Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2006, 11:19   #41
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ah, dus je wil een voorbeeld aan hen nemen?
Laat het ons simpel zo stellen, de dag dat ik een voorbeeld zou moeten nemen aan een moslim of aan de promotors van iets dat men probeert te slijten als een geloof de islam, of aan die sympathisanten ervan is, de dag dat ze voor mijn part over de wereld het licht mogen doven want dan is ervan menselijk leven en waarde toch geen sprake meer. Klinkt dit volgens u onverdraagzaam, wel dat zullen de slachtofers van 11/09, van Madrid en van Londen ook hebben gedacht toen die zo geliefde aanhangers van deze haat sekte voor hun het levenslicht kwamen doven. Dus als u dit als onverdraagzaam moets overkomen heb ik voor jou een boodschap, het zal me worst (wel varkens worst) wezen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2006, 11:33   #42
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
De doorsnee moslim in Europa is rechtser dan een rechtse VB-er.

In de UK staan 13% van de moslims daar vierkant achter de aanslagen in Londen.

Inderdaad, in de praktijk merken we bij contacten met Vlaamse MOSLIMS dat het grootste deel onder hen een ULTRA-EXTREEMRECHTS gedachtegoed heeft en zich opsluit in een klein bekrompen en kortzichtig wereldje, zonder enige openheid naar iets dat maar een beetje anders is. De meeste moslims in Vlaanderen participeren ook niet in het sociaal-culturele leven, je ziet ze nooit op vb. de zomer van Antwerpen, toneel, concert, tentoonstellingen, musea of andere uitingen van cultuur en kunst, uiterst bekrompen als ze zijn...en zowat alles wat 'westers' is, is in hun preutse ogen 'haram' en dus te vermijden wat leidt tot racisme en xenofobie vanwege moslims tegenover alles en iedereen die 'anders' is.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2006, 12:10   #43
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Jij wil over je heen laten lopen. Plooien naar de islam en haar eisen. Je schikken naar hen, jij je aanpassen aan hen in plaats van omgekeerd.
Integreren behoort de nieuwkomer te doen, niet de autochtoon !
Iemand die problemen maakt om een kopvod op werk of op school. 'Daar is de deur' zegt Vlaams Belang. En gelijk hebben ze want dit is een uiting van zich weigeren aan ons en aan onze wetten aan te passen. Dit is duidelijk onze maatschappij afwijzen. Dit is hun normen en wetten hoger achten dan de onze. Indien je het islamofascisme laat begaan eindig je als dhimmi in je eigen land !

Zover is het hier al: sommige ambtenaren bij overheidsbedrijven zoals de post en de openbare bibliotheek gedragen zich als DHIMMIS.
Enkele weken geleden ging ik naar het postkantoor om er geld over te maken aan iemand. De dame achter het loket was erg onvriendelijk en sneerde me toe dat het postkantoor bijna ging sluiten....Ik werd naar de deur geleid achtervolgd door een andere loketdame die de deur ging sluiten. Net op dat moment kwam er een moslima met hoofddoek opdagen en vroeg of ze iets mocht vragen... de vrouw met kopvod werd met alle egards nog binnen gelaten in het postkantoor en op haar wenken bediend, ze is er zeker nog meer dan vijf minuten binnen geweest, terwijl ik er werd buiten gezet op een norse manier....

Hetzelfde tafereel aan de ingang van de openbare bibibliotheek: Drie mannen (dhimmis) stonden er aan de ingang om kwart na vier, een kwartier voor het sluitingsuur, al meer dan tien minuten iedereen terug te sturen die nog wou binnenkomen en dit op een erg klantonvriendelijke manier.
Omstreeks twee minuen voor half vijf, zag ik er toch een vrouw met een heel opvallende purperen hoofddoek tot op haar achterste met een kinderwagen triomfantelijk de bibliotheek binnen stappen. Geen van de drie dhimmi-mannen van de bibliotheek dierf haar terugsturen, zoals ze met AL de andere mensen WEL deden.... de vrouw met kopvod werd op de koop toe nog op haar wenken bediend aan de balie, terwijl deze normaal gezien sluit om kwart na vier...... Parmantig om haar absolute rechten en voorrechten op dhimmis en kafirs stapte de kopvod weer buiten en de drie onderdanige dhimmi-mannen durfden weer hun mond niet open doen...
Wel dit soort discriminaties hoeven we niet te dulden! Wat meer zelfrespect (in plaats van zelfhaat) en fierheid zou de Vlamingen sieren en respect afdwingen, maar nee, velen gaan liever plat op de buik en laten zich onderwerpen, de zwakkelingen......
Zo bereiken die extreemrechtse, bekrompen moslims langzaam maar zeker hun doel, zonder dat 'naïvelingen' beseffen dat ze zich opstellen als dhimmis. In sommige (allochtone moslimorganisaties) wordt die vrouwen en meisjes ook in het hoofd gepompt dat ze met hoofddoek superieur zijn aan anderen en dat ze met die kledij aangeven dat 'ze op een speciale manier willen behandeld worden'. ...en vele wereldvreemde naïvelingen lopen in die val.....en onderwerpen zich zonder het zelf te beseffen.....

