![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Neen thuis mogen ze dat niet. Dat is zoals neuken op een ander. Ik ken een moslim die zich zonder schaamte nog maagd durft te noemen omdat hij alleen maar niet-moslims neukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat dezelfde Somers die een paar maand geleden op tv kwam verklaren dat dankzij zijn beleid er weinig of geen problemen met allochtonen meer waren in Mechelen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() De mensen die om 06:00 mogen opstaan hebben nog een redelijke slaaptijd.
Ik heb elke dag andere werkuren. Vandaag (en gisteren) opgestaan om 02:45 en om 03:35 begonnen. Dan ben je verplicht om met oordoppen te slapen en het raam moet natuurlijk potdicht, ook als het in de kamer 30 graden warm is. In de winter is het makkelijker; dan is het vroeg donker en zitten de "dagmensen" niet tot middernacht (of later) al dan niet bezopen in de tuin te lullen, lachen, gieren, brullen. Het gebeurt wel vaker dat ik overdag "omver val" van de slaap. Aangezien ik een veiligheidsfunctie heb, waarbij mensen kunnen verongelukken als ik een fout maak, vind ik dat ik recht zou moeten hebben op vijf uur nachtrust. Dat haal ik meestal niet. Soms slaap ik helemaal niet. Je mag "niet verzuren" als je denkt aan de werklozen die tot 's middags in hun nest mogen liggen en hun stempelgeld krijgen zonder er zelfs voor te moeten gaan stempelen. (Dat is immers afgeschaft wegens te "vernederend".) Om 02:45 opstaan om te gaan werken is uiteraard niet "vernederend". |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hups, de politiek in jij ! Do what you're good at ! 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin, dien zever over die pleintjes is niks nieuws, dat is hier ook zo overal in de buurt. Zolang hier gene VLD'er woont en/of bedreigd wordt, zal het ook zo blijven. Tot er ene uiteindelijk na al het geklaag en door een acuut tekort aan slaap doorflipt en ene op zene voorgevel toekt. Dan pas wordt er iets effectiefs aan gedaan : dien mens met zijn klikken en klakken den amigo in, en het probleem van de onverdraagzamen is opgelost.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Partijlid
|
![]() Als je bijna 48 bent, waar ga je dan een andere job vinden? Verhuizen zal eenvoudiger zijn.
Als iedereen gewoon het fatsoen zou hebben om 's nachts geen kabaal te maken, dan stelde het probleem zich niet. Ik doe mijn job trouwens graag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals vlijmscherp al heeft aangegeven: 't is vooral de leeftijd, en het onvermogen om op die leeftijd met andere categorieën mensen rekening te houden.
![]() |
![]() |
#51 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een kwestie van gebrek aan opvoeding met als resultaat een "fuck-you" mentaliteit: "ik doe wat ik wil, waar ik het wil en wanneer ik het wil." Bijvoorbeeld in het verkeer; zelfs met minachting voor het eigen leven. Fietsers op het trottoir, zonder licht of door het rode licht (dat telt immers alleen voor auto's). Autobestuurders parkeren waar en wanneer men wil. Rokers roken waar en wanneer ze dat willen, enz. enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je leest toch ook dat die man die er al eens iets van was gaan zeggen, werd bedreigd? Voor hen is dat een spelletje om de buurt te ownen.. lawaai maken en mensen intimideren.. Lawaai maken om lawaai te maken. En als de politie er aan komt verspreide en niemand weet van iets. Tot ze weg zijn, en dan begint het opnieuw... Het ergste aan deze maatregel is dat jongeren die het wel goed menen, nu ook niet meer buiten mogen. Men straft weer het collectief en dat is altijd fout. Het is gewoon een bewijs dat ze op een andere manier de rotte appels niet van straat krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals het aparte zwemmen, het aparte strandgebruik (zie Ster), de verlaging van leerplicht en noem maar op. Moet kunnen! rijk rijker rijkst! |
|
![]() |
![]() |