![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Filosoof, ik ben het met je eens dat ALLE religies bullshit zijn, mij ga je nooit het tegendeel horen beweren! Maar, tegenover de islam sta jij toch zeer naïef te doen hoor beste man..., Ooit vrouw geweest in moslimoorden? Ik wel, dus ik weet waarover ik het heb. Jouw theorie klopt geenszins met de praktijk! Islam is niet integrerend, islam is assimilerend maar dan wél in de rol van de assimilator... en nu mag jij duizendmaal het tegendeel beweren en in jouw naïviteit islam als vredelievend beschouwen, ik weet uit de praktijk dat het niet zo is, trouwens lees de koran er maar op na, dan gaan de schellen je wel van de ogen vallen.
Trouwens, lees het artikel van Bouazza uiteindelijk eens, dan weet je misschien waar we hier écht over praten... Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 1)Néén, ik was nergens ooit vrouw ![]() ![]() a)een goede vriendin van mij is gelukkig getrouwd met een Marokkaan in Rabat.(ze was al religieus ingesteld door haar opvoeding, dus die stap van katholicisme-op-zijn-vlaams naar islam was maar klein). b) ik bracht heel wat tijd door al in Tunesië ea landen rond de Middellandse Zee en bvb in Tunesië wordt duidelijk niet meer onderdrukt dan hier: gemengde scholen (behalve de kristelijke privéschool in Tunis ![]() De laatste keer dat ik er was heb ik mijn vrouw een week alleen achtergelaten in een vacantieplaatsje, vanwaar ze met openbaar vervoer de streek bezocht, terwijl ik met autostop etc ver het zuiden introk. Geen van beiden heeft problemen gehad (behalve met de loodgieterij die niet up to date was): zeker voor herhaling vatbaar, voor elk van ons) c)De koran is zo achterhaald als de bijbel, en qua redactie een rommeltje, maar op zeer veel punten is dat gecorrigeerd in de haddith, bijna zoals de bijbel gecorrigeerd werd in de evangelies.(niet op alle neem ik aan, ik wil zelfs gerust aannemen dat er hadith bestaan die een stap terug zetten) 2)Dat artikel van Bouazza geeft de stellingen weer van een groepje mensen rond hem, of erger, van hem alléén...(d�*t weet ik niet en kan ik niet verifiëren). OK voor mij dat hij die mening heeft en geeft, en zelfs dat die toepassellijk is op een aantal landen, daarom is ze niet universeel toepassellijk....Steeds weer hetzelfde: iemand klaagt (dikwijls terecht, wil ik aannemen)over zijn ervaringen met de islam in één situatie, en dat wordt zonder intellectuele problemen uitgebreid tot elk van de 1.200.000.000 (één miljard tweehonderd miljoen, cijfer zonder garantie) islamieten...Dat is zo onwetenschappellijk als 't maar kan, maar emotioneel komt het natuurlijk héél sterk over: pure emo-politiek....zoals de fotos van Timisoara en van fotogenieke Kosovaren, of de kleine zeehondjes, enkele tijd terug |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Filosoof,
Eerst en vooral, ik dacht dat Voorpost een door de wet verboden organisatie was? Men probeert nu zelfs op kinderachtige wijze het Vlaams Blok te verbieden! Maar zoals je het zelf zegt, die "meisjes" van de AEL doen toch niemand kwaad? Ik kan je ten zeerste aanbevelen om met die doodbrave jongens eens een paar pinten te gaan pakken! Ik vrees dan wel dat jij de rekening zult mogen betalen... Ik moet Dutch volmondig gelijk geven en dat was trouwens ook de aanleiding van mijn reactie op Darwin die het blijkbaar nodig vond om nog maar eens het domme cliché van de "bange blanke man" boven te halen. Jij bent ontzettend naief in jouw beoordeling van de Islam, al ben ik het op dat punt met je eens dat alle religies zonder uitzondering praat voor de vaak zijn. Ik ben blij voor jou dat jij en die vriendin zulke positieve ervaringen hebben gehad. Er zijn steeds uitzonderingen en ik moet toegeven dat Tunesie en Marokko goede vakantielanden zijn. Maar die vriendin van jou is eerder uitzondering dan regel. Ik kan jou ook verhalen vertellen, maar dan een héél ander soort. Een kennis van mij is vertrokken naar Marrakech om er zijn bedrijf aldaar te vertegenwoordigen en zijn vrouw ging mee. Wel, zijn vrouw kon daar de deur niet uit zonder lastig gevallen te worden. Daarvoor hebben ze speciaal twee bodyguards moeten in dienst nemen omdat zij, als "inwijkeling", verplicht werd om volgens de traditionele gebruiken te leven, i.e. volledig bedekkende kledij, hoofddoek,... Bovendien maak je een kapitale vergissing! De Koran is NIET zomaar vervangen door de Hadith! De Hadith is wel die versie van de Koran die tot op heden als algemene standaard wordt aanvaardt. Het is je reinste heiligschennis voor een moslim om ook maar te veronderstellen dat de Koran ooit gewijzigd zou zijn! De Koran is voor hen het onmiskenbare woord van Allah en kan dus nooit veranderen. Of denk jij misschien dat ik de verzen die ik citeerde uit mijn duim gezogen heb? Trouwens, het waren er maar een paar. Als je erom vraagt zal ik hier even gans de Koran uit de doeken doen. Je zult nog versteld staan! En het zijn deze verzen die in verscheidene van onze moskeeën worden uitgesmeerd. Of waarom denk je dat in Nederland de staatsveiligheid een grootschalig onderzoek voert naar wat er allemaal in die moskeeën gepredikt wordt? Jij maakt ook een grove fout door het tanende religieuze gevoel van de Vlamingen, waar er enkel nog oudjes naar de mis gaan, te vergelijken met de moslims. Als je dan toch universitair bent, dan mag ik jou ten stelligste aanraden om eens een vergelijkende studie te maken tussen het kerkbezoek en het moskeebezoek in Vlaanderen. Of droom ik maar dat de moskeeën steeds overvol zitten? Ga eens wandelen in Borgerhout of Schaarbeek en reageer dan pas, want anders weet je niet waar je over spreekt. En dat geldt voor alle mensen die absoluut geen probleem zien in onze Islamitische medeburgers! Vlaams Blokker
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mw Filosoof,
Ik weet niet wanneer jij laatst in Tunesië was, maar dat is dan duidelijk lang geleden, want vandaag de dag maakt de hoofddoek er wel degelijk deel uit van het straatbeeld... evenals de baarden, de te korte broeken en de uurwerken aan de rechterpols (naar het voorbeeld van Osama). In Tunis werden onlangs zelfs nog meisjes in jeans gevaarlijk verwond met een cutter. Een bende gemotoriseerde jonge islamisten schuimt de straat af op zoek naar "onzedige" vrouwen en meisjes in jeans of, erger nog, korte rok om hen voor het leven te verminken... Als jouw vrouw nu ongestoord zou kunnen doen wat zij waarschijnlijk een flink aantal jaren terug in Tunesië deed (ik ook trouwens), dan is er maar één van volgende verklaringen voor : jouw vrouw is zo lelijk als de nacht, zo oud als de straat of ze loopt gesluierd? Wat zal het zijn? Dit alles sterkt mij in de mening dat jouw kennis van islam puur theoretisch is en dat jij enorm naïef bent. Soms is dat een halve kwaliteit, in dit geval is het een heel gebrek. Stop dus met filosoferen beste Filosoof, daar kom je geen stap verder mee, integendeel je wereldvreemdheid wordt enkel groter... Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
A propos Vlaams Blokker, geloof jij nog in een democratische oplossing van de samenlevingsproblemen? Ik heb die hoop sinds kort laten varen. Ik leg me slechts heel moeizaam neer bij het accepteren van ofwel de islamisering van onze samenleving ofwel een "vredesproces" �* la Palestina of Libanon. Ik ben dan ook aan het sparen om als ik op pensioen ga mijn ouwe dag in een Oost-Europees land te kunnen doorbrengen zonder elke dag op die vuile moslimsmoelen te moeten kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Darwin,
Blijkbaar heb ik me te snel laten vangen aan de "bange blanke man"-uitspraak. Mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat je begrijpt dat ik die uitspraak niet meer kan horen. Er zijn blijkbaar nog steeds een pak mensen die niet doorhebben dat de allochtonen geen zegen maar een bedreiging voor ons volk betekenen. Maar waar jij je neerlegt bij de "Islamisering" van onze maatschappij, zal ik dat nooit over me heen laten gaan. ZIJ zijn hier te gast en ZIJ zullen zich aanpassen of opkrassen! mvg, Vlaams Blokker!
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest van wat je schrijft antwoord ik zelfs niet op....als ik op straat in hondepoep trap, bekijk ik die ook niet verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl de ahadith een beschrijving zijn van het leven en de daden van Mohammed zelf. -------------------- Ik krijg de indruk dat jou "ervaringen" in maghreblanden vooral door een gekleurde "verlofbril" bekomen zijn. Zelf kom ik ook altijd enthousiast terug van mijn verlof in Turkije, Egypte of Tunesië. Nochtans ligt onder die bovenste - zeer gastvrije en vriendelijke - laklaag een heel andere mentaliteit verscholen. Zo wordt mijn 16jarige dochter op een heel andere manier benaderd vanaf het moment dat haar moeder met een alcoholische drank op een terrasje zit! Het zijn zeer subtiele waarnemingen, en ik geloof vast dat jij als man daar zelfs geen erg in zou hebben! Maar ja wat wil je van iemand die geeneens durft een tas koffie bij een vrouw te gaan drinken ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was de laatste maal in Tunis, Sousse, Monastir, Sfax, Gafsa, Gabes, Douz, Le Kef, Reghim Attough en Nefta november vorig jaar, dus zolang is dat niet geleden.. en als je mijn vrouw wil beledigen, je doet maar zoals je wil, maar zonder mij...., maar dat zegt ook véél meer over jou dan over mij of mijn vrouw. Het legt ook uit waarom je met een deel van de mensheid overhoop ligt. Dus is de discussie voorbij en hoef ik je andere argumenten niet te kennen. Het ga je goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeis filosoof wat ben je slecht gezind vandaag!
Toch niet omwille wat Dutch schreef over je vrouw? Waarschijnlijk heeft je vrouw hélemaal niet aan jou verteld wat haar allemaal overkomen is ![]() Als "vrouw alleen" wordt je namelijk beschouwd als "vogelvrij"! Elke dag kreeg ik wel minstens één neuk-aanbod! Het leuke is dan wel dat een simple "nee, dankjewel" gewoonlijk volstaat. Tot ik op een avond werkelijk heel moe was en met een "nee, ik ben echt veel te moe" antwoordde, wat een hilarische lachbui bij mijn tienerdochter veroorzaakte! Maar zoiets vertel je natuurlijk niet tegen je echtgenoot! Dus wees gerust! ze is helemaal niet zo lelijk als de nacht! Ze heeft het je gewoon niet verteld!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik hoop toch wel dat je inziet dat de ahadith helemaal géén verbeterde versie van de koran zijn! Dat zou pas godslastering zijn natuurlijk! De koran is VOLLEDIG en VAN ALLE TIJDEN, want het woord van Allah ! De Ahadith zijn bijeengesprokkelde overleveringen over - zoals ik zei - het leven en de daden van Mohammed, die later zijn samengebracht, nagekeken op hun authenticiteit en gebundeld door verschillende mensen. Daar ging het hem uiteindelijk over, toch...?
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() modest and chaste-souled Circe,
![]() gewoon teveel onzin gelezen hier vandaag.... Natuurlijk dat dgl voorstellen er al eens ( en zelfs regelmatig) komen in Middellandse Zeelanden: ooit in Italië, Spanje, ex-Joegoslavië of Griekenland geweest? Wij dus wél ![]() daar is 't identiek...Zelfs in Parijs begint het al...Waarom zouden islamietische landen een uitzondering zijn dan? Dat heeft dus niets miet met de islam te maken (of zijn de landen die ik citeer dan islamietische landen?) dat is gewoon zuiderse mentaliteit.... In België is het " not done" dat een man een onbekende vrouw zou aanspreken op straat: daar ligt dat anders. Dus j�*, mijn vrouw maakte dat ook mee, maar niet enkel in islamietische landen... en ze heeft genoeg zin voor humor om 1) het me vertellen 2) het zich niet aan te trekken... Als d�*t het ultieme bewijs is van "the clash of civilisations"??... Het is me gebeurd (op 16 jaar! hoe dom kan men zijn, op 16 ![]() PS De haddith zijn geen verbeterde of recentere versie van de koran, het zijn interpretatieve commentaren bij de koran |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://users.skynet.be/sky50779/mohammed%205.htm Overzicht van de symptomatiek van Mohammed Samenvattend vinden we de volgende symptomen bij Mohammed: a: organische: grote handen en voeten, grote oren en neus, zachte palmen van de handen; typische gang als iemand die van een berg daalt (gekromde ruggegraat), beperkte draaimogelijkheid van de wervels, kippeborst, uitpuilende buik, traag spreken, speciale huidkleur, opvallende beharing, grote eetlust (honger) en relatieve onvruchtbaarheid na de veertig jaar; overmatig zweten, en voor zijn dood: hevige hoofdpijn, herhaalde bewusteloosheid, hevige pijn in de rug en lenden. De begindatum van de kwaal ligt typisch rond het veertigste jaar; de sterfdatum van Mohammed is al even typisch rond het zestigste jaar. b: psychische: 1ø visuele en auditieve hallucinaties, (Gabriël en de stemmen, gelokaliseerd boven); 2ø hallucinosen (belgeluid, als van vele wateren), 3ø waangedachten met Ego-inflatie (uitverkoren om de Profeet te zijn en wel de Laatste); 4ø vlottende angst, `katastrophen-ahnen' (de Laatste Dag); 5ø simulatie; (gebruiken van inspiraties om gewenste uitspraken ingang te doen vinden); 6ø typische haat tegenover diegenen die twijfelen aan de grondwaan of hem bestrijden, de ongelovigen en de huichelaars, 7ø fabulatie en interpretatiewaan (interpreteren van de bijbel als op hemzelf betrokken en precies zeggend wat hij verwacht; verdraaiend en vervormend interpreteren 8ø fabulatie, in de zin van het verzinnen van belevenissen zoals de nachtelijke tocht naar Jeruzalem en de reis naar de hemel 9ø gestoorde seksuele activiteit; Mohammed kon, niettegenstaande hij een zeer actief seksueel leven leidde met talrijke jonge vrouwen, die kinderen konden krijgen, en niettegenstaande zijn uiterste pogingen om een mannelijk opvolger te verwekken, slechts één kind verwekken dat vroeg stierf. Ongetwijfeld is deze onvruchtbaarheid te wijten aan de interacties van stimulerende en remmende hormonen, waarvan in de hypofyse de produktie gestoord werd. 10ø karakteriële betrouwbaarheid 11ø initiële zelfmoordneiging, neiging tot depressie en piekeren; 12ø verarming van de voorstellingscapaciteit (cf. beschrijving van hemel, hel, Gaarde, Laatste Dag), gebrek aan logisch samenhangende verwoording (cf. koran), herhalingen, ixo‹de of epilepto‹de kleverigheid. Alles samen vormt dit het syndroom van een symptomatische paranoïde geestesziekte met dien verstande dat die symptomatiek veroorzaakt wordt door een eosinofiele of/en basofiele tumor van de hypofyse, die op zijn beurt oorzaak is van een hormonaal onevenwicht: dit wil zeggen, een overmaat van groei- en storing van het seksueel hormoon. Waarschijnlijke doodsoorzaak: hypofysaire apoplexie. Geen enkel symptoom elimineert de mogelijkheid van een acromegalie; integendeel wanneer men alle in de bronnen gevonden elementen samenbrengt dan vindt men alle details van een hypofysaire pathologie. Als besluit kunnen we bevestigen dat Mohammed ziekelijk was en leed aan een hypofysaire aandoening. Als psychopathologische diagnose kan men stellen: organische hallucinatorische aandoening met paranoïde kenmerken. Deze diagnose levert ons de verklaring van zijn gedrag na zijn veertigste jaar, tijdstip waarop zowel een paranoïde instelling klassiek optreedt als een tumor aan de hypofyse. Zij verklaart ons ook waarom zijn seksueel gedrag zoveel meer gestoord werd na zijn veertigste. Zij legt ook uit waarom zoveel geleerden perplex bleven voor de symptomatiek van Mohammed en zich verdeeld opstelden en bleven twijfelen tussen epilepsie en andere geestesziekten. Zij waren er niet in geslaagd de juiste oorzaak te identificeren. Dr. Herman H. Somers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Chaste and modeste-souled circe,
kijk eens hier ![]() http://www.epilepsiemuseum.de/alt/dostojewskijen.html PS: Goed mogelijk dat Mohammed epilepsie of meer had, maar is dat van belang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je de achterliggende oorzaken van Koran en Ahadith wil begrijpen, dan vind ik de psychische instelling van Mohammed zeker van belang!
De overdreven sexuele benadering, de quasi onbestaande aanwezigheid van de vrouw (tenzij als baarmoeder en "akker"), de zuiver mannelijke benadering van de maatschappij (egotripperij), de machtspositie van de man (cfr. de simulaties die ervoor zorgden dat Allah 'very conveniently' een aantal boodschappen liet neerdalen om Mohammed gelijk te geven, etc.... kan men dan tenminste al "begrijpen" maar kan men tevens gebruiken om anderen een beter inzicht te geven ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Beste Filosoof,
Sorry als je je op de tenen getrapt voelde, zo had ik het helemaal niet bedoeld ![]() En ja, ik ben een vrouw. En dus weet ik zeker hoe je als "loslopend wild" in Tunesië behandeld wordt... Je houdt het niet voor mogelijk. Blijkbaar loop jij daar met enorme oogkleppen rond en/of wordt je als man met duidelijke sympathieën voor islam in de watjes gelegd... Zeker weten. Tunesiërs zijn ook meesters in de kunst van het misleiden, maar eenmaal je deel uitmaakt van hun gemeenschap zie je de waarheid... Wat koran en ahadieth (mv. van hadith) betreft, koran is idd het letterlijke onaantastbare woord van god door de engel Gabriel aan Mohamed (al dan niet tijdens epiliepsie-crisis) gedicteerd. De ahadieth zijn (letterlijk) de getuigenissen uit het leven van Mohamed en onontbeerlijk o.a. om de sharia te kunnen toepassen. De ahadieth bevatten ook een heleboel ongerijmdheden en grove wetenschappelijke achterlijkheden (vb. vliegenvleugels, neusholte-duivel en meer van dat fraais). Blijkbaar heb jij daar dus nog nooit van gehoord? Nu is het wel zo dat de modale Tunesiër nog nooit een koran heeft gelezen en ervan uitgaat dat de ahadieth (behalve Bukhari dan) verzinsels zijn... Enfin, Filosoof, doe gerust verder in je enge interpretatie, maar tracht toch af en toe eens je ideeën aan de realiteit te toetsen! A propos, als je vrouw bij mij in Tunesië wil verblijven, dan is ze meer dan welkom, blijkbaar betekent haar aanwezigheid een garantie om niet versierd noch lastiggevallen te worden... Dutch
![]() |
![]() |