![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() panico, ik weet nie wa je hier zoekt op dit forum... maar begrip ga je enkel krijgen van de lokale SP-A afdeling als je een 2de nationaliteit hebt
![]()
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Hèhè, die pakistani van de nachtwinkel weet nu ook wat een overval is.
Ik hoor dat er een 4000€ gestolen is en dat hij wat klappen gekregen heeft. "Boontje komt om zijn loontje!" zegt men zeker? Had de moslim maar eerlijk geweest en zijn 2 broeders daadwerkelijk ook aangewezen als de schuldigen van de diefstal van mijn centen dan had ik nu nog een blanco strafregister. Bij deze hoop ik dat de uitbater nog vele overvallen mag meemaken en dat de andere 2 ongelovigen ooit eens klappen krijgen dat hun bloed in het rond spat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat het beter is voor de samenleving als men de sharia in voege brengt voor de moslims, in Europa bedoel ik.
Zo zou men van een dief bvb. de ringvinger kunnen verwijderen, zodanig dat men ziet aan wie men hun trouw toe vertrouwt. U zal dan zien dat de misdaad met rasse schreden daalt.
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() onzinnig verhaal dat met haken en ogen aan elkaar hangt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ofwel net als de paki omhoog kijken en u gewoon verder laten bestelen... Niet meer doen mijnheer, zeggen of geeft mijn geld terug roepen, brengt niks op, dan toont ge u een zwakkeling, (omdat ge probeerd te onderhandelen... ) met zo'n mensen onderhandelt ge niet , daar handelt ge mee ofwel laat ge ze gerust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet natuurlijk goe betoeterd zijn om u met uw zatte botten in bepaalde buurten te gaan wagen na 10 uur 's avonds... Dat is vragen om overvallen te worden, voor hen zijt ge gewoon een zwak slachtoffer dat toch niks kan terugdoen... (wat de overval op zich natuurlijk niet goedpraat... ) En stelen omdat ge zelf bestolen zijt, is natuurlijk al even debiel... Had ge die overvallers, wat bijgewerkt, hadde misschien ook een jaar voor gekregen, maar dan hadde echt kunnen klagen dat ge onterecht veroordeeld waart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Best een boksijzer meenemen, gewoon zeggen tegen die mannen nu die centen terug. Nee? Bang op de eerste zijn gezicht, bang op de tweede zijn smikkel. Die vallen krijsend tegen de grond. Dan neemt ge uw geld uit hun zakken, wel oppassen dat ge niet uitschuift op de plassen bloed die er liggen, en rustig u verwijderen van dit oord van onheil. Let op, als de politie u te pakken krijgt verdwijn je wel een tijdje achter de tralies want tenslotte worden die jongens nog niet meer herkend door hun moeder na enkele petsen met een boksijzer. |
|
![]() |
![]() |