![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
|
Rudy schreef:
> > GVD Koen!!! Stop deze zever op deze site! > Als je politiek vlaanderen wil aflullen dan bestaan daar andere site's > voor! Is een Usenet nieuwsgroep nu ook al een "site"? -- Karel "de Jazz" Jansens "How can we dance when our earth is turning "How do we sleep when our beds are burning" (Midnight Oil - Beds Are Burning) http://www.youtube.com/watch?v=b7Qn4uGh57Y Comment: Invaders aren't always white... |
|
|
#42 |
|
|
"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in message news:[email protected]... > Mijn oprechte excuses om in de draad: "0110 extreem-linkse concerten tegen > het VB" de juiste kiesresultaten en peilingen oneer aan te doen. > > Ik bied hierbij oprecht mijn verontschuldigingen aan aan de VB-kiezers. > Het zijn niet 1 op 4 Vlamingen inzake het VB, maar inmiddels bijna 1 op 3 > over gans Vlaanderen (zoals in A'pen reeds in het verleden al het geval > was). > > Juist is juist. Het is van belang in een democratie om telkens de juiste > berichtgeving te hanteren. En zeker in een democratie die geen al te > democratische media voorgeschoteld krijgt. > > Vandaar een correctie op de juist resultaten. > > ====quote=== > Peiling onder meer dan 15000 kiesgerechtigde Vlamingen periode juni 2006, > de Stemmenkampioen staat als dé correcte referentie voor latere effectieve > kiesresultaten. > > Juni 2006: > > CD&V- N-VA 30,6% > Vlaams Belang 28,9% > SPa 17,5% > VLD 14,1% > Groen! 6,5% > > Tgo verkiezingen 13 juni 2004: > > CD&V- N-VA +4,5% > Vlaams Belang +4,7% > SPA -2,2% > VLD -5,7% > Groen -1,1% > > http://stemmenkampioen.hln.be/images...LLjuni2006.pdf > > ====unquote==== > > Ondanks verwoede pogingen van de linkse media met de VRT-radio en -TV in > het bijzonder + diverse linkse tot extreeem linkse Vlaamse artiesten en > het politieke cordon sanitaire blijkt het Vlaams Belang verder te bouwen > op haar stevige Vlaamse grondvesten. > > Een concert voor verdraagzaamheid dringt zich op. Verdraagzaamheid die na > jaren van stigmatisering van 1 miljoen Vlamingen nu eens moet komen van de > kant van linkse onverdraagzame media en onverdraagzamen linkse politici. > > Door het organiseren van 0110 en dit met Overheidsgeld via linkse Bruno te > steunen bewijst de linkse regering nog steeds misbruik te maken van het > geld van de burger voor eigen electoraal belang. > > Een systeem naar Oostbloktraditie. Je had vroeger het Vlaams Blok, maar > ook het Vlaamse Oostblok. > > Het VB werd veroordeeld, het Vlaamse Oostblok (SPa, SPirit, Groen, VLD) is > er nog steeds. > > De groeten! Doe verder op politics.be en laat ons nu a.u.b. met rust! |
|
|
#43 |
|
|
dwarsligger wrote:
> \"uncle\" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > \"Koen Godderis\" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in > > message news:[email protected]... > >> Mijn oprechte excuses om in de draad: \"0110 extreem-linkse concerten > >> tegen het VB\" de juiste kiesresultaten en peilingen oneer aan te doen. > >> > > > > Ach, de dommekracht van het getal. > > Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. > > u. > Zeg Nonkel, inplaats van dergelijke nietszeggende commentaartjes: vetel > ons eens : > 1) wanneer is de neergang van de SP in Vlaanderen begonnen. > 2) Wat is volgens U de oorzaak van deze neergang. > We spreken hier over een onlochenbaar feit waarover \" de facto\" discussie > overbodig is. > Wat mij interesseert in de uitleg van een insider over het \"waarom\" > ervan. > Dank bij voorbaat . > Dwarsligger > > Offcieel zijn de concerten van 0110 tegen het Vlaams Belang ... http://www.0110.be/Charter/ http://img23.imagevenue.com/img.php?...lang_309lo.jpg Waarom geen concert tegen de onverdraagzaamheid van \"jongeren\"? Ondertussen weten we wel wat de pers met \"jongeren\" bedoelt als ze het over jongeren hebben. Op de bus van Guido Demoor had men het ook over amokmakende \"jongeren\". En weeral zijn de \"jongeren\" verdraagzaam geweest: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeHVDN -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
