Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2003, 17:00   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Jos Verhulst een Blokker?
Onwetendheid of leugen, Piano?
Jos Verhulst stond vorige verkiezingen op de senaatslijst van VIVANT.
De Piano weet dat. Het werd vaak genoeg gezegd op dit forum: door Jos zelf, door Superstaaf en door mezelf. Onwetendheid kan je het dus niet noemen.
Wie echter niet mét Piano is, is tegen Piano.
Jos Verhulst heeft het neo-racisme van Piano een paar keer aan de kaak gesteld als Piano op dit forum aanraadde om op allochtonen én op vrouwen te stemmen. Sindsdien is Jos Verhulst voor Piano een Blokker. Op welke lijst Jos Verhulst staat maakt voor Piano geen enkel verschil.
Oud 1 september 2003, 17:20   #42
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KempensBoerke
*KNIP*
Kan je aan de moderators en het publiek eens even toelichten wat de bedoeling is van deze opmerking?

Niet iedereen begrijpt goed wat het verschil is tussen een persoonlijke aanval en een inhoudelijke topic.
Oud 1 september 2003, 19:19   #43
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Je bent zo hard op uw woordgebruik aan 't letten, dat ben ik niet van je gewend. Aan 't mouwtje wrijven bij de moderators? Ben je weer een nieuw offensief tegen Vlaams Blok gestart m.a.w. een drijvende scheet in een melkfles? *KNIP*En nu ga ik zwijgen, want anders beziet iemand dit zelfs als persoonlijke aanval. Nog veel leute

Iets te laat gezwegen om de persoonlijke aanval te vermijden, maar 't geeft niet: ik pastte even je tekst aan.

Ook veel leute van mijnentwege
Peter Johan
Ook?!? Ik wens in bovenstaande repliek niemand veel leute toe en zéker niet aan muziekinstrument. Wat in geel staat heb je er zélf (of een collega-moderator) bijgezet, Peter Johan. Knippen is één, maar m'n tekst veranderen is twee: weet wat je doet, want er zijn namelijk al amateurtjes genoeg op dit forum.

De vraag of ie al dan niet meer parasiteert op de rug van anderen die wél werken, behoort inderdaad wel tot thePiano's (sic) persoonlijke levenssfeer...Boerke was nieuwsgierig...doet me nog de das om...

Tot daar de rechtzetting.

Groeten
Boerke.
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2003, 19:33   #44
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Je bent zo hard op uw woordgebruik aan 't letten, dat ben ik niet van je gewend. Aan 't mouwtje wrijven bij de moderators? Ben je weer een nieuw offensief tegen Vlaams Blok gestart m.a.w. een drijvende scheet in een melkfles? *KNIP*En nu ga ik zwijgen, want anders beziet iemand dit zelfs als persoonlijke aanval. Nog veel leute

Iets te laat gezwegen om de persoonlijke aanval te vermijden, maar 't geeft niet: ik pastte even je tekst aan.

Ook veel leute van mijnentwege
Peter Johan
Ook?!? Ik wens in bovenstaande repliek niemand veel leute toe en zéker niet aan muziekinstrument. Wat in geel staat heb je er zélf (of een collega-moderator) bijgezet, Peter Johan. Knippen is één, maar m'n tekst veranderen is twee: weet wat je doet, want er zijn namelijk al amateurtjes genoeg op dit forum.

De vraag of ie al dan niet meer parasiteert op de rug van anderen die wél werken, behoort inderdaad wel tot thePiano's (sic) persoonlijke levenssfeer...Boerke was nieuwsgierig...doet me nog de das om...

Groeten
Boerke.
Sorry KempensBoerke.

Ik ben nog een newby in het forumgebeuren en het editen.
Waarschijnlijk verhaspelde ik me door te proberen wat layout aan te brengen.

Ik veronderstelde dus duidelijk ten onrechte dat jij je medeforummers plezier gunde.
Dit wens ik hierbij dan ook onmiddellijk recht te zetten.

Ik zal trachten nooit meer dergelijke veronderstellingen te maken.

Ikzelf gun jou desondanks alle mogelijke lol.
Peter Johan.
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2003, 18:24   #45
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Sorry hoor, Moderator. Ik snap wel wat jullie bedoelen en jullie hebben gelijk alleen...
Waarom net NU daar aandacht voor vragen?
Toch niet omdat de moderator boven de moderators daarover zopas zijn gedacht heeft gezegd?
Nee hoor, de reden is veel simpeler: vond het allang nodig daar eens woordje over te placeren, maar had nog herexamens. Sinds gisteren zijn die gedaan en dus heb ik vanaf vandaag weer wat meer tijd...
Pfft.... herexamens... dat ding wordt hier geleid door schoolgaande kinderen... stel je voor

2 topics over Kosmos en er wordt er al een geblocked wegens(lach niet): dubbel gebruik. 20 topics over IJzerwake? Moet kunnen. 500 topics over homo's? Moet kunnen. 1000 topics over parasiterende vreemdelingen? Moet kunnen. 3000 topics over moslims? Moet kunnen..... enfin... <zucht>
8000 topics over de katholieke kerk.

Leer eens alle gegevens te geven piano. Jij liegt niet, maar jij houdt altijd informatie achter

Oud 29 september 2003, 07:06   #46
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wie Jos Verhulst welbewust een Blokker noemt liegt wel degelijk.
En nog geen klein beetje!
Oud 29 september 2003, 10:21   #47
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:

Jos is een van de belangrijkste ‘denkers achter de schermen’ binnen Vivant. Hij houdt zich vooral bezig met het gedachtegoed rond directe democratie.

“Directe democratie kun je formeel ook bij de andere partijen terugvinden, maar op het ogenblik dat ze in de regering komen droppen ze het hele gedachtegoed. Ze maken veel beloftes rond politieke vernieuwing en bindend referendum, maar in de dagelijkse praktijk worden deze mooie ideeën afgezwakt en door het toevoegen van de nodige beperkingen krabbelt men snel terug.

Wanneer ik mij niet vergis,dan stond hij bij de vorige verkiezingen op de 25e plaats (Senaat)
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2003, 18:48   #48
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:

Jos is een van de belangrijkste ‘denkers achter de schermen’ binnen Vivant. Hij houdt zich vooral bezig met het gedachtegoed rond directe democratie.

“Directe democratie kun je formeel ook bij de andere partijen terugvinden, maar op het ogenblik dat ze in de regering komen droppen ze het hele gedachtegoed. Ze maken veel beloftes rond politieke vernieuwing en bindend referendum, maar in de dagelijkse praktijk worden deze mooie ideeën afgezwakt en door het toevoegen van de nodige beperkingen krabbelt men snel terug.

Wanneer ik mij niet vergis,dan stond hij bij de vorige verkiezingen op de 25e plaats (Senaat)
wij noemen dat lijstduwer
Oud 7 december 2003, 13:13   #49
FMisplon
Provinciaal Gedeputeerde

FMisplon's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar FMisplon
Standaard

Het begint weer wat onoverzichtelijk te worden hé... herhaling van de oproep: post uw berichten in de juiste fora!
[size=1]Gegarandeerd 100% vrijwilligerswerk, Gegarandeerd 100% onafhankelijk
[/size]
FMisplon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be