![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Laat het ons simpel zo stellen, de dag dat ik een voorbeeld zou moeten nemen aan een moslim of aan de promotors van iets dat men probeert te slijten als een geloof de islam, of aan die sympathisanten ervan is, de dag dat ze voor mijn part over de wereld het licht mogen doven want dan is ervan menselijk leven en waarde toch geen sprake meer. Klinkt dit volgens u onverdraagzaam, wel dat zullen de slachtofers van 11/09, van Madrid en van Londen ook hebben gedacht toen die zo geliefde aanhangers van deze haat sekte voor hun het levenslicht kwamen doven. Dus als u dit als onverdraagzaam moets overkomen heb ik voor jou een boodschap, het zal me worst (wel varkens worst) wezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad, in de praktijk merken we bij contacten met Vlaamse MOSLIMS dat het grootste deel onder hen een ULTRA-EXTREEMRECHTS gedachtegoed heeft en zich opsluit in een klein bekrompen en kortzichtig wereldje, zonder enige openheid naar iets dat maar een beetje anders is. De meeste moslims in Vlaanderen participeren ook niet in het sociaal-culturele leven, je ziet ze nooit op vb. de zomer van Antwerpen, toneel, concert, tentoonstellingen, musea of andere uitingen van cultuur en kunst, uiterst bekrompen als ze zijn...en zowat alles wat 'westers' is, is in hun preutse ogen 'haram' en dus te vermijden wat leidt tot racisme en xenofobie vanwege moslims tegenover alles en iedereen die 'anders' is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zover is het hier al: sommige ambtenaren bij overheidsbedrijven zoals de post en de openbare bibliotheek gedragen zich als DHIMMIS. Enkele weken geleden ging ik naar het postkantoor om er geld over te maken aan iemand. De dame achter het loket was erg onvriendelijk en sneerde me toe dat het postkantoor bijna ging sluiten....Ik werd naar de deur geleid achtervolgd door een andere loketdame die de deur ging sluiten. Net op dat moment kwam er een moslima met hoofddoek opdagen en vroeg of ze iets mocht vragen... de vrouw met kopvod werd met alle egards nog binnen gelaten in het postkantoor en op haar wenken bediend, ze is er zeker nog meer dan vijf minuten binnen geweest, terwijl ik er werd buiten gezet op een norse manier.... Hetzelfde tafereel aan de ingang van de openbare bibibliotheek: Drie mannen (dhimmis) stonden er aan de ingang om kwart na vier, een kwartier voor het sluitingsuur, al meer dan tien minuten iedereen terug te sturen die nog wou binnenkomen en dit op een erg klantonvriendelijke manier. Omstreeks twee minuen voor half vijf, zag ik er toch een vrouw met een heel opvallende purperen hoofddoek tot op haar achterste met een kinderwagen triomfantelijk de bibliotheek binnen stappen. Geen van de drie dhimmi-mannen van de bibliotheek dierf haar terugsturen, zoals ze met AL de andere mensen WEL deden.... de vrouw met kopvod werd op de koop toe nog op haar wenken bediend aan de balie, terwijl deze normaal gezien sluit om kwart na vier...... Parmantig om haar absolute rechten en voorrechten op dhimmis en kafirs stapte de kopvod weer buiten en de drie onderdanige dhimmi-mannen durfden weer hun mond niet open doen... Wel dit soort discriminaties hoeven we niet te dulden! Wat meer zelfrespect (in plaats van zelfhaat) en fierheid zou de Vlamingen sieren en respect afdwingen, maar nee, velen gaan liever plat op de buik en laten zich onderwerpen, de zwakkelingen...... Zo bereiken die extreemrechtse, bekrompen moslims langzaam maar zeker hun doel, zonder dat 'naïvelingen' beseffen dat ze zich opstellen als dhimmis. In sommige (allochtone moslimorganisaties) wordt die vrouwen en meisjes ook in het hoofd gepompt dat ze met hoofddoek superieur zijn aan anderen en dat ze met die kledij aangeven dat 'ze op een speciale manier willen behandeld worden'. ...en vele wereldvreemde naïvelingen lopen in die val.....en onderwerpen zich zonder het zelf te beseffen..... Laatst gewijzigd door Neptunus : 5 augustus 2006 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb indertijd mijn goodwill getoond, totdat.... en toen was de goodwill over. Zalig de naiëvelingen want ze zullen dhimmis (dummies) genoemd worden. Ik spreek uit ervaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() als je niet arabisch bent, ben je toch niet zo een stomme trees , die exotische voorkeuren heeft, en zich tot de islam heeft bekeerd.Zo een hersenloze blanke collabo?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() zo zie je maar, geloof houd het gros van de individuen op deze planeet duchtig bezig, doel van de verlichten al deels volbracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Mijn insziens is dit een mooi voorbeeld van repressie van culturele en religieuze uitdrukking en van gedwongen migratie.
Precies waar sommige van de grootste brulapen op deze thread dan weer grote voorstander van zijn in eigen land. Laatst gewijzigd door Casca : 6 augustus 2006 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() In hun eigen invloedssfeer - al is het dan een "VN-protectoraat" - is dat niet meer dan normaal!
![]()
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Slaapt u maar verder
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zorgen maak ik mij echter wel om jou: als ik bedenk dat er in andere landen vrouwen met hopen zijn, die alle mogelijke moeite doen om zich van de islam-tyrannie te bevrijden, dagelijks hun leven wagen om wat meer rechten te krijgen, terwijl jij hier tegen de mensen die je in hun land herbergen, ligt te zagen over datzelfde geloof, denk ik dat er met jou iets verkeerd is...een mentaal...psychisch probleem...waar voor je hulp nodig hebt. Een identiteitskrisis mischien...Dat is niet zo erg hoor.Met wat moeite, diep nadenken en een beetje goede wil kom je daar overheen.Moed, en mijn beste wensen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |