![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan toch niet altijd. In discussies maakt hij voortdurend ongefundeerde valse beschuldigingen. En zijn argumenten beperken zich tot "u liegt".
Laatst gewijzigd door Edina : 26 juli 2006 om 19:14. |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hilarisch!
Nu ja, als u een onwaarheid schrijft zoals hierboven, dan kan men moeilijk anders dan reageren dan met "u liegt" nietwaar. ![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp het anders wel. De cocktail van haat en onwetendheid die de laatste tijd het forum overheerst is alles behalve prettig. En wie met de wolven niet meeheult is hersenloos, enzovoort ... Negeer ze toch gewoon, PollyCorrect. Ik doe het meer en meer (nog steeds niet genoeg, maar ik leer elke dag bij), en dat valt best mee. ![]()
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwar je Jozef niet met Jan Van den Berghe?
![]()
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Dank voor de reacties en de sympathiebetuigingen ![]() ![]() Het gestalked worden, beschimpt, besmeurd, belogen en bespot door een forumNAR is op zich niet zo'n probleem geweest sinds mijn aanwezigheid hier sedert april 2004. Het is voor mij meestal niet moeilijk geweest om al die onzin, of noem het de gierende haat, te negeren, met of zonder gebruik van 'ignore buttons'. Dat is ook niet het probleem. Eén gek meer of minder raakt me niet, zelfs wanneer het geweld geobsedeerd is door zijn eigen antisemitisme en negationisme. Wat me echter méér raakt, is dat ik steeds sterker de indruk kreeg dat Het geweld hier door de moderatoren een ietsje te veel in bescherming genomen werd, aangezien het echt overal mee weg kon, terwijl ik één keer een ietsje openlijker heb gereageerd, en meteen strafpunten kreeg. Dat betekent voor mij dat er hier iets stinkt, en DAAROM interesseert het me niet meer om tegen haatcampagnes en neuroses op te boksen. Dus niet zozeer om de gek, maar om de bescherming die de gek blijkbaar geniet vanuit het Instituut Politics. Dat vind ik niet kloppen, en daarom zeg ik bye bye. De moderatoren hebben genoeg kansen gekregen om te reageren op mijn uitingen van deze indrukken, maar hebben dit nooit gedaan. Daarom vind ik het niet langer de moeite om gebruikt te worden voor dit soort bizarre situaties. Groeten, Polly |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het Instituut Politics
![]() allez salu eh sjoe, we zullen u heel hard missen. ![]() nog een afscheidscadeautje: ![]() da-haaag!! |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat om de tientallen hersenloze postings die hier dagelijks gepost worden, en waarvan de schrijvers van mij gerust zouden mogen buiten gegooid worden. Jij definieert hersenloosheid aan de hand van de politieke strekking van een bericht, en dat is vrij ... hersenloos. Laatst gewijzigd door baarle : 27 juli 2006 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() En is uw blinde anti - Amerikaanse en anti - Israëlische kijk dan niet eenzijdig? Is dat ook niet alles door enkel één bril zien?
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Ik ook.
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals, slukes en durf niet terug te komen, dan lach ik je vierkant uit ! Bye Laatst gewijzigd door Juventus : 27 juli 2006 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als de moderatie iedere keer moet reageren op elke huilbui dan blijft er volgens mij geen tijd over om te modereren.