|
|
#44 |
|
|
"Fustigator" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Prachtig, Hugo! > Een komisch duo in wording,- Vlaemsche versie van Abbott & Costello? u. |
|
|
#45 |
|
|
Ik dacht dat het Vlaams Belang zoiets zou doen, maar een politiek benoemde (en dus zeker correcte) figuur, zoals Tony Mary? -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
|
|
#46 |
|
|
On Tue, 11 Jul 2006 07:43:29 -0500, [email protected] (Hummer�*) wrote:
>dwarsligger wrote: > >> \"uncle\" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > \"Koen Godderis\" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in >> > message news:[email protected]... >> >> Mijn oprechte excuses om in de draad: \"0110 extreem-linkse concerten >> >> tegen het VB\" de juiste kiesresultaten en peilingen oneer aan te doen. >> >> >> > >> > Ach, de dommekracht van het getal. >> > Ruim 1 miljoen ongeletterde idioten mot je verdienen, elke dag. >> > u. >> Zeg Nonkel, inplaats van dergelijke nietszeggende commentaartjes: vetel >> ons eens : >> 1) wanneer is de neergang van de SP in Vlaanderen begonnen. >> 2) Wat is volgens U de oorzaak van deze neergang. >> We spreken hier over een onlochenbaar feit waarover \" de facto\" >discussie >> overbodig is. >> Wat mij interesseert in de uitleg van een insider over het \"waarom\" >> ervan. >> Dank bij voorbaat . >> Dwarsligger >> > > >Offcieel zijn de concerten van 0110 tegen het Vlaams Belang ... > >http://www.0110.be/Charter/ > >http://img23.imagevenue.com/img.php?...lang_309lo.jpg > >Waarom geen concert tegen de onverdraagzaamheid van \"jongeren\"? Wie gaat er optreden? > >Ondertussen weten we wel wat de pers met \"jongeren\" bedoelt als ze het >over jongeren hebben. > >Op de bus van Guido Demoor had men het ook over amokmakende \"jongeren\". > >En weeral zijn de \"jongeren\" verdraagzaam geweest: >http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeHVDN > >-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- > Posted from http://www.iRadio.be >-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
|
|
#47 |
|
|
"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > > Ik daag je uit een IQ test tegen me af te nemen. > Ik ben er vrij zeker van dat je redelijk vlot op je muilke zal gaan bij zo'n uitdaging. Enfin, jij wou het... |
|
|
#48 |
|
|
"fic" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in > bericht news:[email protected]... >> >> >> Ik daag je uit een IQ test tegen me af te nemen. >> > > Ik ben er vrij zeker van dat je redelijk vlot op je muilke zal gaan bij > zo'n > uitdaging. > Enfin, jij wou het... > > > "Muilke" ... verwijten en scheldwoorden gebruiken is voor mensen die intellectueel het onderspit moeten delven. En of ik op mijn "muilke" zou gaan "shitje no ficje" zoals je jezelf noemt .... daarin zou je nog eens bedrogen kunnen uitkomen. Want telkens ik mijn rapport kreeg in het college, kreeg ik daarnaast ook de resultaten van de intelligentietesten. Steeds hetzelfde liedje. "Koen kan het, maar wil niet." "Koen zit in de top 5 van de klas, maar zit in de realiteit bij de laatsten --> conclusie: doet niks" "Koen haalt voor wiskunde en technologie telkens tussen de 90 �* 100% en is daarmee soms de eerste van de klas, maar voor de echte studievakken als godsdienst haalt die amper de helft, Koen doet niets, en teert op zijn intellect." En "Waarom moeten wij een herexamen geven? Hij haalt daarop bijna 100%". (5de jaar college roeselare fysika) ----> In het 6de jaar hebben ze me geen herexamen