- en nestbevuilingskrapuul moet zich weer eens laten horen.
Konsekwent zijn ze wel allerminst, want hun yankee cowboy krapuul PC moet weer eens hun zieke gedachten schijten op het yankee cowboy krapuul Net anders geraken ze hun zielige frustratietjes niet kwijt; geen zinnig mens luistert, buiten gelijkgestemd schuim der aarde, maar als er te profiteren valt zijn de parasieten er als eerste bij natuurlijk.

Oud 4 juli 2006, 21:49   #48
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu voel ik me nogal eens aangesproken! (geeuw)
Och arm schaap ... zoek terug uw kudde op ... je bent niet gewend om zo alleen rond te crossen ...
Oud 4 juli 2006, 22:43   #49
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Goed nieuws aan de ene kant, aan de andere kant, wat gaat er nu gebeuren met de andere soortgelijke gevangenissen, zoals Bagram, blijven deze nu buiten schot? Want Bagram is even erg, zo niet, erger dan Gitmo.
al die vreselijke gevangenissen hebben de Amerikanen afgekeken van de Arabieren en andere moslims...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2006, 22:48   #50
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
al die vreselijke gevangenissen hebben de Amerikanen afgekeken van de Arabieren en andere moslims...
Domme copy paste dan ...
Oud 4 juli 2006, 22:49   #51
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
M.a.w, ze zijn ze op dat gebied geen haar beter.
Oud 5 juli 2006, 08:17   #52
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Och arm schaap ... zoek terug uw kudde op ... je bent niet gewend om zo alleen rond te crossen ...
Zegt een verdwaald schaap uit de Yves Desmet kudde.

Oud 5 juli 2006, 08:44   #53
Lof der Zotheid

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hmm vandaag 4th of july... het Belgisch domoor- en nestbevuilingskrapuul moet zich weer eens laten horen.
Konsekwent zijn ze wel allerminst, want hun yankee cowboy krapuul PC moet weer eens hun zieke gedachten schijten op het yankee cowboy krapuul Net anders geraken ze hun zielige frustratietjes niet kwijt; geen zinnig mens luistert, buiten gelijkgestemd schuim der aarde, maar als er te profiteren valt zijn de parasieten er als eerste bij natuurlijk.
Veel PC's komen niet uit yankee - cowboyland en het Internet is zéker niet exclusief iets uit yankee - cowboyland alleen.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 08:48   #54
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ach als het maar Amerika in een slecht daglicht brengt, dan schrikken sommigen er niet voor terug om van alles te verzinnen he? Als ik mij niet vergis steun jij het Vlaams Belang? Wel wat jij doet met de VS is precies hetzelfde als vele tegenstanders van het Belang : overdrijven, op de spits drijven, uitvergroten tot het belachelijke toe.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 09:15   #55
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bwaa , ik denk dat die vreselijke "kampen" vooral afgekeken zijn van de Britten. en nadien van wat duitsers...en laten we ook niet vergeten wat de Amerikaantjes met hun landgenoten van japanse origine deden na Pearl harbour...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 10:52   #56
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
bwahahaha, Geen andere natie gaat overal zoveel landen "uitzuigen" als uw usa'ke... en dan anderen komen verwijten dat ze profiteren....
ga gewoon in uw usa wonen makker, moet ge niet zoveel tikken om bush'es kont te likken, dan zit ge dichter...
Oud 5 juli 2006, 18:08   #57
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingtiger Bekijk bericht
Een militair doet wat men hem zegt.De politieke leiding beslist.8)
Idd, In het Amerikaans leger als je een bevel weigert vlieg je voor de krijgsraad. Heel simpel hoor , is gewoon een pyramide. De generaals van boven en de rest moet de bevelen uitvoeren en opvolgen. Indien dit niet gebeurt wordt dit gerapporteerd en worden ze opgeroepen. Ik heb zelfs vernomen via goede bronnen dat er in het Nederlands leger meer dan 50 % van de militairen hebben afgehaakt toen ze vernamen dat ze naar Afghanistan moesten vertrekken als missie.
Dit vind ik ronduit schandalig, als je bij het leger gaat weet je verdomd goed waar je aan begint. Als je daar enkel zit om easy money te nemen en als het er op aankomt uittekent ben je een eigenlijk een oplichter in mijn ogen . (Maarjah, wie ben ik ) En dat zou gestraft moeten worden. Indien het via een legerplicht zou zijn kan ik het door de ogen zien , maar onder deze omstandigheden niet.

PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 18:10   #58
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xylitar Bekijk bericht
bwahahaha, Geen andere natie gaat overal zoveel landen "uitzuigen" als uw usa'ke... en dan anderen komen verwijten dat ze profiteren....
ga gewoon in uw usa wonen makker, moet ge niet zoveel tikken om bush'es kont te likken, dan zit ge dichter...
USA heeft tenminste de ballen aan hun lijf. Europa is passief en wilt altijd met woorden oplossen. We zullen er ver mee komen. Als je al weet dat er hier in België steeds meer en meer radicale moslims verschijnen.
In USA daar zitten niet veel moslims, ik vraag me af waarom

Jullie zitten allemaal bezig op Amerika maar besef je wel wat die US Marines daar mee maken? Ik zou versteld staan van de moed moest ik daar 100 Belgen naar toe zie vertrekken. ( Iraq)

Laatst gewijzigd door PetSel : 5 juli 2006 om 18:15.
PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2006, 20:04   #59
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zegt een verdwaald schaap uit de Yves Desmet kudde.
Denk jij kwarteltje
Oud 5 juli 2006, 21:49   #60
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk jij kwarteltje
geeuw.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be