![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke wet verbiedt het VB wat andere partijen mogen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Geen en dat doet er nu ook niet terzake.
![]() Blijf eens to the point vriend. Heeft geen zin om over dit concreet geval te gaan omzeilen door over anderen te praten. In dit concreet geval is VB in de out gegaan. Als je de fout niet ziet, kijk eens naar de reply op JVDB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de adressen van de meeste Antwerpenaars geraak je gewoon via het telefoonboek of het internet.
Vandaag werd de nieuwe gids toevallig bezorgd. Moeten die dan maar verboden worden, samen met het internet, om er zeker van te zijn dat één partij er geen gebruik van kan maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of doet er dat ook niet toe?
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gaan jullie daar ook weer pleiten voor een onafhankelijk Hoboken (iets wat toch onder de noemer "café-praat" valt). ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 7 juli 2006 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij begon deze draad, kerel. En ik reply aan wie ik wil.
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn regels, waar IEDEREEN zich aan dient te houden, dus ook uw beschermengeltjes van het VB! ![]() Jouw onderschrift past er zowaar perfect bij! ![]() Laatst gewijzigd door Reza : 7 juli 2006 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees wat ik wil, schrijf wat ik wil, en verkies om niet te vallen over dit soort vergezochte futiliteiten.
Jij leest over de andere voorbeelden heen die hier gegeven werden en wilt alleen maar meedoen met de heksenjacht op het VB. Je doet maar. Besef echter goed dat het allemaal gratis propaganda is voor die partij. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 juli 2006 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
yep waar het VB al 49% scoort in de VRT/GVA peilingen. Dus maakt aub nog wat reclame. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nou, veel plezier met je egen zelf. Dank je voor de inhoudelijk reply trouwens, Meer had er waarschijnlijk toch niet ingezeten. Laatst gewijzigd door Reza : 7 juli 2006 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zever kan je idd alleen maar zever verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil best reclame maken als ik daarvoor een vergoeding krijg van het VB. 8)
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Toont trouwens jouw beperking om geconfronteerd te worden met de fouten van jouw favorietjes.
Als koppig ontkennen niet meer lukt ga je als een kleuter liggen 'bokken'. Een man van meer dan 30.000 posts zou toch al iets meer maturiteit kunnen tonen, had ik verwacht. Fouten durven toegeven zou een hele grote stap voor je zijn. Spijtig dat je daar nog lang niet klaar voor bent... Laatst gewijzigd door Reza : 7 juli 2006 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Wel? Als het toch gratis propaganda is voor die partij, waarom dan zo gehaaid als de pest tegenstribbelen? Je zou het juist moeten omarmen.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier nog ergens zo'n muizenklem liggen... Jaja, we komen er nog! 8)