Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2006, 18:56   #41
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontus Bekijk bericht
Maar ik begrijp niet waarom U zegt dat het VB bijdraagt tot het onveiligheidsgevoel. De traditionele partijen willen ons doen geloven dat we ons die onveiligheid maar inbeelden, dat er helemaal geen reden tot paniek is want de criminaliteit daalt volgens de statistieken en de multiculture samenleving is een groot succes.
maw je gelooft niks van die statistieken ? en 't is allemaal 1 groot complot ?
Citaat:
Ik zie wat ik zie, en dat is dat veel mensen niet meer naar de politie gaan om aangifte te doen want het is toch verloren tijd. En dat opvallend veel kleine criminaliteit wordt gepleegd door allochtonen.
juist ja ... akkoord ... dat kan je zelfs in die statistieken terugvinden ... zo zie je maar
Citaat:
Ik heb het VB nog nooit horen beweren dat Antwerpen zo erg is als de Bronx, dat je er beter niet komt. Ze tonen enkel aan dat het niet allemaal rozengeur en manenschijn is, dat we actie moeten nemen tegen de rotte appels in de multiculturele maatschappij.
ik hoor ze meer dan dat alleen vertellen, Pontus bv wat die rotte appels betreft : het irrevisibele bankroet van de multiculturele samenleving
Citaat:
Moeten we doen alsof we nog nooit van Guido Demoor of Patrick Mombaerts gehoord hebben en zonder zorgen door het leven gaan?
Dat kan ik niet, ik houd rekening met het feit dat ik of 1 van mijn familieleden of vrienden hetzelfde kan overkomen.
toch vreselijk dat je dat opmaakt als iemand wijst dat we de zaken niet moeten opblazen buiten elke proportie
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 19:00   #42
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
met deze post kan ik me wel vinden
nu is de vraag wat er precies allemaal aan 't rotten is
Awel zie, om te beginnen, België

Effe serieus nu, men zou wat meer in de geschiedenis moeten kijken, en ik bedoel de recente geschiedenis, waar is België beginnen te ontsporen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 19:03   #43
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wie ben ik om dat aan te tonen.
je bent wel bescheiden waarom niet ... dat staat je volkomen vrij dat te doen en blijkbaar ben je innerlijk er zo van overtuigd... dat sterkt het vorsersvermogen
Citaat:
Maar vraag mij wel af, wie bevoorbeeld nog een diefstal van zijn fiets gaat aangeven.
niemand ... maar dat was 20 jaar geleden ook al zo
Citaat:
Men zou een vergelijking kunnen maken tussen deze delicten waar aangifte om praktische reden nog verplicht is (diefstal paspoort, verzekering...) en anderen.
goed begin jammer genoeg kan elke paspoort diefstal natuurlijk ook als verloren aangegeven worden
Citaat:
Maar het feit dat men zich niet geroepen voelt om in te grijpen bij straatcriminaliteit heeft toch wel een andere reden, dan dat men het leuk vind.
kan ik inkomen kan jij er dan inkomen dat zulk een mentaliteit leidt tot een dictatuur van straffeloze straatcriminaliteit ... waarvan dat crapuul handig gebruikt maakt en steeds een stapje verder gaat ? dat laatste staat los van het kleurtje

Laatst gewijzigd door praha : 11 juli 2006 om 19:03.
Oud 11 juli 2006, 19:04   #44
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Kim, in die kringen hoort de vrouw af en toe nu eenmaal een goed pak slaag te krijgen.
En welke kringen zijn dat dan wel? Denkt ge mischien dat zoiets enkel gebeurd bij VBers? Was't maar waar!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 11 juli 2006, 19:05   #45
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
WTF heb je't over? Aan't fantaseren?
waar fantaseer ik Amon_Re ? dat moet ge dan toch op z'n minst kunnen aantonen
Oud 11 juli 2006, 19:07   #46
Amon_Re

Standaard

Citaat:
waar fantaseer ik Amon_Re ? dat moet ge dan toch op z'n minst kunnen aantonen
Hier:

Citaat:
dat zei fdw tegen dien gast ook zo'n 25 jaar geleden
Oud 11 juli 2006, 19:07   #47
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En welke kringen zijn dat dan wel? Denkt ge mischien dat zoiets enkel gebeurd bij VBers?
Citaat:
Was't maar waar!
't alleenrecht nog opeisen ook (glimlachje) ps. er schijnt een probleempje met die smilies te zijn

Laatst gewijzigd door praha : 11 juli 2006 om 19:07.
Oud 11 juli 2006, 19:08   #48
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier:
okay daar misschien een beetje (glimlachje) enig idee wat ie dan zei want blijkbaar ben je erg goed op de hoogte ?

Laatst gewijzigd door praha : 11 juli 2006 om 19:09.
Oud 11 juli 2006, 19:10   #49
Amon_Re

Standaard

Citaat:
't alleenrecht nog opeisen ook (glimlachje) ps. er schijnt een probleempje met die smilies te zijn
Mijn punt was dat, moest zoiets enkel bij VBers voorkomen, dat er minder gevallen dervan zouden zijn statistisch gezien, aangezien de meeste VBers niet zot genoeg zijn(*) om hun vrouwen ineen te stampen.

Niets meer, niets minder.

(*) Nee, hiermee bedoel ik niet dat alle VBers zot zijn
Oud 11 juli 2006, 19:11   #50
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn punt was dat, moest zoiets enkel bij VBers voorkomen, dat er minder gevallen dervan zouden zijn statistisch gezien, aangezien de meeste VBers niet zot genoeg zijn(*) om hun vrouwen ineen te stampen.

Niets meer, niets minder.

(*) Nee, hiermee bedoel ik niet dat alle VBers zot zijn
weet ik wel Amon_Re niet alles serieus nemen he ... 't was maar een plaagje (wink)
Oud 11 juli 2006, 19:12   #51
Amon_Re

Standaard

Citaat:
okay daar misschien een beetje (glimlachje) enig idee wat ie dan zei want blijkbaar ben je erg goed op de hoogte ?
Moest ik weten waarover ge bezig zijt, met veel plezier
Oud 11 juli 2006, 19:25   #52
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
kan ik inkomen kan jij er dan inkomen dat zulk een mentaliteit leidt tot een dictatuur van straffeloze straatcriminaliteit ... waarvan dat crapuul handig gebruikt maakt en steeds een stapje verder gaat ? dat laatste staat los van het kleurtje
Dat zal wel. Maar zou de schuld toch zeker niet op de onschuldige steken. Het crapuul blijft wel de hoofdschuldige, en zijn ouders, zijn leerkrachten, de politie, straathoekwerkers... paseren allemaal eerst de rij van "medeschuldigen".
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 19:29   #53
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moest ik weten waarover ge bezig zijt, met veel plezier
awel ik vroeg me eenvoudigweg af wat fdw dan volgens jou toen zei als het alvast niet dit
Citaat:
dat zei fdw tegen dien gast ook zo'n 25 jaar geleden
was
Oud 11 juli 2006, 19:30   #54
Amon_Re

Standaard

Citaat:
awel ik vroeg me eenvoudigweg af wat fdw dan volgens jou toen zei als het alvast niet dit was
Moest ik in hemelsnaam weten waarover ge bezig zijt (en wie 'dien gast' is), me veel plezier
Oud 11 juli 2006, 19:44   #55
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Dat zal wel. Maar zou de schuld toch zeker niet op de onschuldige steken. Het crapuul blijft wel de hoofdschuldige, en zijn ouders, zijn leerkrachten, de politie, straathoekwerkers... paseren allemaal eerst de rij van "medeschuldigen".
natuurlijk zijn zij de schuldigen aan de misdrijven... daar ging 'm effe niet over wie er schuldig is of niet maakt niet uit betreffende de eenvoudige vaststelling dat ze steeds intriester te werk gaan omdat niemand z'n nek nog durft uitsteken vindt ge dat nu zelf geen gevaarlijke ontwikkeling ? dát en de verdere voeding van die angst maakt dat ik mag stellen dat niet alleen het crapuul schuldig is aan het in de hand werken ervan en op z'n mist het in stand houden van een té groot onveiligheidsgevoel begrijp je ? 't is een beetje zoals de talloze verkeersslachtoffers die jaarlijks vallen op onze wegen uiteindelijk is er steeds een schuldige die het op z'n geweten heeft maar je kan blijkbaar wel wat doen aan de sfeer, de potentiële mogelijkheden, die dat in de hand werken dat bewijzen de gunstige ontwikkelingen op dit vlak vroeger zag men de verkeersslachtoffers bijna als een vorm van collateral damage teneinde zich mobiel te kunnen voortbewegen ps. neem me niet kwalijk voor die lange aaneengeregen epistel zonder enige structuur... na mijn smilies blijken de textcommandokarakters het ook begeven te hebben...'k ga dien netscape es terug opstarten

Laatst gewijzigd door praha : 11 juli 2006 om 19:49.
Oud 11 juli 2006, 19:46   #56
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moest ik in hemelsnaam weten waarover ge bezig zijt (en wie 'dien gast' is), me veel plezier
straf... en dan nog stellig beweren dat ik fantaseer
Oud 11 juli 2006, 19:47   #57
Amon_Re

Standaard

Citaat:
straf... en dan nog stellig beweren dat ik fantaseer
Ja zeg, foert eh, ga der ier geen tekeningskes beginnen bij te maken zelle
Oud 11 juli 2006, 19:54   #58
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja zeg, foert eh, ga der ier geen tekeningskes beginnen bij te maken zelle
dat hoeft dan helemaal ook niet jij blijkt te weten dat ik wat fantaseer ( je legt er zelfs nog de vinger op ) maar achteraf weet ge blijkbaar niet waarover het gaat maakt niet uit hoor... 't was niet echt belangrijk
Oud 11 juli 2006, 22:06   #59
Gringo
Partijlid

Gringo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
En laten we vooral dit voorval ook niet vergeten:

http://www.gva.be/dossiers/-v/vlaamsblok/klop.asp

Ja, ON-GE-LO-FE-LIJK eigenlijk. Ik kan het nog steeds niet begrijpen...
Dat er toch nog steeds mensen rondlopen die nog altijd niet begrijpen dat ze eerst een deur moeten openen, voor ze zich naar buiten (of naar binnen) kunnen begeven...
Gringo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2006, 22:14   #60
Gargamel
Banneling

Standaard

Is gewoonweg een hersenbloeding
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be