meer willen geven, want ik zou ze weer bij hun ballen hebben gehad hahaha ... ze wilden absoluut vermijden dat ik er door ging zijn (ze = sommige PoCo's die rebellie en oppostie niet echt op prijs stelden) Economie heb ik zelfs nooit gestudeerd, al die zaken waren zo logisch. Waarom 100den pagina's studeren? Behalve boekhouding omdat je daar met wetgeving moet rekening houden. Maar balansen lezen, resultaatsberekeningen, grafieken, ... een lachertje. Altijd lachen wanneer je van die VMMa-typetjes ziet met hun plastronneke die de resultaten zitten te analyseren, maar verder geen kaas gegeten hebben van het product waar ze mee bezig zijn. Conclusie: gedoemd om commercieel te mislukken --- iets wat ook in realiteit het geval is Uiteraard zegt een eindbalans niet zoveel over de gezondheid van een bedrijf, want daarvoor moet je over meerdere gegevens beschikken, maar het lijkt me allemaal vrij logisch de boekhoudkundige details linken aan de balans. Enfin, wie me een domoor vindt, die doet maar wat. Dat men overigens vindt van me wat men wil. Ik lach me soms een bult met de linkse gefrustreerde drek. Gestalkt worden met linkse drek, het is eens iets anders dan door figuren met een vijs los. Koen |
|
|
#49 |
|
|
"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "fic" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in > > bericht news:[email protected]... > >> > >> > >> Ik daag je uit een IQ test tegen me af te nemen. > >> > > > > Ik ben er vrij zeker van dat je redelijk vlot op je muilke zal gaan bij > > zo'n > > uitdaging. > > Enfin, jij wou het... > > > > > > > > > "Muilke" ... verwijten en scheldwoorden gebruiken is voor mensen die > intellectueel het onderspit moeten delven. Op je *muil gaan* is een spreekwoord - het onderspit delven.... Je moet nochtans niet echt hoogbegaafd te zijn om dat te snappen. Indrukwekkend opsommingslijstje weliswaar. Bron? |
|
|
#50 |
|
|
"fic" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Bron? > > Die van Spa bruis. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#51 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "fic" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Bron? >> >> > Die van Spa bruis. > SPa rood ... Anders heeft ficje no shitje (originele naam *kuch*) niet door wat je schrijft. Waar is de tijd van de vermetele. ====quote==== De vermetele over Fic: ---------------------- Wie ben jij om iemand z'n IQ in te schatten? Iemand die de naam van een hond heeft. Komaan jong... Zit je soms in de branche van de bestialiteiten en vind je het leuk om als een dier behandeld te worden? Wat is de psychologie achter de man die opteert voor een dierennaam? http://216.239.59.104/search?q=cache...e&ct=clnk&cd=1 ===unquote==== |
|
|
#52 |
|
|
Vitae forma vocatur "uncle" <[email protected]>, die Tue, 11 Jul
2006 17:35:49 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"Fustigator" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> >> Prachtig, Hugo! >> > >Een komisch duo in wording,- Vlaemsche versie van Abbott & Costello? Onzin. >u. > -- Fusti |
|
|
#53 |
|
|
Koen Godderis wrote:
> Want telkens ik mijn rapport kreeg in het college, kreeg ik daarnaast ook de > resultaten van de intelligentietesten. > Steeds hetzelfde liedje. > "Koen kan het, maar wil niet." > "Koen zit in de top 5 van de klas, maar zit in de realiteit bij de > laatsten --> conclusie: doet niks" > "Koen haalt voor wiskunde en technologie telkens tussen de 90 �* 100% en is > daarmee soms de eerste van de klas, maar voor de echte studievakken als > godsdienst haalt die amper de helft, Koen doet niets, en teert op zijn > intellect." > En > "Waarom moeten wij een herexamen geven? Hij haalt daarop bijna 100%". (5de > jaar college roeselare fysika) > ----> In het 6de jaar hebben ze me geen herexamen meer willen geven, want ik > zou ze weer bij hun ballen hebben gehad hahaha ... > ze wilden absoluut vermijden dat ik er door ging zijn (ze = sommige PoCo's > die rebellie en oppostie niet echt op prijs stelden) > Economie heb ik zelfs nooit gestudeerd, al die zaken waren zo logisch. > Waarom 100den pagina's studeren? > Behalve boekhouding omdat je daar met wetgeving moet rekening houden. Maar > balansen lezen, resultaatsberekeningen, grafieken, ... een lachertje. En zo'n intellect laat je dan wegkwijnen in een armtierig winkeltje, naast de kerktoren van één of ander Vlaams boerendorpje, waar zoveel volk over de vloer komt dat je hele dagen je tijd moet doorbrengen met het posten van onzin op nieuwsgroepen, waar alleen een stelletje dommen jouw schrijfsels tot zich komen nemen ? Man, man, man, zijn me dat parels voor de zwijnen. Iemand met jouw talenten kon allang aan de top ztaan van een eigen multinational. Tssssss, wat een verspilling van je talenten! Als ik koning was, mocht jij zeker en vast mijn hofnar zijn, gek. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
|
|
#54 |
|
|
Albert De Coninck schreef: > Koen Godderis wrote: > > > > Want telkens ik mijn rapport kreeg in het college, kreeg ik daarnaast ook de > > resultaten van de intelligentietesten. > > > Steeds hetzelfde liedje. > > > "Koen kan het, maar wil niet." > > > "Koen zit in de top 5 van de klas, maar zit in de realiteit bij de > > laatsten --> conclusie: doet niks" > > > "Koen haalt voor wiskunde en technologie telkens tussen de 90 �* 100% en is > > daarmee soms de eerste van de klas, maar voor de echte studievakken als > > godsdienst haalt die amper de helft, Koen doet niets, en teert op zijn > > intellect." > > > En > > > "Waarom moeten wij een herexamen geven? Hij haalt daarop bijna 100%". (5de > > jaar college roeselare fysika) > > > ----> In het 6de jaar hebben ze me geen herexamen meer willen geven, want ik > > zou ze weer bij hun ballen hebben gehad hahaha ... > > > ze wilden absoluut vermijden dat ik er door ging zijn (ze = sommige PoCo's > > die rebellie en oppostie niet echt op prijs stelden) > > > Economie heb ik zelfs nooit gestudeerd, al die zaken waren zo logisch. > > Waarom 100den pagina's studeren? > > > Behalve boekhouding omdat je daar met wetgeving moet rekening houden. Maar > > balansen lezen, resultaatsberekeningen, grafieken, ... een lachertje. > > En zo'n intellect laat je dan wegkwijnen in een armtierig winkeltje, naast > de kerktoren van één of ander Vlaams boerendorpje, waar zoveel volk over > de vloer komt dat je hele dagen je tijd moet doorbrengen met het posten > van onzin op nieuwsgroepen, waar alleen een stelletje dommen jouw > schrijfsels tot zich komen nemen ? > Man, man, man, zijn me dat parels voor de zwijnen. > Iemand met jouw talenten kon allang aan de top ztaan van een eigen > multinational. > Tssssss, wat een verspilling van je talenten! > Als ik koning was, mocht jij zeker en vast mijn hofnar zijn, gek. > > -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- > Posted from http://www.iRadio.be > -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Zijn er dan zoveel sint-antonius beestjes op deze nieuwsgroep? |
|
|
#55 |
|
|
Albert De Coninck schreef: > Koen Godderis wrote: > > > > Want telkens ik mijn rapport kreeg in het college, kreeg ik daarnaast ook de > > resultaten van de intelligentietesten. > > > Steeds hetzelfde liedje. > > > "Koen kan het, maar wil niet." > > > "Koen zit in de top 5 van de klas, maar zit in de realiteit bij de > > laatsten --> conclusie: doet niks" > > > "Koen haalt voor wiskunde en technologie telkens tussen de 90 �* 100% en is > > daarmee soms de eerste van de klas, maar voor de echte studievakken als > > godsdienst haalt die amper de helft, Koen doet niets, en teert op zijn > > intellect." > > > En > > > "Waarom moeten wij een herexamen geven? Hij haalt daarop bijna 100%". (5de > > jaar college roeselare fysika) > > > ----> In het 6de jaar hebben ze me geen herexamen meer willen geven, want ik > > zou ze weer bij hun ballen hebben gehad hahaha ... > > > ze wilden absoluut vermijden dat ik er door ging zijn (ze = sommige PoCo's > > die rebellie en oppostie niet echt op prijs stelden) > > > Economie heb ik zelfs nooit gestudeerd, al die zaken waren zo logisch. > > Waarom 100den pagina's studeren? > > > Behalve boekhouding omdat je daar met wetgeving moet rekening houden. Maar > > balansen lezen, resultaatsberekeningen, grafieken, ... een lachertje. > > En zo'n intellect laat je dan wegkwijnen in een armtierig winkeltje, naast > de kerktoren van één of ander Vlaams boerendorpje, waar zoveel volk over > de vloer komt dat je hele dagen je tijd moet doorbrengen met het posten > van onzin op nieuwsgroepen, waar alleen een stelletje dommen jouw > schrijfsels tot zich komen nemen ? > Man, man, man, zijn me dat parels voor de zwijnen. > Iemand met jouw talenten kon allang aan de top ztaan van een eigen > multinational. > Tssssss, wat een verspilling van je talenten! > Als ik koning was, mocht jij zeker en vast mijn hofnar zijn, gek. > > -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- > Posted from http://www.iRadio.be > -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Zijn er dan zoveel sint-antonius beestjes op deze nieuwsgroep? |
|
|
#56 |
|
|
> Steeds hetzelfde liedje. > > "Koen kan het, maar wil niet." Heb je nu nog steeds niet begrepen dat leerkrachten dat smoesje gebruiken om domme leerlingen toch nog een beetje gemotiveerd te krijgen. |
|
|
#57 |
|
|
"Albert De Coninck " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Koen Godderis wrote: > > >> Want telkens ik mijn rapport kreeg in het college, kreeg ik daarnaast ook >> de >> resultaten van de intelligentietesten. > >> Steeds hetzelfde liedje. > >> "Koen kan het, maar wil niet." > >> "Koen zit in de top 5 van de klas, maar zit in de realiteit bij de >> laatsten --> conclusie: doet niks" > >> "Koen haalt voor wiskunde en technologie telkens tussen de 90 �* 100% en >> is >> daarmee soms de eerste van de klas, maar voor de echte studievakken als >> godsdienst haalt die amper de helft, Koen doet niets, en teert op zijn >> intellect." > >> En > >> "Waarom moeten wij een herexamen geven? Hij haalt daarop bijna 100%". >> (5de >> jaar college roeselare fysika) > >> ----> In het 6de jaar hebben ze me geen herexamen meer willen geven, want >> ik >> zou ze weer bij hun ballen hebben gehad hahaha ... > >> ze wilden absoluut vermijden dat ik er door ging zijn (ze = sommige >> PoCo's >> die rebellie en oppostie niet echt op prijs stelden) > >> Economie heb ik zelfs nooit gestudeerd, al die zaken waren zo logisch. >> Waarom 100den pagina's studeren? > >> Behalve boekhouding omdat je daar met wetgeving moet rekening houden. >> Maar >> balansen lezen, resultaatsberekeningen, grafieken, ... een lachertje. > > En zo'n intellect laat je dan wegkwijnen in een armtierig winkeltje, naast > de kerktoren van één of ander Vlaams boerendorpje, waar zoveel volk over > de vloer komt dat je hele dagen je tijd moet doorbrengen met het posten > van onzin op nieuwsgroepen, waar alleen een stelletje dommen jouw > schrijfsels tot zich komen nemen ? > Man, man, man, zijn me dat parels voor de zwijnen. > Iemand met jouw talenten kon allang aan de top ztaan van een eigen > multinational. > Tssssss, wat een verspilling van je talenten! > Als ik koning was, mocht jij zeker en vast mijn hofnar zijn, gek. Daar gaat em weer schelden schelden en schelden, als je toch wilt schelden scheld dan op de VRT, dan scheld je tenminste on-topic. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |