![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk, dat zijn geen echte moslims zeker ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En telkens spreken over een kleine minderheid: op wereldvlak zijn er 10% (zo wordt geschat) die extreem radicaal zijn; die in staat zijn om in de naam van den allah dood en vernieling te zorgen; maar dat zijn nog steeds 100 miljoen man eh.
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als zoveel van een groep zoveel overlast veroorzaken moet je ze gewoon uit het land schoppen om het volk en het land te beschermen en om toekomstige slachtoffers te redden.
Noorwegen moet ook gewoon elke moslim uit het land flikkeren, dan daalt de verkrachtingen met 75% !!!!!! kijk, ik vind meisjes beschermen van verkrachtingen belangrijker dan dat mensen maar een beetje overal kunnen wonen.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 18 augustus 2006 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 18 augustus 2006 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Dat is juist; maar als de grote groep 'brave' moslims zich keer op keer afzijdig houden tegenover de acties van hun medebroeders/extremisten dan moet er toch ergens iets schelen niet? Ze nemen die extremisten nog liever in bescherming dan dat ze hun acties moeten veroordelen. Als zelfs al autochtonen die zich bekeerd hebben tot de islam zichzelf opblazen of plannen hebben voor aanslagen dan kun je toch moeilijk ontkennen dat de islam hier geen hoofdaandeel in heeft.
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Lang heb ik me bij opmerkingen als deze de vraag gesteld waarom al die goedmenende moslims zich dan niet duidelijker distantiëren van hun fundamentalistische geloofsgenoten. Maar ik ben op die vraag teruggekomen. Steeds meer wordt het me duidelijk, zeker de laatste tijd, dat zij dit pas zullen kunnen, naarmate zij volwaardig burger mogen zijn van onze samenleving. Daaraan hangen bepaalde rechten vast, die jammer genoeg niet altijd gerespecteerd worden (door de niet-moslims dan). Sollicitanten met "Ahmed" of "Fatima" als voornaam maken nog steeds minder kans op de arbeidsmarkt als mochten zij "Jan" of "Mia" heten. Daaraan hangen ook bepaalde plichten vast, die jammer genoeg nog niet altijd erkend worden (door de moslims zelf dan). En één van die plichten is het (nog) beter leren omgaan met kritiek. Dat het dienaangaande de goede kant uitgaat bewijst de hele heisa rond de cartoons indertijd: terwijl in het Midden-Oosten ambassades in brand werden gestoken (al dan niet georchestreerd), speelde het protest vanuit moslimhoek zich hier te lande af binnen de grenzen van het algemeen aanvaarde: zij betoogden vreedzaam en overwogen eventuele gerechtelijke stappen. Precies de protestinstrumenten waarvan wij allemaal mogen gebruikmaken, zonder dat iemand ons ook maar iets kan verwijten. Kortom: ik denk dat je met je opmerking de nagel op de kop slaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net zoals het communisme en fascisme is het in de eerste plaats een totalitaire ideologie die in dit geval verpakt is als religie. En wat die 10% betreft ... er is nogeens een heel deel die sympathie heeft voor die 10%. In men kenninsenkring was de teneur na 11 september . De VS heeft het aan zichzelf te danken , en je kan maar beter als europeaan mee doen met de islam of je staat hetzelfde te wachten. En die gedachte overheerste bij 90% van de moslims in die school. Misschien dat het bij ouderen anders was. Maar de jeugd is in vele gevallen zeer mabigu in die zaken. Ze dragen een mp-3 speler en merkkledij van hier. maar anderzijds volgen ze wel strik middeleeuwse regels... En ze controleren elkaar. Er zijn er veel die dat niet willen volgen en die kunnen er niet uitstappen omdat de sociale controle bij hen gewoon immens is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 18 augustus 2006 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
in de huidige moslimlanden vind jij geen mensenrechten, maar in islam wel, en al laang geleden ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is tevens een bewijs dat een multiculturele samenleven enkel kan bestaan in sprookjesland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wat bedoel jij met aanpassen? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() wij zeggen toch niet dat JIJ het ook moet doen !!! Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
groetjes
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 18 augustus 2006 om 18:05. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wat wil je nu zeggen over kolonisatie??
![]() ![]() en wat betreft deze foto!!?? weet jij wie dat is ?? die man daar? ik begrijp niet waarom dat ie nog altyd in England leeft?? ik vind dat niet mogelijk .. werkt tegen de wil van +miljoen moslims in England.. en dat is te merken op die video zelf http://switch5.castup.net/frames/200...748wmv&ak=null ![]() Memri tv. zij volgen progaramma's op arabische tv's en kopieren een klein deel ervan(zonder commentaar van de anderen) ... maar speelt geen rol, die 3 mannen naast Mr. Hani daar, !! wat hebben zij gezegd? hoe hebben zij gereageerd ?? hij zei: (burgers bestaat niet in het islamitische wetgeving ) en hij legde dat uit zo: ofwel ben je een vechter (soldaat) ofwel niet .. ![]() http://switch5.castup.net/frames/200...748wmv&ak=null je hebt wel geprobeerd , maar lukt niet ![]() groeten
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik mijn verhaal bij jou wil maken, en de rechter geeft mij gelijk, hoe kan jij mij dan een verwijt maken als zou ik niet gehandeld hebben volgens wat er van een burger in deze samenleving wordt verwacht. Stel dat de rechter jou in het gelijk stelde: zou je dan dezelfde bezwaren opperen? Mijn ervaring in deze is dat mensen hun bezwaren nogal eens laten afhangen van hoe een zaak verloopt, i.p.v. ze te baseren op principiële overwegingen. Wat is er fout aan dat een moslim naar de rechter stapt, in de hoop dat die een cartoonverbod o.i.d. instelt? Volgens mij geeft die moslim duidelijk het signaal dat hij onze rechtsstaat erkent én erop vertrouwt. Anders zou hij wel zijn toevlucht gezocht hebben tot andere middelen om zijn doel te bereiken. Ik zou haast zeggen dat jij minder vertrouwen stelt in de rechtsstaat, aangezien jij het blijkbaar als een risico ervaart, wanneer iemand naar de rechter stapt waarmee jij het niet eens bent. De rechter mocht die persoon maar eens in het gelijk stellen... Quod non. Althans totnogtoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Of je gaat gewoon in therapie alwaar de therapeut je zal zeggen dat je eens op moet houden te huilen over die gemene anderen en eens volwassen moet worden. Jij mag vrij geloven in idiote dingen, anderen mogen daar vrij over lachen en in de grond boren! En wat dat "RESPECT" betreft. Onder het oneigenlijke mom van dat 'respect' zijn al heel wat mensen de mond gesnoerd die 'ongewelvallige' dingen zeiden. Vooral over lieden met macht, die die macht bedreigd zagen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |