![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() voor wie zou hij gesupporterd hebben?
Waarschijnlijk was het wel een domper voor hem dat er geen messen meer in de voetbalstadia mogen meegenomen worden. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2006 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komkom, niet zo hard voor ons gerechtelijk apparaat!
Diegene die de uitstap goedkeurde wist niet waarover het precies ging. Citaat Gazet Van Antwerpen: Volgens parketmagistrate Sonia Isbiai gaf de jeugdrechter toestemming voor een uitstap. Naar verluidt gebeurde dat zonder te weten wat die uitstap precies inhield.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga met je akkoord voor hetgeen je hierboven beschreef qua sport, spel en andere activiteiten, maar ik vind een voetbalmatch van wat normaal een topclub zou moeten zijn nu eenmaal niet tot die activiteiten moeten behoren. Een "bosspel" kost geen geld!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() wat een kwelling voor die jongen, ik zou ni graag in zijn plaats geweest zijn
Laatst gewijzigd door maarte : 26 augustus 2006 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als een jongere echter individueel een activiteit wou doen die geld kost, dan moest er geld zijn van de ouders of voogd, of z'n eigen spaargeld, om die activiteit te bekostigen. Zeker indien een jongere vooruitgang maakt moeten leuke dingen eens kunnen, leuke dingen hebben ook hun pedagogisch nut.
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is polen een andere planeet en betalen ze daar met zandkorrels?
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leren eten met mes én vork?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Als dit nieuwsfeit op den tv in Polen komt,zullen die daar ook wel denken van,wa is dat daar voor een belachelijk apenland.
Het Belgenland maakt zich weer echt belachelijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, mijn excuses voor die lage repliek die op niets sloeg, maar ik antwoordde gewoon op circe in de zin dat ik graag, mocht de toegang betaald worden door de ouders (maar enfin, die van de toezicht(st)er wordt in elk geval door ons gedragen), zou weten hoe die mensen gaan betalen. Desnoods met zandkorrels. Dat zal wel nulle zijn, gezien het deel uitmaakt van een (ongetwijfeld revolutionair baanbrekend 100%-proof) educationeel programma.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als jij nu niet doorhebt dat de Vlaming er genoeg van heeft dat kriminelen een veel te onduidelijk sinjaal krijgen dat ze de grens van de sociale norm overschreden hebben; dan ben jij mee bezig om stemmen te ronselen voor het Vlaams (on)Belang. Leg me nu geen woorden in de mond, die ik niet gezegd heb. Ik beweer dus niet dat een krimineel (jong of oud) in een vergeetput gegooid moet worden voor zoveel jaren. Maar jij beweert blijkbaar wel net het omgekeerde: een medeplichtige aan moord heeft geen recht om zeer duidelijk gemaakt te worden dat hij een misdaad heeft begaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 26 augustus 2006 om 12:32. Reden: tikfout |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boven op alles wat reeds gezegd is, is het inderdaad zeer onbehoorlijk om die jongen zoiets aan te doen: want als hij voor een assistenjurie komt, dan zullen een aantal van die jurieleden zich herinneren van dat voetbalfeestje, en dus zich genoodzaakt voelen "om wat bij te sturen". Zo zie je maar: het gezond boerenverstand zegt dat wie zijn gat verbrandt, op de blaren moet zitten. En al wie probeert om te vermijden dat een medeplichtige aan moord niet op zijn blaren moet zitten, die hoort thuis in een ander maatschappijbeeld dan het onze, gebaseerd op gezond boerenverstand.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit tart werkelijk alle verbeelding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Mariusz heeft overigens wel een volledige bekentenis afgelegd.
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Mama en papa hebben een behoorlijk optrekje in Polen maar verkiezen om als illegalen in Brussel te wonen en te genieten van de sociale voordelen die de sossen/multikuladepten hen naar het hoofd gooien op kosten van de belastingbetaler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Hans Van Temsche en Adam-Zonder-Tante-bij-het-VB, dus zonder achternaam, niet mee naar 't voetbal mochten ligt misschien aan hun leeftijd?
Ik neem aan dat beiden volgende keer naar Holiday on Ice mogen en het jaar nadien naar een opvoering van Macbeth. Kwestie van ze langzaam wat meer cultuur bij te brengen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is muziek een onderdeel van het programma en mogen Mariusz en Adam een gastoptreden doen op één oktober.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die twee (Hans und Adam) zijn nu vast druk aan het oefenen voor hun optreden in het voorprogramma: "Hand in Hand"! Misschien brengen ze wel een tapdance act �* la Ginger Rodgers en Fred Astaire? Hans moet dan wel zijn lange jas aandoen om Ginger te spelen: ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |