![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Met een beetje gezond verstand kom je verder dan met al da strekegedoe
Laatst gewijzigd door Riksken : 1 augustus 2006 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() Toevallig een demonstratie gehad van draagbaar gps toestel. Ben het merk al vergeten. Leek me best wel handig dingetje. Ingebouwd kompas werkte niet echt nauwkeurig maar je werd automatisch gecorrigeerd als je afweek.
Een van de grote gebreken is het kleine scherm. Hierdoor is het onmogelijk om een inschatting te maken van het terrein dat zich uit het gezichtsveld bevind. Een route van bv 100km uitstippelen leek me onmogelijk. Hoe het toestelletje werkte bij extreme koude of warmte kon men mij niet zeggen, maar hoogstwaarschijnlijk zullen dergelijke omstandigheden wel hun invloed hebben op de goede werking. Ook de beperkingen door de batterij maakt het toestel nog onbruikbaar voor langere periode (meerdere dagen of weken en langdurig gebruik, bv. op terrein met veel natuurlijke hindernissen). Volgende week gaan we er eens eentje uitgebreid testen. zal onze bevindingen hier dan wel neerpennen. De interesse is gewekt, maar voorlopig houd ik mij bij mijn stafkaartjes, afstandsmetertje en kompas. |
![]() |
![]() |