![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: wenst u een forum speciaal voor (politiek) historische thema's | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
30 | 78,95% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,16% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,89% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Gaarne een non-marxistisch links stuk forum. Ik ben ingeschreven op het linkse stuk maar die marxistische discussies voel ik niets voor.
|
![]() |
![]() |
#42 |
Coördinator
|
![]() Beste,
Ik denk niet dat er zich probleem zou stellen indien u in dat subforum een discussie wenst te voeren die niet marxistisch georiënteerd is. Mvg, Pieter Vandoorne |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar eigenlijk geen uitgesproken mening over, maar heb per ongeluk op het 'neen'-knopje gedrukt.
My bad !!! Jullie allen mogen mij nu één keer naar de hel of zo wensen (één keer maar, hoor !). Verder zou ik naast 'Koetjes en Kalfjes' ook een subforum 'De Bloemetjes en De Bijtjes' wel zien zitten, eigenlijk. |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut het beste idee hier reeds voorgesteld.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
in forum rechts hebt ge ook gekibbel tussen de "rechtse" liberalen en de andere rechtsen. Om veel hommeles te voorkomen had ik al een voorstel namelijk een nationalistisch forum naast een rechts en een links. maarja... moderator? ![]() |
|
![]() |