![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mario's realiteitscheck
Ik heb niks tegen politici, anders had ik het al lang gebruikt. Murphy militairy laws. Friendly fire isn't. If you can see the enemy, he can see you. battleplans don't survive.
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge weet het
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Schijt uw hond een ronde stront, dan heeft hij uw tennisbal vermomd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() "Geld is als sperma, het vliegt zo uit je zak."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() Tijd om deze topic nog even van onder het stof te halen, men kan immers nooit levenswijs genoeg zijn...
English beer is like sex in a canoo : fucking close to water. Kwaliteitslingerie is bijzondergoed Eet maar Freud, dan blijf je Jung. We verwachten middagtemperaturen rond 12u. Van klok kijken wordt onze kleine wijzer. Vrouwelijk schoon kan je nooit precies in cijfers achter de komma uitdrukken,want juist de afronding maakt het zo mooi. Van mensen, die nooit wat geven, daar krijg ik wat van. Hij was dun van haar, zij dik van hem Amerikaanse buffels hebben iets bisonders Drinken halveert je leven, maar je ziet dubbel zoveel... |
![]() |
![]() |