![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() De indeling van de bevolking naar kerkelijke gezindte.
In 1830 waren 1.544.888 Nederlanders protestants. Op een totale bevolking van 2.613.487 betekent dat 59,11 procent. De katholieke kerk had 1.019.108 leden of 38,99 procent van de bevolking. Een overzicht vind je op http://www.volkstellingen.nl/t_037.htm. Dit is een overzicht vanaf 1848 : http://www.volkstellingen.nl/t_038-1.htm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daartegenover sta jij. Jouw ziekelijke brein bedenkt een cijfer. Het is gebaseerd op een artikel dat je weigerde te posten. Uit dat artikel blijkt dat jouw cijfer verkeerd is (4 %) en bijna 20 jaar recenter is. Voor wie zouden we nu respect moeten hebben? Voor iemand die zich aan de hand van discussie een juist beeld wil vormen, of voor jouw ongegronde leugens? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Banneling
|
![]() Uit de eerste bron (http://www.cbs.nl/nl/publicaties/pub.../index1324.pdf) kan men onmogelijk datgene wat je schreef afleiden. BOVENDIEN WAS DAT CIJFER BEDUIDEND HOGER EN TE 'RECENT'. Zelfs al bleek het achteraf ongeveer juist voor een ander tijdvak, ER WAS GEEN ENKELE GROND OM DAT ALS ZEKER TE BESCHOUWEN. Het verdedigen van een duidelijk foute conclusie als waarheid is liegen.
Citaat:
Bovendien is dat aantal niet echt belangrijk. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* In de andere topic wilde hij jullie ontmoedigen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Er zijn meer rooms-katholieken als bepaalde protestanten. Wat wil ik daar mee zeggen? De protestanten zijn nog allemaal eens opgedeeld in:
licht hervormde, zwaar hervormde, calvinistische, gereformeerde... Dan kom je tot allemaal 10 tot 20 procentjes en dan is die 44 procent katholieken het grootst.