![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Naakt rondlopen en seksen overal toelaten op het strand en in de duinen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
43 | 42,16% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
59 | 57,84% |
Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() Als ik al eens naar het strand ga, dan doe ik dat alleen in de winter.
Dus van wildneukers op het strand heb ik nog nooit last gehad.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ok er is een verschil tss naturisme en openbare zedenschennis maar de vraag is dan vanaf welk moment loopt naturisme bedreven op een daartoe bestemde plaats zoals bvb het strand van bredene over in openbare zedenschennis.
- is een kus geven aan je vrouw omdat je toevallig naakt bent openbare zedenschennis ? - een tongkus ? - is een erectie hebben openbare zedenschennis ? - is bovenop elkaar liggen openbare zedenschennis ? - of is het dat alleen indien er ook gecopuleerd wordt (en zo ja wie gaat dat dan controleren en in geval van vervolging bewijzen ? ) hoe dan ook indien men seks wil verbieden op naaktstranden dan zal men een duidelijke wetgeving moeten hebben die duidelijk grenzen afbakent. Vraag is dus waar de grenzen precies liggen en wie gaat controleren en in geval van overtreding; hoe gaat men overtredingen die betwist worden bewijzen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 juli 2006 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() overal cameras hangen, tiens
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Nu nog iemand vinden die graag vrijt in de frisse buitenlucht.8) Tegenwoordig lopen er teveel puriteinse vrouwen rond.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 25 juli 2006 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Ik hou van deze thread.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Toch interessant te zien dat vooral links zonder moraal, zeden en elementaire beleefdheid door het leven gaat...
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Is er iets immoreel aan seks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Dat en andere ongeoorloofde generalisaties, nu gratis op politics.be! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schaamteloos seksen op een strand waar tientallen kinderen lopen, doe je gewoon niet.
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() Ik begrijp dat het ingaat tegen de vigerende moraal, maar wat is er eigenlijk slecht aan kinderen die seks zien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind jij het misschien zo'n voorbeeld dat vijfjarigen een seksend koppel op het strand gaan observeren?
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar nee, serieus, midden op het strand vind ik ook geen goed idee. Geluidsoverlast, weetjewel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Nee. Maar wel als het voor iedereen zijn/haar neus gebeurt, en niet binnenkamers gehouden wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Wie zegt dat rechts moraliteit aan anderen wil opwerpen? Als ge echter de reacties in deze draad leest, zult ge merken dat links een immoreel standpunt qua normen en zeden erop nahoudt.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Precies!
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze draad begint veel te serieus te worden voor K&K en moet dus verplaatst worden naar maatschappelijke.
![]() |
![]() |
![]() |