![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) de baas wandelt met zijn hond, dewelke zijn tanden toont aan "jongeren" 2)volgende dag overgieten dezelfde "jongeren" dezelfde baas en hond,uit vergelding: "ze zijn het beu dat hij zijn tanden toont" 3) de baas van de hond haalt zijn pistool boven en knalt de pyromanen omver. Toegelaten? Zelfverdediging?Me dunkt van wel... Moraal van het verhaal: als je een jonge hond hebt, die graag zijn tanden laat zien aan "jongeren", ga nooit buiten zonder uw vuurwapen op zak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat was voor een deel off-topic. On-topic is mijn mening dat als een baas zijn hond goed grootbrengt, met zorg en toewijding, en die jongeren goed opgevoed zijn en vriendelijk, dit incident niet zou hebben plaatsgehad. Zulke toestanden vind ik vreselijk. Een rechtbank dient dus een signaal in de juiste richting te geven.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 23 juli 2006 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik doe dat ook later met een duitse herder, leren grommen op het commando "Max, Makakken, pak ze!". Gegarandeert dat er niet ingebroken wordt... |
|
![]() |
![]() |