![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En al die bomen die onnuttig gekapt zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is een beetje ambigue zoals mijn gevoelens tegenover de N-Va: ze misdoen in feite niks, en hun flamingantisme blijft beperkt tot woordenkramerij om stemmekes binnen te halen, maar toch erger ik me blauw aan die ideologie en de slaafse nalopers ervan.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Misschien een klacht wegens blubbelende milieuvervuiling indienen?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als slaafse naloperij zo'n weerzin bij je oproept dat je er zelfs je objectieve bondgenoten voor afwijst, dan kan ik je maar één 'partij' die naam waardig aanraden die haar ideologie (nog) niet verloochende. Jammer genoeg is ze niet belgicistisch....
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Leterme heeft alle capaciteiten om een goeie premier te worden
Alleen spijtig van dat Vlaams-Nationalisme, anders zou ik zeker voor hem stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leterme is dus een separatist?
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik noch Bourgeois noch Leterme al horen verkondigen dat het VLAAMS kartel ook in 2007 zijn dienst moet bewijzen. Maar stem gerust op de VLD of de SP.a. Daar zitten geen separatisten in.....
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Pfff, laten we hopen dat dat 'Vlaams' kartel uit elkaar gaat voor de verkiezingen van 2007.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() hoe.. en dan klagen over een gebrek aan mediatoegang? soit.. wat voor foldertjes zijn het overigens.. ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
met andere woorden: cd&v ijvert voor een verdere regionalisering op bepaalde deelgebieden, n-va gaat daarin verder. al hangt het in de praktijk ook af van wie je hoort natuurlijk.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Leo Tindemans, Wilfried Martens, J-L Dehaene...
In ruil voor wat velours onder hun kont met bijhorende voordelen en grote borden linzensoep hebben deze politieke sujetten, ondanks hun 'Vlaamse verleden' Vlaanderen en haar bevolking verraden, verneukt en uitverkocht aan het PS-machtsbastion en de Fransgezinde adel. In het logische gevolg van deze machtssatire vermoed ik dan ook dat Leterme in hetzelfde Belgisch bedje ziek is. Dat hij zich, aanvaard bij Vlamingen én Belgicisten, nu zogezegd iets zou aantrekken van decennia-oude en de meer dan terechte Vlaamse eisen is dan ook slechts met de grote loep te bespeuren op het enkelvoudig en met weinig inkt gedrukte omslagje van zijn verborgen partij-agenda ten bate van het Belgisch establisment. Arm Vlaanderen, als je lot moet afhangen van een prostitutiepartij die zich vrijwillig en constant langs alle kanten laat rollen, pakken en uitpersen door de rotste en corruptste der Waalse pooierpartijen. Hoe lang nog Yves ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Pas als in het verkiezingsprogramma een expliciete vraag zou worden opgenomen dat er ook bevoegdheden terug naar het federale niveau worden overgeheveld, dan zou ik overwegen om Leterme te stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Not my cup of tea. Voor politieke partijen is het verdelen van bevoegdheden een gouden geschenk, want meer mandaten te verdelen en een grotere kans op machtsdeelname op 1 van deze niveau's of een blokkeringspositie De eigenlijke logica van een staatshervorming kan hen worst wezen, zolang ze er maar bij zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat wist ik niet! 8) En wie wordt vertegenwoordigd door al die politici in al die partijen? Toch maar die 10% goede Belgen die NIET pro unitarisme zijn, hoop ik? Citaat:
Citaat:
Wedden dat een Vlaamse en Waalse staatsVORMING de 'eigenlijke' logica van de Belgische staatsHERvormingen voor altijd overbodig zal maken?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 juli 2006 om 14:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |