![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De boss leest selectief. Daarom is hij boss. En het plebs is een beetje beter ontwikkelt, en dat leest alles. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Ik moet zeggen dat moest ik hier niet komen op deze site ik totaal geen weet zou hebben van een ijzerwake.
Daaruit kan je concluderen dat er eigenlijk geen reclame is gemaakt, of toch heel weinig. Nu kwam ik het pas zo laat te weten, dankzij het onderschrift van iemand hier (en ik bekijk die niet zo aandachtig), dat ik niet kon gaan. Anders had ik zeker met 6 personen geweest. Proberen tegen volgend jaar iets aan te doen mensen. Iets meer reclame maken dus.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |