![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het enigste wat echt Vlaemsch is ligt in het verleden. En dan nog: zo saai als wat. Het is bvb niet te vergelijken met de Perzische of Egyptische cultuur en bijgevolg waardeloos. Het enigste dat ge ziet is de loze drang naar een identiteit, maar das al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja, het klinkt goed, dus we zullen die belachelijke zinsnede wel nog vaak mogen horen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Verder verschiet ik er helemaal niet van dat een hoopje eikels die toevallig op unief hebben gezeten geen job vinden. In een wanhopige poging zichzelf interessant te maken, scheiden ze woorden af als 'zingevingsdomeinen' en wanen zichzelf hiermee intelligent. Zielig, maar typerend. ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Exuberant !!
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Your point being? Zohra doet hier toch niets verkeerd? Terug in uw grot, trol. Citaat:
Dat Joden ook allemaal hun cultuur opgeven! Beginnen we maar met die orthodoxen hun pijpenkrullen af te scheren! Hebreeuws verbieden! Klezmermuziek verbieden! Joodse feestdagen afschaffen! Synagogen moesten we kort en klein slaan! Dat overigens Italianen ook eens Nederlands leren na al die generaties (dat ze blij zijn dat ze overbetaald werk kregen in die mijnen, ja). Dat die vuile moffen in Eupen eens accepteren dat ze den oorlog verloren hebben, waarom spreken die nog Duits? Die protestantse mensen van Nederlandse afkomst, die moeten katholiek worden verdomd! Als ze nie luisteren sturen we ze wel naar een verbeteringkamp! ![]() ![]() Culturele identiteit hebben is verboden Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 14 augustus 2006 om 13:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit een Jood met pijpenkrullen zichzelf weten opblazen, of zich in een building boren omdat volgens de interpretatie van zijn sprookjesboek hem dit elfendertig maagden gaat opleveren. U noemt hier enkele bevolkingsgroepen op die zonder problemen in België leven, en er ook geen veroorzaken. U vergat nog Chinezen, Portugezen, Brazilianen, enz..... Diegenen die er echter altijd uitspringen zijn de hysterische sprookjesboekaanhangers, die zich in ons modern land menen wat holbewonerstoestanden te moeten invoeren. Het ergst echter zijn nog de nestbevuilers van onze eigen bevolking, die staan te trappelen om op allerlei Amnesty-artsenzondergrenzenunicef-karren te springen, maar netjes de ogen sluiten voor de indoctrinatie van hysterische gekken die hier hun 'zingevingsdomein' (bweurk!) trachten komen op te dringen.
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 14 augustus 2006 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat dacht je van mensen met rust laten tenzij ze de wetten schenden, hmm? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat hier veel "racisten" als Ku Klux Bill zitten en ik ben nu toevallig een persoon die allesbehalve politiek correct ingesteld is. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 14 augustus 2006 om 19:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Bill : 14 augustus 2006 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoek het dan bij de echte geweldenaars die hun cultuur aan de onze willen opdringen. Zohra doet het binnen de spelregels en houdt zich gewoon bezig met haar roots. Volgens jou zou dat verboden moeten worden... Raar mannetje die Bill.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is niks democratisch aan je denkbeelden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hebben ze sindsdien iets anders gedaan? Behalve halfgare toeristen die overgroeide molshoop te laten bewonderen? ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 augustus 2006 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() ![]() Inderdaad. Ik was Bokrijk helemaal vergeten. Allen daarheen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is jouw oplossing als ik vragen mag? Concentratiekampen terug invoeren? Geef die Zohra toch eens ademruimte! Als een moslim of iemand van een moslimcultuur zich goed gedraagt, laat die zijn/haar culturele identiteit verspreiden. Ik ben geen moslimliefhebber, maar het is voor zowel haatdragende idioten als jijzelf als voor mij interessant wat te weten over de denkwijzen in de wereld en ze al dan niet te respecteren. Als je kiest ze niet te respecteren is het nog steeds normaal als je ziet dat mensen hun eigen roots opzoeken. Leer ermee leven, je zou niet anders geweest zijn was je van Marokkaanse origine! Wie is de idioot hier? ![]() Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 14 augustus 2006 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() We kunnen de VB'ers in de stal steken, kwestie om hen het contact met hun verleden terug te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |