![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Wie is hier eigenlijk fanatiek? Een partij die constant loopt te zwaaien met vendels "voor 6.000.000 Vlamingen", die speelgoedautootjes uitdeelt om transfers aan te tonen (
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kortom: ik beschouw de BUB als een fanatieke partij.
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik beschouw de partij die elk franstalig onrecht onkent als fanatiek
Waar? alsmede met Belgische vlaggen rondloopt is dat fanatiek? die systematisch de waarheid verdraait Waar? liegt, Waar? holle slogans gebruikt welke? Dwang aanprijst (verplichte tweetaligheid) Vind je dat dwang? Vind je belastingen en wiskunde ook dwang? zweert bij verouderde ondemocratische structuren omwille van emotionele redenen als de monarchie Emotionele redenen? racistische skinheads bejubeld bejubelT; Waar dat? ![]() blind blijft voor de verschillen in dit land Jij blijft blind voor de verschillen man-vrouw, jong-oud en vooral die tussen Nederlandstaligen onderling. (dan ben je een "volksverrader"). De ziekelijke splitsingsdrang, de ethnificatie, tegengesteld aan elk principe van solidariteit en menswaardigheid, is nog steeds genoeg om voor op te komen. Ik heb trouwens nooit verschillen tss Frans- en Nederlandstaligen ontkens zelfs wetenschappelijk onderzoek afwijst omdat ze de ideologie niet steunt Welk? de flaminganten diaboliseert als de enige onruststokers en oorzaak van alle problemen, Dat is niet waar, wel als belangrijke (dat wil zeggen dat je goed bezig bent ![]() die leden telt die een moorddadig regime goedpraten In elke beweging zijn er over bepaalde standpunten, zeker als die geen betrekking hebben tot het partijprogramma twistpunten. Ik ben niet genoeg vertrouwd met de kwestie van Leopold II om er een definitief oordeel over te vellen. Wat mij betreft is hij een massamoordenaar, of tenminste verantwoordelijk ervoor (maar een regime?) |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ik neem dat aan als een bevestiging dat jullie er blind voor blijven. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#46 |
Partijlid
|
![]() Deze discussie hoort thuis bij partijdiscussies, niet hier!
MAAR omdat Tantist en Giserke toch blijven aandringen... STOP in hemelsnaam eens met melken over Leopold II !!! Door die man is de door jullie uitgeroepen Vlaamse hoofdstad een prachtige stad geworden met gebouwen en monumenten die elke burger in zijn/haar stad zou willen. En jullie zullen nu reageren (op den duur kennen we jullie altijd maar herhalende kritiek) dat die gebouwen opgetrokken zijn met goud die gestolen is van de Congolese bevolking. Juist? Ok, juist, het is niet omdat ik Belgicist ben dat ik daarvoor de fouten van mij land in het verleden niet kan erkennen. Maar mag Frankrijk dan niet fier zijn op haar hoofdstad Parijs, dat haast volledig is opgetrokken met geld van veroveringstochten (Louis XIV, Napoleon Bonaparte) ? Moet de VS het Vrijheidsbeeld teruggeven aan Frankrijk omdat de relaties na de Irak Crisis wat bekoeld zijn? Mogen wij geen Duitser meer de hand schudden omdat die hier tweemaal binnengevallen zijn? NEEN ! STOP met dat eeuwig graven in het verleden! We zijn nu anno 2003, we leven in het gefederaliseerde België met haar problemen en die moeten we in het belang van onze 10 000 000 landgenoten oplossen. En dan nog, als je het niet kan laten, laat dan toch Leopold II voor wat het is, die zaak uit de vorige eeuw heeft hier niets mee te maken!
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar de gebouwen zwart zijn van de uitlaatgassen Kortweg een prachtige stad |
|
![]() |
![]() |
#48 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Juist Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#50 | ||
Partijlid
|
![]() Giserke
Geen idee wat jij op een forum doet. Zoek ergens een boom in een park waar niemand je hoort of ziet en herhaal tot in het oneindige de zever die je hier verkondigd. Het enigste wat je doet is de tekst van een ander kopieren en daar dan een totaal onzinnig commentaar op schrijven. Misschien is de chat box van de nieuwe big brother meer van jouw niveau? Citaat:
Tantist, de onverbeterlijke humorist, probeert tenminste. Maar stellen dat ik Hitler adoreer, om dat besluit te nemen moet je wel een erg triestig individu zijn. Of gestoord. Op die manier maak je jezelf alleen belachelijk, dat heeft iedere weldenkende mens na het lezen van dit door. Quote: Citaat:
Op die manier kunnen we nog lang doorgaan ...
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
6.000.000 ? Wat een misrekening, West- en Oost-Vlaanderen tellen maar zo'n kleine 2.500.000 inwoners samen ! ![]() Er waren dus tóch NVA'ers op de Ijzerwake. NVA = VB. Dat lijkt me juist een bevestiging. Voor wanneer de fusie met de zwarten?[/quote] ge zijt nog een grotere dommekloot dan ik eerst dacht. |
|
![]() |
![]() |
#52 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van domheid gesproken. Zeggen dat de N-VA gelijk is aan het VB is wel tamelijk dom hoor. ![]()
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft N-Va afgedaan omwille van de ondemocratische manier waarmee hun besluit genomen is, of stoort het je gewoon dat ze hun politieke toekomst op de helling zetten, door niet toe te geven aan de lokroep van het droppen van principes uit eigenbelang? Als de idealen een zelfstandig Vlaanderen waren, dan was CD&V de slechtst denkbare partner. Als ideologische zuiverheid nog iets betekende, dan kon N-VA toch niet met een confessionele partij samengaan?
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je had gisteren moeten aanwezig zijn op de gemeenteraad in Brugge. Vanhecke en Buysse hebben daar de CD&V zitten opvrijen dat het niet mooi meer was om aan te zien. De complimentjes wekten de lachlust op van alle andere partijen. Als enige oppositiepartij stemden ze mee met de meerderheid, tegen de belangen van de Brugse burger in. Je had de verbazing moeten zien bij N-VA, VLD, Agalev en zelfs bij de coalitiepartner SPA. Zelfs minister Landuyt heeft zich bij de stemming onthouden, wetenden dat er iets loos was ! :o Het gaat hier wel om de partijvoorzitter !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 | ||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ken je ze allemaal? |
||||||||||||
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
1 waarover werd gestemt 2 welke zijn de belangen van de brugse burger? En als 2 mandatarisen hun boekje tebuiten zijn gegaan zullen ze intern wel verantwoording moeten afleggen en indien nodig een rechtzetting moeten geven. ik zeg wel als... Want in dit land is kiezen voor het algemeen gemeenschaps belang lang niet zo evident meer. |
||
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#59 | |