![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Tiens,en dan hoor je dat werklozen niet mogen verhuizen naar andere landen,om beschikbaar te blijven op de arbeidsmarkt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge zijt een slechte witte.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Ach de vrt heeft al wat minder poen om hun moslim rugriddertjes te steunen
![]() Over het waarom waarvoor abu Jahjah geinterviewd werd wou ik enkel kwijt dat Israel een gevaarlijk spelleke aan't spelen is... mss zelfs hun laatste spelleke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() In plaats van je te concentreren op de dingen die wel van belang zijn, neen, zelfs dan zie je zo'n kans nog niet liggen en ga je als een schaap midden in de wei lustig als vanouds gaan liggen mekkeren ![]() Iets mis in België met de politieke ambities van Jahjah ? Nope ... Alleen heeft een immigrang voor het vuilb uiteraard geen rechten ... Rudy die kant kiest van Jahjah en de Hezbolah ? ![]() TE GEK VOOR WOORDEN ![]() zo begrijpend en zacht waren z'n vragen niet, ook al ben ik geen fan van die ongeholpen Rudy. Wat heb je dan in al je blinde haat wel gemist ? Een migrant die naar een land vertrekt om er ei zo na onder te duiken en openlijk de kant van terroristen kiest, die mag er dan simpelweg blijven, wat neer komt op het verliezen van z'n recht nog Belgische burger te zijn. Dat is een punt die je terecht kunt maken. Maar nee, liever wat op een ingebeeld rood vrt complot inzoomen ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat hangt er van af. Welke kant kies je?
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kon er dan gekozen worden voor dwangarbeid in Duitsland?
Mijn vader heeft destijds vanalles geprobeerd om niet naar Duitsland gestuurd te worden om er te gaan werken. Uiteindelijk is hij ondergedoken om zijn oproep te kunnen ontlopen. Had je mij deze vraag ook gesteld alvorens een oordeel over mij te vellen als mijn vader gehoorzaamd had aan het bevel van de bezetter?
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Die praatjesmaker gaat daar just niks doen. Het is wel een uitgelezen kans om hem definitief uit dit apenland te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft wél een Belgisch paspoort....
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ilfalco : 26 juli 2006 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Abouh Jajaj? Is dat niet de Philippe Dewinter van de moslims?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En wie is Luc van de Kelen ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mooi he
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik zou het niet weten, maar ik verwacht dat het toegelaten is in dit geval
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() Bin Laden is als lid van de Bin Ladenclan ( één van de rijkste families in SA) naar Afghanistan getrokken om te vechten tegen de Russen. De rest kent iedereen. Aboe kaka doet hetzelfde maar is te laf om te vechten. Hij heeft hier trouwens asiel gekregen omdat hij verklaarde door hezbollah op de dodenlijst te zijn geplaatst. Als die paarse idioten dat smerig varken terug binnenlaten dan gaat hij inderdaad in de politiek en alle voddekoppen gaan op die smeerlappen stemmen. Pech voor alle die groene en rooie apen in de politiek hier, maar nog meer voor ons de autochtonen. Met dank aan alle smeerlappen die het migrantenstemrecht hebben ingevoerd en hun eigen volk verkocht en verraden hebben.
|
![]() |
![]() |