![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, en hoe ga je responsabiliseren als Wallonië nooit verantwoordelijkheid hoeft te dragen? Waarom zou men überhaupt een beter beleid voeren in Wallonië? Omdat een paar belgicisten dat willen om de Vaderlandse Eenheid (TM, ©, ® en dies meer) zo nodig te bewaren coute que coute?
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat wilde je checken met die vraag, Everytime? Toch niet of het gedrag van de Vlamingen overeenstemt met dat van jou? Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() touché om 't in zijn taal te zeggen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik werk nog altijd liever in een Franstalige omgeving en ik heb nog steeds meer interesse voor Frankrijk dan voor België. Alleen voor de 2de punt had ik overdreven. Men kan natuurlijk Franstaligen niet verbieden naar Vlaanderen te gaan leven als ze dat willen. Maar dat ze dan niet daarna komen klagen als ze problemen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het wél om gaat is dat je de Vlamingen onterecht beschuldigt van datgene waar je jezelf schuldig aan maakt.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het artikel het zoveelste bewijs dat je in La Wallonie zoveel geld kan pompen als je wil, er verandert niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang de PS daar aan macht is, zal er inderdaad niets veranderen.
![]() |
#49 |
Partijlid
|
![]() No shit, Sherlock
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat zou een reply moeten zijn op...?
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans Van de Cauter, voorzitter van de B.U.B.
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De enige echte? What about die mediaboycot dan??? Of is 'Opsporing verzocht' ook een programma van TV Brussel?
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Wordt het geen tijd de transfers als ontwikkelingsgelden te zien en de daarvoor geldende normen te hanteren? (En voor De Gucht om de Waalse politici een onbetrouwbare bestuurdersklasse en handelspartners te noemen?) Ik bedoel maar: de begroting van de UNO gaat toch ook niet grotendeels naar de UNESCO?
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken je de geldende normen wat betreft de omvang van de transfers? Er wordt al jaren geprobeerd om aan 0,7% ontwikkelingshulp te geraken in de wereld. Europa is tevreden met 0,4 % solidariteit binnen de eigen landsgrenzen. Vlaanderen draag meer dan 6% van zijn bruto regionaal produkt naar Wallonië. Dat worden dus heel wat miljarden minder als dat vandaag het geval is.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 augustus 2006 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zolang Vlaanderen betaalt zal de PS aan de macht blijven.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 augustus 2006 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Dat klinkt behoorlijk plechtig
![]()
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat er in Frankrijk niks te rapen valt voor Everytime.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil niet weten hoe jij zijn naam zou omschrijven...