![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Die was ik ook glad vergeten...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind iedereen hier schatjes...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Ik breng de meeste sympathie op voor degenen die erin slagen niet met verwijten maar met tegenargumenten te gooien, wanneer het weer eens al te gortig wordt.
Ik kom te weinig buiten de forumquiz om in deze 'categorie' een reeks mensen op te noemen, maar ik ben er zeker van dat Firestone en Jozef Ostyn thuishoren in dit rijtje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij 'andersdenkenden' moet ik onmiddellijk denken aan belgicisten en extreem-rechtsen. Aangezien ik voor die laatste groep met de beste wil van de wereld geen sympathie kan opbrengen, zullen het belgicisten worden:
- Superstaaf, woordkunstenaar en nostalgische belgicist, zijn heimwee naar la belgique �* papa is ontroerend en oprecht. Sympathieke kerel. - Kim, één van de verstandigste belgicisten op dit forum, durft ook de nagatieve kantjes van Belgie belichten, wat haar siert. Nooit beledigend, vaak grappig, kortom: een geweldige vrouw. - Patriot, vrij extreem-belgicitisch, maar deep down wel een goeie kerel denk ik. Hij houdt ook van Bicky's, dus dan heb je bij mij al een stapje voor. Laatst gewijzigd door Zeno! : 4 augustus 2006 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet toegeven: liever een belgicistische vrouw, dan één die graag Bicky's lust. ![]() Laatst gewijzigd door Nick_ : 4 augustus 2006 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merci Zeno!!!!!
![]() Zeno! is dus één van die mensen die nog aan mijn lijstje moeten toegevoegd worden, net zoals Djiezes, Big F, Percalion, Van Maerlant en C uit W. En ik ben er waarschijnlijk nog vergeten... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dju, betrapt...
![]() Het is makkelijker om een lijstje samen te stellen met mensen die je niet kan luchten dan omgekeerd... ![]() (maar als je zo'n topic opent, gaan de mods dat weer beschouwen als een "persoonlijke topic" en is dat binnen de vijf minuten dicht ![]()
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() Firestone !!!
![]() 'k weet nie of ze andersdenkend is Maar laat ons hopen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() lincoln, vast aan de grond, ondanks het feit dat hij een religie aanhangt waar 90% van de forumleden op scheldt. Sterker, hij kan zelfs nog vrolijk blijven en alles relativeren. Een goede aanwinst die het gedeelte religies en overtuigingen nog een beetje zuiver houdt.
AntiDeutsch, ja hij scheldt met 'nazi' en 'antisemiet' en zit vast nog vol leugens ook. Ik vind het gek hoe zo een persoon die beweert Vlaming met christelijke roots te zijn zó hebraofiel is. Niet het feit dat hij Ivriet kan stoort me doch, maar voor�*l zijn agressieve houding aan alles wat een greintje kritiek voor Israël heeft. Ondanks dat alles blijft hij de sfeer erin houden met hilarisch cynisme en bewees hij al meermaals dat tussen de fotoplakboeken die hij opstelt hij met degelijke argumenten die moeilijk/onomkeerbaar zijn kan opkomen Firestone, een minder extreme zionist. Ze onderdrukt haar temperament ook niet altijd als iets haar dwarszit, wat goed is op de hoogte waar zij het houdt. Verder is ze volgens mij, ik zeg dit maar éénmaal in mijn carrière, het meest intelligente forumlid als het op mensenkennis en stipt- en correctheid aankomt. Nick6502, het groene geitenwollensokkentype, echter, niet het van het agressieve soort. Van hem zie ik weinig actie buiten de forumquiz, maar hij ziet er sympathiek uit. ![]() Pelgrim, de rode rakker, maar flamingant. Hij is zeker een aanwinst, hij bewijst dat flamingantisme niet het monopolie van rechts is. Ik weet verder weinig over hem, maar op gespam heb ik hem nog nooit betrapt en dat is een zeldzaamheid. Er zijn er nog veel meer, maar ik ben jammerlijk niet geëngageerd genoeg in deze huidige periode om een uitgebreide analyse van iedereen die me sympathiek oogt op te stellen. Echter, ik geloof dat ik meer dan voldoende toegevingen heb gedaan vandaag. ![]() Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 augustus 2006 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Elk weekend gaan pelgrim, jaani en ik oefenen in de Baskische bossen om een staatsgreep te plegen. We hebben dus een gemeenschappelijke hobby, zo weet je eens wat meer over hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je kent me dus helemaal niet, maar das ook niet moeilijk, gezien ik amper buiten de forumquiz kom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet ook dat je een wielrenner bent.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() met geitenwollensokken en overdosis testosteron 8)
het is trouwens 'was' en niet 'bent' Laatst gewijzigd door Nick_ : 4 augustus 2006 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Och dat is zo'n topic waar je sowieso namen gaat vergeten
maar de posts en de inzet van Patriot voor zijn vaderland kan ik wel smaken; ook Kim bewonder ik omwille van haar kritische blik ivm sommige zaken ivm België; ook Superstaaf mag er best wel wezen hoor en ook Lombas is ne toffe pee of moet ik zeggen mee, sorry maar ik ken je geslacht niet... En tja er zullen er nog wel zijn zu die anders denken over zaken die ik toch wel mag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |