![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
no offence of zo he, is niet slecht bedoeld, maar wat is tegenwoordig nog waarheid en wat is vals. Ge weet he, iemand met 2 horloges zal nooit weten hoe laat het juist is. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Minister
|
Er word nogal snel geoordeeld over wat Israël nu doet vind ik. Ze zullen wel hun redenen hebben.
Denk eens na. Na honderden jaren anti-semitisme, een holocaust, verschillende oorlogen uitgevochten met de arabieren, ben ik er zeker van de israëlieten snakken naar vrede. Maar het gaat gewoon niet.Het word hun niet gegund. Naar wat ik gehoord heb in het nieuws word de hele zaak uitgelokt door Iran en Syrie, wat ik nog het meest logische vind. Je weet wel die gekke president in Iran met zijn uitspraken over kernbommen gooien op Israël. Als de zaken zo staan vrees ik nog eens voor een hele grote oorlog ginder. Welke kant gaat het westen dan nemen? |
|
|
|
|
|
#44 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Minister
|
Woont gij ginds Fonske of is het de 'ver van mijn show'?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gouverneur
|
Even ver van mijn bed als de uwe. Dus ik heb ook evenveel recht van spreken.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Trouwens uw eerste bericht is ook een oordeel, en wat voor één. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#51 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door KrisKras : 19 juli 2006 om 21:40. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Burger
|
Denk je? Hezbollah heeft misschien klappen gekregen maar Israel met zijn high tech wapens,.... hebben nog zwaardere klappen gekregen, hun reputatie is de grond ingeboord:soldaten ontvoerd, oorlogschip met de laatste snufjes geraakt, f16 neergehaald (jaja niks te horen hier in de westerse pers, alleen int begin daarna doofpot in
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De internationale der Antizionisten hieronder: ![]() Laatst gewijzigd door Sinistra : 19 juli 2006 om 23:05. |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Air raid targets suspected Hezbollah bunker en zijn uurwerk bleef stille staan Laatst gewijzigd door sodoirt : 19 juli 2006 om 23:06. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Parlementslid
|
@ AntiDeutsch: wat echt schandalig is, is dat een volk de grootste slachting uit zijn geschiedenis misbruikt om het eigen afslachten van een ander volk te rechtvaardigen
@ kingtiger en sodoirt: dankzij jullie heb ik een nieuwe seksuele afwijking leren kennen; bellofilie: mensen die geil worden van oorlogsgeweld Jullie zijn in het werkelijke leven waarschijnlijk dappere strijders die overal ter wereld gewapenderhand volkeren gaan bevrijden. Of dan toch maar internetwarrior spelen, veilig achter jullie schermpje? Nog eens zeer duidelijk: ik ben tegen elke vorm van geweld die het leven van onschuldigen kost. Dayt die Hezbollah srijders en het Israëlische leger mekaar maar in een voetbalstadion afmaken. Ik reserveer voor kingtiger en sodoirt alvast tickets (papieren zakdoekjes zelf meebrengen jongens!) Laatst gewijzigd door Metal Tom : 20 juli 2006 om 06:12. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Parlementslid
|
JERUZALEM - Bij zware gevechten met strijders van de sjiitische Hezbollah in de buurt van het Israëlische stadje Biranit, vlakbij de grens met Libanon, zijn twee Israëlische militairen gewond geraakt. Dat meldt het Israëlische leger.
Kijk, zo zou het nu moeten zie, strijders tegen soldaten ipv raketten tegen burgers.
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 20 juli 2006 om 12:55. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Minister
|
|
|