![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijheid van meningsuiting, politieke pluraliteit, etc... het is ver gekomen met onze would-be democraten, ... ik denk dat de Pinochet, dringend eens bij jullie op cursus moet komen... Stel u eens voor dat wij iedereen mogen buitengooien op basis van lidmaatschap van rooie, groene of blauwe vakbonden, ... 't kot zou te klein zijn zeker.... Nochtans heb ik ook dat recht, als ik uw redenering voortzet, als ik mijn bedrijf niet met politiek wens te asocheren, bv, ... K zou het wel eens willen zien eigenlijk, ne VB werkgever die een paar sossen buitengooit omdat ze sos zijn... Spijtig dat ik geen werkgever ben en geen sossen onder mijn personeel ken, anders vlogen ze, gewoon om eens uit te proberen wat dat zou geven... kzou daar eigenlijk wel wat boete voor overhebben, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In die redenering (discrimineren naar goeddunken en het zelf invullen wat discrimineren is) zijn jullie ook racisten! Van Daele of niet. Jullie hebben dat woord al lang een andere betekenis gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
idem! Binnen een paar jaar, als ik mijn eigen bedrijf heb, dan probeer ik het en ik zal je wel weten te zeggen wat het geeft. Als daartegen de politiek correcte pers-meute nog steeds zo talrijk is dan zal ik dagenlang voorpagina-nieuws zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Toen ik dat las over Aisha,heb ik besloten telkens ik een eetgelegenheid binnenkom en ga bestellen om te zeggen dat ik lid ben van het Vlaams Belang en of ze me wel of niet willen bestellen,maar eigenaardig genoeg heb ik nog geen enkele afwijzende reactie gekregen,denk je dan ook niet dat die persoon in het geval van Aisha ietwat paniekerig gereageerd heeft,misschien heeft hij er niet aan gedacht dat hijzelf racistisch bezig was.
Laatst gewijzigd door joske : 3 juli 2006 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Racistische en fascistische ideeën zijn bovendien niet verboden. Het zijn dus zeker geen aanvaardbare gronden voor ontslag. Dergelijke wansmakelijke gedachten kunnen alleen in een fascistisch brein opkomen. Daarmee bevestig je de uitspraak dat als het fascisme terugkomt dit onder de naam antifascisme zal zijn. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bedankt voor de tip. mvg Harald |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan men een ontslag op grond van politieke overtuiging goedpraten als de Belgische staat zelf, de zogenaamde racistische partij en haar verkozenen financiert en een loon uitbetaalt?
Als lid zijn van het Vlaams Belang, of wanneer je op een lijst van het Vlaams Belang wenst op te komen bij de verkiezingen, een reden mag zijn om iemand te ontslaan in dit land, laten ze dan beginnen met Dewinter en Annemans. Maar zo consequent zijn ze niet. Zo hypocriet wel. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 juli 2006 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met wat hier in dit land gebeurt, vind ik het absoluut geen wonder dat er hier amper jobs worden bijgemaakt. De papierberg is niet te overzien en bovendien krijg je nog ideologische geheime politie op je dak om te zien of je niet verkeerd denkt. Viva el belgica!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 4 juli 2006 om 00:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementslid
|
![]() Guy Dirckx, vakbondsafgevaardigde CCOD.
René Frederickx, voorzitter ACV-Deurne. Chris Devrieze, ACOD-spoor. Deze drie vakbondsafgevaardigden stellen zich kandidaat voor de gemeen-teraadsverkiezingen op de lijst VB-Vlott. Buiten ! bron : HLN, blz. 2, linkse kolom. OOOHHHH de vrije meningsuiting in deze dOmocratie ! Dju : én IK mag blijven ... bij "den ACOD" ... dju : ik moet toch nogal wat weten over die mannen ...
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
kom dat zien .... kom dat zien... we hebben hier ene... ene die er openlijk voor uitkomt dat hij het ondergeschoven geesteskind is van Stalin, Mao, Pol Pot en Hitler.. Hoe voelt het eigenlijk om zo dictatoriale neigingen te hebben... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Waarmee je zo maar eventjes ingaat tegen een handje vol regelgevingen uit de grondwet en uit de verklaring van de rechten van de mens. Voelt dat goed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U bent knettergek!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 4 juli 2006 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |