![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Zal jij nu dinsdag(11 juli) een vlagske uithangen | |||
Jawohl! |
![]() ![]() ![]() |
22 | 55,00% |
Natuurlijk niet, wat denkt u wel van mij! |
![]() ![]() ![]() |
18 | 45,00% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wie de zwart geklauwde vlag uithangt is een landverrader... ![]()
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat vind ik ook geen mooie vlag.
Ik vind ze misschien zelfs nog iets lelijker dan die leeuwenvlag, zelfs al voel ik me veeleer 'Belg' dan 'Vlaming'. Nee, nee, bij 'een mooie vlag' moet ik toch echt wel aan iets anders denken, hoor. De vlag van het eiland Man (met die drie gelaarsde onderbenen), of die van Sicilië, of de vlag van Tibet, of die van Bhutan bijvoorbeeld vind ik wel mooi, en er zijn er nog vele andere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve niet alle Vlamingen over dezelfde kam te scheren.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 juli 2006 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mwa, van mij moge ze blijven en dat toerisme in de mooie natuur in Wallonië goed is voor de economische ontwikkeling daar zie ik wil zitten. Dus allemaal een dagske naar de Walen. Ik ga vaak naar Namur, schoon streek vanop de Citadel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke onzin kan ik hier ook neerschrijven, maar ik probeer zulk niveau te laten voor wat het is.
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Juist, dat is tenminste een leeuw. Die met rode nagels is een huiskatje 8) .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de kobojs en de indianen?
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vraagje: wat denkt u van de negationisten binnen uw partij? Vind u het kunnen dat Roeland Raes nog steeds ongestoord zijn gang kan gaan?
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 9 juli 2006 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yup, de dapperste aller galliërs.
En de aardigste, de beleefdste, de charmantste, de eerlijkste, de flinkste, de gulste, de hulpvaardigste, de intelligentste, de joviaalste, de koppigste, de liefste, de mooiste, ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wanneer komt er een universele vlag en een universele feestdag ?
![]() België, Vlaanderen en Wallonië, steden en verenigingen hebben vlaggen. Wanneer wappert de vlag van het universum ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 9 juli 2006 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, bent u dan ook niet van mening dat het VB maar eens open kaart moet spelen en moet stoppen met hypocriet te zijn tegenover de Joodse Gemeenschap?
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het word ondertussen bijna een vorm van zwartzakkerij als iemand het Vlaamse symbool wil etaleren. Is dat hetzelfde in Wallonië? Ik heb geen vlag, nooit gehad, wel een oom die vroeger aan vaandelzwaaien deed, en ik vermoed dat dit niet met de Waalse Haan was, alhoewel hij nu Groen! lid is. Mijn grootste uiting (!) deed ik rond mijn zestiende, toen ik mijn vader "verplichtte" om een VL op zijn auto te plakken denk ik. 8) heb gewonnen! Ik zag een paar weken geleden Duitsers met de Duitse vlag rondrijden wegens WK. Zouden Vlamingen die met VL (= Vlaamse Leeuw) rondrijden per definitie als racisten worden beschouwd? Erg toch hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juli 2006 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Het niet afkeuren van negationisme heeft niets met antisemitisme te maken.Men moet negationist kunnen zijn zonder strafbaar te zijn.Wat mij persoonlijk beteft vallen de joden wel onder de algemene regel inzake behandeling van vreendelingen.Ik ben geen antisemiet maar de joden moeten wel naar Israel.8)
|
![]() |
![]() |