Laatst gewijzigd door Neptunus : 5 augustus 2006 om 12:22.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2006, 20:41   #44
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

ISLAM MAG ALLES OVERAL! Is het nog niet duidelijk? [quote Cinykus]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Toch ni in men kot
En zekers nie in da van mij. Es kijke hoe rap da die gastjes me klieken en klakken buite vliege.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2006, 20:51   #45
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De "autochtoon" heeft mij nochtans duidelijk gemaakt dat zolang ik mijn geloof niet opgeef, ik nooit één van hen zal zijn.

Een beetje goodwill moet toch zeker van beide kanten komen?
Ja da klopt. Het probleem is echter dat die goodwil maar van ene kant komt, en das zekers niet de islam kant. Behalve als ze er voordeel uittrekken, tot ze in de meerderheid zijn.
Ik heb indertijd mijn goodwill getoond, totdat.... en toen was de goodwill over. Zalig de naiëvelingen want ze zullen dhimmis (dummies) genoemd worden.
Ik spreek uit ervaring.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2006, 01:09   #46
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus jij vergelijkt de moslims van daar met de moslims die in België leven en we zijn allemaal hetzelfde??

Niemand vind toch ook dat de christenen van, bv. Zuid-Amerika, hetzelfde zijn als in Europa? Er zijn bovendien heel veel verschillen tussen christenen in Europa zelf.
Alle moslims zijn niet 100 % hezelfde, natuurlijk niet.Ze vertonen wel een algemeen kenmerk: hun grenzeloze onverdraagzaamheid jegens andere religies.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2006, 01:19   #47
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Luister, ik ben een echte moslima! Ik haal geen enkel voordeel uit "doen alsof" ik een moslima ben?!
Hoeveel moslims ken je eigenlijk?

En 68 oorlogen? Probeer je soms de geschiedenis te herschrijven?

Ik denk dat elke moslim die de hele geschiedenis niet kent, niet weet wat een dhimmi is. Trouwens, dat is een Arabisch woord en aangezien ik geen Arabische ben...
als je geen arabische bent, dan is de Islam aan jouw voorouders opgedrongen door de Arabieren, met het zwaard in de hand.Of je zou Turks moeten zijn, die hebben er indertijd zelf voor gekozen.De Turken waren als het kan nog minder verdraagzaam als de Arabieren.Waarschijnlijk weet je dan wel wat de "devsjirme" betekent...
Oud 6 augustus 2006, 01:26   #48
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah zo, wat een toeval, nee ik ken haar niet.
als je niet arabisch bent, ben je toch niet zo een stomme trees , die exotische voorkeuren heeft, en zich tot de islam heeft bekeerd.Zo een hersenloze blanke collabo? Want als het dat is...arm meiske, ge weet niet wat u te wachten staat...
Oud 6 augustus 2006, 01:40   #49
Sergei
Burgemeester

Sergei's schermafbeelding

Standaard

zo zie je maar, geloof houd het gros van de individuen op deze planeet duchtig bezig, doel van de verlichten al deels volbracht.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2006, 17:29   #50
Casca
Minister

Standaard

Mijn insziens is dit een mooi voorbeeld van repressie van culturele en religieuze uitdrukking en van gedwongen migratie.

Precies waar sommige van de grootste brulapen op deze thread dan weer grote voorstander van zijn in eigen land.

Laatst gewijzigd door Casca : 6 augustus 2006 om 17:30.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2006, 17:46   #51
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij maakt dezelfde fout. Uw nonsens is gevaarlijk, niet de mijne. Lees mijn reactie op Nynorsk eens...

"Zie jij nu echt geen verschil? Islam is uit op verovering van de hele wereld. Islam valt een land binnen en heeft tot doel het (gast)land over te nemen en de oorspronkelijke bewoners in het beste geval tot 2de rangsburgers te herleiden en hun oorspronkelijke cultuur te vernietigen.
Het Vlaams Belang daarentegen is ons land helemaal niet binnengevallen doch vraagt enkel van diegenen die in ons land komen wonen (de inwijkelingen) dat zij zich aan onze westerse maatschappij aanpassen (die overnemen). GROOT verschil toch? Of ben jij tegen hetgeen wat wij hier hebben opgebouwd? Zij die onze westerse maatschappij afwijzen of willen vernietigen... daar is de deur !

Hoe jij het Vlaams Belang kunt vergelijken met islamofascisten die overal moordaanslagen plegen en de wereld willen veroveren is me een raadsel.

Waarschijnlijk te veel naar kifkiffers zitten luisteren..."

Niet het Vlaams Belang is gevaarlijk. De islam is gevaarlijk.
Naar het schijnt kan paranoïa behandeld worden, tegenwoordig.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2006, 19:23   #52
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Naar het schijnt kan paranoïa behandeld worden, tegenwoordig.
Islamofobie bedoel je zeker.
Oud 6 augustus 2006, 23:51   #53
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Islamofobie bedoel je zeker.
Goed verduidelijkt, dank u wel.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2006, 23:57   #54
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
*cue copypaste van Smiley van een of andere haatdemagoog*
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 00:06   #55
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
ISLAM MAG ALLES OVERAL! Is het nog niet duidelijk?
In hun eigen invloedssfeer - al is het dan een "VN-protectoraat" - is dat niet meer dan normaal!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 00:27   #56
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
als je niet arabisch bent, ben je toch niet zo een stomme trees , die exotische voorkeuren heeft, en zich tot de islam heeft bekeerd.Zo een hersenloze blanke collabo? Want als het dat is...arm meiske, ge weet niet wat u te wachten staat...
Nee, meneer carlgustaaf. Maak u geen zorgen over mij en.. bemoei u met uw eigen zaken
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 01:18   #57
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Slaapt u maar verder
Oud 7 augustus 2006, 23:05   #58
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, meneer carlgustaaf. Maak u geen zorgen over mij en.. bemoei u met uw eigen zaken
??? Ahum...dit is een openbaar forum.Als je hier post, en komt uitbazuinen dat je moslima bent, mag ik achter meer informatie vragen in verband met dat gegeven.Zonder mij "met andermans zaken te bemoeien."
Zorgen maak ik mij echter wel om jou: als ik bedenk dat er in andere landen vrouwen met hopen zijn, die alle mogelijke moeite doen om zich van de islam-tyrannie te bevrijden, dagelijks hun leven wagen om wat meer rechten te krijgen, terwijl jij hier tegen de mensen die je in hun land herbergen, ligt te zagen over datzelfde geloof, denk ik dat er met jou iets verkeerd is...een mentaal...psychisch probleem...waar voor je hulp nodig hebt. Een identiteitskrisis mischien...Dat is niet zo erg hoor.Met wat moeite, diep nadenken en een beetje goede wil kom je daar overheen.Moed, en mijn beste wensen.
Oud 8 augustus 2006, 00:03   #59
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
??? Ahum...dit is een openbaar forum.Als je hier post, en komt uitbazuinen dat je moslima bent, mag ik achter meer informatie vragen in verband met dat gegeven.Zonder mij "met andermans zaken te bemoeien."
Als u het nu eens een beetje beleefder had gevraagd, zonder "stomme trees" en "hersenloze blanke collabo" enz.., dan zou ik misschien nog hebben geantwoord op uw vraag.

Citaat:
Zorgen maak ik mij echter wel om jou: als ik bedenk dat er in andere landen vrouwen met hopen zijn, die alle mogelijke moeite doen om zich van de islam-tyrannie te bevrijden, dagelijks hun leven wagen om wat meer rechten te krijgen, terwijl jij hier tegen de mensen die je in hun land herbergen, ligt te zagen over datzelfde geloof, denk ik dat er met jou iets verkeerd is...een mentaal...psychisch probleem...waar voor je hulp nodig hebt. Een identiteitskrisis mischien...Dat is niet zo erg hoor.Met wat moeite, diep nadenken en een beetje goede wil kom je daar overheen.Moed, en mijn beste wensen.
Dank u. Moge Allah (swt) u zegenen.
Oud 8 augustus 2006, 00:06   #60
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Alle moslims zijn niet 100 % hezelfde, natuurlijk niet.Ze vertonen wel een algemeen kenmerk: hun grenzeloze onverdraagzaamheid jegens andere religies.
Dat is een contradictie in terminis.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 8 augustus 2006 om 00:07.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be