![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op je teentjes geraakt, antoontje ??
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut mee akkoord. Ik hoop dat je vriend en broeder Jajah de boodschap heeft gekregen en niet weer zo'n protest organizeert op de Meir in Antwerpen en de Beurs in Brussel die zoals voorheen ontaardt in een verniel-alles-wat-je-tegenkomt-inclusief-gehandicapten marathon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() De Amerikaanse regering streeft een 'wereldwijde vrede' na.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Het was een normale vraag van jou, en een normale reactie van mij. Maar je zit er nu blijkbaar met je mond vol tanden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 13 juli 2006 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Belgen zijn geen koppensnellers...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer gaan de Filipijnen winnen van hun moslim-opstandelingen in het zuiden? Wanneer gaan de Thais winnen van hun moslim-opstandelingen in het zuiden? Wanneer gaat het in Sudan rustig zijn in het christelijke zuiden? Wanneer kunnen we met zekerheid zeggen dat het in Nigeria niet meer zal ontploffen zoals in de jaren zestig toen één miljoen christelijke Ibo's werden vermoord? Kies even uit het korte lijstje aan mogelijkheden Rund: a. wanneer het allemaal moslims zullen zijn, compleet met achterlijke cultuur en gebruiken b. wanneer er geen islam meer is Ik opteer voor het laatste, en het zal een ontvoogdingsstrijd worden van vele decennia, maar waarschijnlijk gaan we een volledig verlichte 22ste eeuw binnen zonder islam, maar met een pak mensen die vrij zijn in al hun keuzes en zichzelf kunnen ontplooien op de manier die ze willen. De wereld zal er een pak minder gefrustreerd uitzien.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 13 juli 2006 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ik denk dat bush in deze warme periode naar een koude ice cream met een "rode" kerstje verlangt. Hij dat wel dicht bij zijn straat gekregen maar wachte af tot dat ijsboerke met zijn wagen langs het oh zonnige middelandse zee gereden had,.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pertinente visie op de toestand in Libanon (reactie van een lezer op website foxnews):
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dan zijn hun handen niet gebonden door het WERELDGEWETEN. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() "De moslims willen geen vrede maar oorlog in het Midden-Oosten "
Dag Israël ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bekijk eens een kaart van de regio en kom dan nog eens met dat gelul af. Israel is een eenzaam klein landje dat langs alle kanten omringd word door vijandige staten die het al tot 3* toe hebben proberen te vernietigen. Wat mij betreft mag israel alle palestijnen deporteren, de arabische landen zouden niet twijfelen om hetzelfde te doen (of erger) als de situatie omgekeerd zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enkel Hezbollah en aanverwanten denken er anders over.
![]() |
![]() |