![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie moet trouwens wiens vertrouwen winnen?
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Werkgever HOREN (dus lees eigenlijk MOETEN) progressief te zijn.... tjonge tjonge tjonge.... wat ga je doen met niet progressieve werkgevers ?? Stel zelf eens wat voor, dan kan je alvast niet zeggen dat ik je woorden in de mond leg...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw belang gaat niet verder dan de Belgische nationaliteit. Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geweld en vooroordelen zijn ook gratis alarminstallaties uitdelen in steden, dorpen en wijken waar er geen noemenswaardige problemen zijn. Geweld is ook het onnodig aanwakkeren van het onveiligheidsgevoel bij de mensen, dat op zijn beurt de afstanden tussen bevolkingsgroepen nog groter maakt. Misschien zou het helpen moesten we met z'n allen wat positiever worden, geloven in de andere. Liefde is een werkwoord zeggen ze steeds, wel we hebben werk voor de boeg.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Multiculturele apartheid 06.07.2006 11.49u - De droom van een harmonieuze multiculturele ‘samen’-leving is in de praktijk uitgedraaid op multiculturele apartheid. Gettovorming in de steden. Allochtone verenigingen die vinden dat nieuwkomers zich niet moeten integreren en daar door de overheid nog zwaar voor gesubsidieerd worden ook. ‘Zwarte scholen’ of ‘concentratiescholen’ in de stad, ‘witte scholen’ in de rand. Wijken waar politie en brandweer, niet meer welkom zijn. Aparte zwemuurtjes voor allochtone vrouwen en ga zo maar door. De linkse kerk vindt dat alles helemaal niet erg. In een artikel in De Standaard over problemen in het recreatiepark De Ster geeft Freddy Willockx – SP.A-burgemeester van Sint-Niklaas – dat ook met zoveel woorden toe. “Die kant is het stuk strand van de allochtonen”. Ziezo, zo simpel is dat. Alleen de bordjes “Niet voor blanken”, ontbreken nog… Pure apartheid dus. Willockx erkent dat het publiek van De Ster de voorbije jaren ingrijpend is veranderd. “Er is veel meer kleur te zien nu. Ons personeel schat de verhouding allochtoon/autochtoon op zo’n vijftig-vijftig procent.” Met de gewijzigde verhoudingen deden ook de problemen hun intrede. “Drie jaar geleden ontplofte de boel, toen jonge Marokkanen uit Borgerhout een paar dagen op rij amok kwamen maken”, schrijdt Wouyer Verschelden in De Standaard. “Een paar kleine diefstallen, mensen lastigvallen, plezierbootjes laten zinken, en een paar duw- en trekpartijen”, sust de journalist. Ach, wat kattenkwaad, de combinatie van warm weer en zuiderse hormonen, meer niet… U kent de zoethouders intussen. Het is een jaarlijks weerkerend fenomeen. In De Ster, op Antwerpen-Linkeroever, in de Nekker (Mechelen), in Huizingen enzoverder enzovoort. Het recreatiedomein van Kluisbergen (bij Ronse) wees vorige week nog een vijftigtal ‘Noordfranse jongeren’ de deur na aanhoudende heibel. Er lijkt met andere woorden geen kruid opgewassen tegen de overwegend allochtone amokmakers in (openlucht-)zwembaden en recreatiedomeinen. En nochtans is de remedie poepsimpel: voer een pasje in, net zoals men dat voor voetbalsupporters heeft gedaan. Een pasje met foto en vingerafdruk. Wie rel schopt in of naast het zwembad is zijn pasje kwijt en komt er niet meer in. Moeilijk is dat toch niet? In Nederland gaat de gemeente Tilburg het systeem alvast toepassen in de drie gemeentelijke zwembaden. Het besluit komt er nadat vier Tilburgse meisjes van 10 en 11 jaar door ‘jongeren’ werden aangerand. In Vlaanderen is er van zo’n aanpak nog geen sprake. “In ons land kennen we niet zo’n problemen als in Nederland”, beweert Koenraad Bostyn van het Vlaams Instituut voor Sportbeheer en Recreatiebeleid in Gazet van Antwerpen. Kennen we zo’n problemen niet, of wil men ze niet zien? Of moeten er eerst doden vallen, zoals op lijn 23 in Antwerpen, vooraleer de ogen open gaan en men eindelijk doortastend optreedt…? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=labyrinth;1804488]
Citaat:
Ik zie het niet zitten om gans mijn leven te werken voor de Walen zoals mijn vader en diens vader dat deden. Wij betalen meer aan Walonië dan West-Duitland ooit aan Oost-Duitsland heeft betaald om het economisch op peil te houden. Het Vlaams Belang heeft als eerste partij deze wantoestanden aangeklaagd en doet dat nog steeds. Zonder het Vlaams Belang had ik zelfs niet geweten dat ik twee maand per jaar werkte voor Walen waar ik zelf niks aan heb. En de Walen? Die noemen dat solidariteit. Ik noem dat profiteren. Ik voel me niet aangevallen door het Vlaams Belang. Ik voel me aangevallen door Wallonië Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 juli 2006 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onnodig aanwakkeren zeg jij? Ik noem dat gewoon de waarheid zeggen. Tip: Ga eens een paar dagen zittingen van een correctionele rechtbank bijwonen, kan heel leerrijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Even terug naar het verhaal van die vrouw. Wat ik hier schokkend vind van sommige personen, is de onverschilligheid.
Het is zo van: zolang het mij niet gebeurd kan het mij niet schelen. Of: ik heb dat nog niet meegemaakt, zal dat wel waar zijn? Wel die treinbestuurder heeft het ondervonden, maar ja dat zal wel een racist geweest zijn. Wat voor mensen zijn dit die zo redenen? Zijn dit wel mensen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Het erge is dat ze niet inzien in wat voor een maatschappij we zijn terechtgekomen.
Het is een langzame evolutie. Met nu en dan een stroomversnelling. Maar ik geloof dat het op den duur in europa zal aflopen gelijk in libanon. Als er niet ingegrepen word.Liefst nu op een zo zacht mogelijke manier dan later....een libanon op grote schaal, een rekening voor hen die na ons komen.Onze kinderen dus. Ik weet het niet maar de keren dat ik met noord-afrikanen in aanraking ben gekomen heb was het met diefstal(op werk) of agressie(in het verkeer). Wat is het met die mensen? Hun godsdienst,cultuur? Maar ja , dat is natuurlijk weeral racistisch gedacht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor niemand goed ! Kijk gewoon naar Israël en Palestina, daar is de haat op een climax uitgedraaid.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 6 juli 2006 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De burger die zich durven uiten of verzetten tegen hen slaat men dood alsof het niets is... "het was toch maar een ongelovige hond..." ![]() het tij zal keren als er eens van die "poco's" het slachtoffer worden van zo'n jongeren. ![]() Dat is het verschil tussen grote en kleine criminaliteit : kleine criminaliteit als het iemand anders overkomt... grote criminaliteit als het u zelf overkomt !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "je pense, donc je suis..." of "ik denk, dus ik ben..." ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |