Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 2 september 2003, 15:16   #41
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Wie is hier eigenlijk fanatiek? Een partij die constant loopt te zwaaien met vendels "voor 6.000.000 Vlamingen", die speelgoedautootjes uitdeelt om transfers aan te tonen ( hoe laag kun je vallen?), die elk kartel afwijst, regeringseisen (!) stelt, allergisch voor de infectie van het Nederlands door het Engels, steevast elke regering die de onafhankelijkheid niet uitroept als Vlaamsonvriendelijk beschouwt, constant hamert op haar eigen levenskracht, constant de Franstaligen demoniseert; wie is hier fanatiek?
Bruno* is offline  
Oud 2 september 2003, 15:29   #42
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Wie is hier eigenlijk fanatiek? Een partij die constant loopt te zwaaien met vendels "voor 6.000.000 Vlamingen", die speelgoedautootjes uitdeelt om transfers aan te tonen ( hoe laag kun je vallen?), die elk kartel afwijst, regeringseisen (!) stelt, allergisch voor de infectie van het Nederlands door het Engels, steevast elke regering die de onafhankelijkheid niet uitroept als Vlaamsonvriendelijk beschouwt, constant hamert op haar eigen levenskracht, constant de Franstaligen demoniseert; wie is hier fanatiek?
Ik beschouw de partij die elk franstalig onrecht onkent als fanatiek, alsmede met Belgische vlaggen rondloopt, die systematisch de waarheid verdraait, liegt, holle slogans gebruikt, dwang aanprijst (verplichte tweetaligheid), zweert bij verouderde ondemocratische structuren omwille van emotionele redenen als de monarchie, racistische skinheads bejubeld, blind blijft voor de verschillen in dit land, zelfs wetenschappelijk onderzoek afwijst omdat ze de ideologie niet steunt, de flaminganten diaboliseert als de enige onruststokers en oorzaak van alle problemen, die leden telt die een moorddadig regime goedpraten,...

Kortom: ik beschouw de BUB als een fanatieke partij.
Oud 2 september 2003, 15:48   #43
Bruno*
Banneling

Standaard

Ik beschouw de partij die elk franstalig onrecht onkent als fanatiek

Waar?

alsmede met Belgische vlaggen rondloopt

is dat fanatiek?

die systematisch de waarheid verdraait

Waar?

liegt,

Waar?

holle slogans gebruikt

welke?

Dwang aanprijst (verplichte tweetaligheid)

Vind je dat dwang? Vind je belastingen en wiskunde ook dwang?

zweert bij verouderde ondemocratische structuren omwille van emotionele redenen als de monarchie

Emotionele redenen?

racistische skinheads bejubeld

bejubelT; Waar dat?

blind blijft voor de verschillen in dit land

Jij blijft blind voor de verschillen man-vrouw, jong-oud en vooral die tussen Nederlandstaligen onderling. (dan ben je een "volksverrader"). De ziekelijke splitsingsdrang, de ethnificatie, tegengesteld aan elk principe van solidariteit en menswaardigheid, is nog steeds genoeg om voor op te komen. Ik heb trouwens nooit verschillen tss Frans- en Nederlandstaligen ontkens

zelfs wetenschappelijk onderzoek afwijst omdat ze de ideologie niet steunt

Welk?

de flaminganten diaboliseert als de enige onruststokers en oorzaak van alle problemen,

Dat is niet waar, wel als belangrijke (dat wil zeggen dat je goed bezig bent )

die leden telt die een moorddadig regime goedpraten

In elke beweging zijn er over bepaalde standpunten, zeker als die geen betrekking hebben tot het partijprogramma twistpunten. Ik ben niet genoeg vertrouwd met de kwestie van Leopold II om er een definitief oordeel over te vellen. Wat mij betreft is hij een massamoordenaar, of tenminste verantwoordelijk ervoor (maar een regime?)
Bruno* is offline  
Oud 2 september 2003, 16:10   #44
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:

Waar?

Onderandere in mijn gemeente!!

is dat fanatiek?

wel als je wijgert de vlaggen van de gemeenschappen te dragen

die systematisch de waarheid verdraait

Waar?

vb de belgische revolutie

liegt,

Waar?

dat er geen vlaamse miljarden naar hetr zuiden vertrekken

holle slogans gebruikt

welke?

"leve belgie"

als die tweetaligheid alleen voor de vlamingen is en de walen de taalwetten aan hun laarzen mogen lappen wel ja (als ge in brussel werkt kom je daar wel snel achter)

zweert bij verouderde ondemocratische structuren omwille van emotionele redenen als de monarchie

Emotionele redenen?

Wie heeft het recht om een land te mogen besturen omwille dat men zoon of dochter van een vorig staatshoofd is? Zijn zij meschien "supermensen" aan het intellect van filip en laurant te zien blijkbaar niet Ik dacht nochtans dat in de Belgische grondwet staat: "alle belgen zijn gelijk voor de wet" Blijkbaar is de één gelijker dan de andere. Daarom is een verkozen staatshoofd door het volk democratischer

bejubelT; Waar dat?

dat is inderdaat onterecht

Jij blijft blind voor de verschillen man-vrouw, jong-oud en vooral die tussen Nederlandstaligen onderling. (dan ben je een "volksverrader"). De ziekelijke splitsingsdrang, de ethnificatie, tegengesteld aan elk principe van solidariteit en menswaardigheid, is nog steeds genoeg om voor op te komen. Ik heb trouwens nooit verschillen tss Frans- en Nederlandstaligen ontkens

Als een partij beweert dat vlaanderen en wallonie een gemeenschappelijke geschiedenis heeft ben je stekeblind.

en wat heeft erkennen van verschillende culturen temaken met discrimineren?

Welk?

Marion Vansan

de flaminganten diaboliseert als de enige onruststokers en oorzaak van alle problemen,

Je zit hier nochtans serieus te kakken op de N-VA

In elke beweging zijn er over bepaalde standpunten, zeker als die geen betrekking hebben tot het partijprogramma twistpunten. Ik ben niet genoeg vertrouwd met de kwestie van Leopold II om er een definitief oordeel over te vellen. Wat mij betreft is hij een massamoordenaar, of tenminste verantwoordelijk ervoor (maar een regime?)
Wat zit ge dan te discutieren als ge niet eens uw eigen partijprogramma kent. Als er al een is
giserke is offline  
Oud 2 september 2003, 16:18   #45
Tantist

Standaard

Citaat:

Waar?
België was een democratie vanaf 1830. België was een meertalige democratie vanaf 1876. Rings a bell?

Citaat:

is dat fanatiek?
Met Vlaamse vlaggen rondlopen blijkbaar wel, trek zelf uw conclusies.

Citaat:
]die systematisch de waarheid verdraait

Waar?

liegt,

Waar?
Topic: BUB liegt...

Citaat:
holle slogans gebruikt

welke?
"Zo kan je alles splitsen", "we zijn allen Belgen", "Neen aan het separatisme", rings a bell?

Citaat:

verplichte tweetaligheid is dwang. de andere zijn er maar bij gesleurd.

Citaat:

Emotionele redenen?
Ja, emoties... Of hoe ga je het anders noemen dat dit ons land een grandeur zou geven die een president niet bereiken kan.

Citaat:

bejubelT; Waar dat?

Citaat:

Ik neem dat aan als een bevestiging dat jullie er blind voor blijven.

Citaat:

Welk?
Daniel Vanacker, 80% Vlamingen aan IJzerfront. Je enige argument daar is dat je het te hoog vindt.

Citaat:

Voila...

Citaat:

Tja, in de N-VA zijn er maar weinig die de nazi-tijd verheerlijken hoor... Trek uw conclusies.
Oud 2 september 2003, 16:41   #46
JP
Partijlid

JP's schermafbeelding

Standaard

Deze discussie hoort thuis bij partijdiscussies, niet hier!
MAAR omdat Tantist en Giserke toch blijven aandringen...

STOP in hemelsnaam eens met melken over Leopold II !!!
Door die man is de door jullie uitgeroepen Vlaamse hoofdstad een prachtige stad geworden met gebouwen en monumenten die elke burger in zijn/haar stad zou willen.

En jullie zullen nu reageren (op den duur kennen we jullie altijd maar herhalende kritiek) dat die gebouwen opgetrokken zijn met goud die gestolen is van de Congolese bevolking. Juist?

Ok, juist, het is niet omdat ik Belgicist ben dat ik daarvoor de fouten van mij land in het verleden niet kan erkennen.
Maar mag Frankrijk dan niet fier zijn op haar hoofdstad Parijs, dat haast volledig is opgetrokken met geld van veroveringstochten (Louis XIV, Napoleon Bonaparte) ? Moet de VS het Vrijheidsbeeld teruggeven aan Frankrijk omdat de relaties na de Irak Crisis wat bekoeld zijn? Mogen wij geen Duitser meer de hand schudden omdat die hier tweemaal binnengevallen zijn? NEEN !

STOP met dat eeuwig graven in het verleden! We zijn nu anno 2003, we leven in het gefederaliseerde België met haar problemen en die moeten we in het belang van onze 10 000 000 landgenoten oplossen.

En dan nog, als je het niet kan laten, laat dan toch Leopold II voor wat het is, die zaak uit de vorige eeuw heeft hier niets mee te maken!
Oud 2 september 2003, 16:49   #47
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP

Door die man is de door jullie uitgeroepen Vlaamse hoofdstad een prachtige stad geworden met gebouwen en monumenten die elke burger in zijn/haar stad zou willen.

En jullie zullen nu reageren (op den duur kennen we jullie altijd maar herhalende kritiek) dat die gebouwen opgetrokken zijn met goud die gestolen is van de Congolese bevolking. Juist?

Ok, juist, het is niet omdat ik Belgicist ben dat ik daarvoor de fouten van mij land in het verleden niet kan erkennen.
Maar mag Frankrijk dan niet fier zijn op haar hoofdstad Parijs, dat haast volledig is opgetrokken met geld van veroveringstochten (Louis XIV, Napoleon Bonaparte) ? Moet de VS het Vrijheidsbeeld teruggeven aan Frankrijk omdat de relaties na de Irak Crisis wat bekoeld zijn? Mogen wij geen Duitser meer de hand schudden omdat die hier tweemaal binnengevallen zijn? NEEN !

STOP met dat eeuwig graven in het verleden! We zijn nu anno 2003, we leven in het gefederaliseerde België met haar problemen en die moeten we in het belang van onze 10 000 000 landgenoten oplossen.

En dan nog, als je het niet kan laten, laat dan toch Leopold II voor wat het is, die zaak uit de vorige eeuw heeft hier niets mee te maken!
Brussel o zo mooie stad, waar de mensen niet willen wonen, waar in de zomer meer PCB wordt ingeademt dan zuurstof die het lambermontakkoord heeft goedgekeurt, waar ge als vlaming niet uw eigen taal kunt spreken, waar de restaurants menukaarten presenteren in het frans en het engels maar niet in het nederlands, waar een pak friet bestellen in het nederlands een gewaagde onderneming is om niet op uw smoel te krijgen.

Waar de gebouwen zwart zijn van de uitlaatgassen
Kortweg een prachtige stad
giserke is offline  
Oud 2 september 2003, 16:49   #48
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP
Ik wil niet melken, maar we zitten in partijdiscussies. Glaasje op, laat je rijden.

Citaat:
En ik neem aan dat u ook Hitler adoreert omdat die zo'n prachtige autowegen heeft aangelegd en het kevertje ontworpen?

Citaat:

Juist

Citaat:
Je hebt anders net een mooie poging gedaan om ze zwaar te minimaliseren en te rechtvaardigen.

Citaat:
Anno 2003 bestaat er nog zo'n achterhaalde staat als België. dat gaan we eens veranderen zie.

Citaat:
Waarom niet?
Oud 2 september 2003, 16:58   #49
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Dikke proficiat.
Toch nog een beetje consekwentie bij een groepje politiekers.
Op een zinkend katholiek schip springen, zou het grootste kiezersbedrog aller tijden mogen genoemd worden.
Nu blijft het record bij Spirit & co.

Vraagje aan N-VA-kenners:
Is die beslissing onder invloed van de achterban genomen, of is het een een bocht in de correcte richting vanwege de leiding?
Christelijk schip superstaaf. wil je de katholieke Kerk niet verwarren met fake christenen.
Oud 2 september 2003, 17:30   #50
JP
Partijlid

JP's schermafbeelding

Standaard

Giserke

Geen idee wat jij op een forum doet. Zoek ergens een boom in een park waar niemand je hoort of ziet en herhaal tot in het oneindige de zever die je hier verkondigd. Het enigste wat je doet is de tekst van een ander kopieren en daar dan een totaal onzinnig commentaar op schrijven. Misschien is de chat box van de nieuwe big brother meer van jouw niveau?

Citaat:
Brussel o zo mooie stad, waar de mensen niet willen wonen, waar in de zomer meer PCB wordt ingeademt dan zuurstof die het lambermontakkoord heeft goedgekeurt, waar ge als vlaming niet uw eigen taal kunt spreken, waar de restaurants menukaarten presenteren in het frans en het engels maar niet in het nederlands, waar een pak friet bestellen in het nederlands een gewaagde onderneming is om niet op uw smoel te krijgen.
Je tekst over Brussel is hilarisch, ik ken Brussel redelijk goed en moest daarom eens meewarig het hoofd schudden toen ik je stukje las. Dit heeft niets meer met de Vlaamse of Belgische gevoelens te maken, dit is geleuter in de marge.

Tantist, de onverbeterlijke humorist, probeert tenminste. Maar stellen dat ik Hitler adoreer, om dat besluit te nemen moet je wel een erg triestig individu zijn. Of gestoord. Op die manier maak je jezelf alleen belachelijk, dat heeft iedere weldenkende mens na het lezen van dit door.

Quote:
Citaat:
JP schreef :

Tantist schreef :
En ik neem aan dat u ook Hitler adoreert omdat die zo'n prachtige autowegen heeft aangelegd en het kevertje ontworpen?
En U adoreert Erasmus voor zijn werk Lof Der Zotheid?

Op die manier kunnen we nog lang doorgaan ...
Oud 2 september 2003, 19:21   #51
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
De aanwezigheid van heel veel NV-A-ers op de IJzerwake was al een duidelijk teken aan de wand! Zoals ik al eens geschreven heb: "De basismilitant van de NV-A veegt zijn gat aan de richtlijnen van de top van de partij. De meeste Vlaamsnationalisten, al of niet lid van een partij, nemen hun eigen beslissingen en laten zich niet gemakkelijk opdraaien door een partij, welke dat ook wezen moge!

6.000.000 ? Wat een misrekening, West- en Oost-Vlaanderen tellen maar zo'n kleine 2.500.000 inwoners samen !

Er waren dus tóch NVA'ers op de Ijzerwake. NVA = VB. Dat lijkt me juist een bevestiging. Voor wanneer de fusie met de zwarten?[/quote]

ge zijt nog een grotere dommekloot dan ik eerst dacht.
Alvader is offline  
Oud 2 september 2003, 19:31   #52
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
De aanwezigheid van heel veel NV-A-ers op de IJzerwake was al een duidelijk teken aan de wand! Zoals ik al eens geschreven heb: "De basismilitant van de NV-A veegt zijn gat aan de richtlijnen van de top van de partij. De meeste Vlaamsnationalisten, al of niet lid van een partij, nemen hun eigen beslissingen en laten zich niet gemakkelijk opdraaien door een partij, welke dat ook wezen moge!

6.000.000 ? Wat een misrekening, West- en Oost-Vlaanderen tellen maar zo'n kleine 2.500.000 inwoners samen !

Er waren dus tóch NVA'ers op de Ijzerwake. NVA = VB. Dat lijkt me juist een bevestiging. Voor wanneer de fusie met de zwarten?
ge zijt nog een grotere dommekloot dan ik eerst dacht.[/quote]

Van domheid gesproken. Zeggen dat de N-VA gelijk is aan het VB is wel tamelijk dom hoor.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline  
Oud 3 september 2003, 07:10   #53
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

Vraagje aan N-VA-kenners:
Is die beslissing onder invloed van de achterban genomen, of is het een een bocht in de correcte richting vanwege de leiding?
Het laatste.

Geen kartel, en geen raadpleging van de leden: N-VA heeft voor mijn part afgedaan... Binnen enkele dagen mogen ze mijn lidkaart verwachten op het Barricadenplein.

Bekrompenheid en fanatisme hebben het gehaald op de wens om zijn idealen te verwezenlijken.
Tantist,

Heeft N-Va afgedaan omwille van de ondemocratische manier waarmee hun besluit genomen is, of stoort het je gewoon dat ze hun politieke toekomst op de helling zetten, door niet toe te geven aan de lokroep van het droppen van principes uit eigenbelang?

Als de idealen een zelfstandig Vlaanderen waren, dan was CD&V de slechtst denkbare partner.
Als ideologische zuiverheid nog iets betekende, dan kon N-VA toch niet met een confessionele partij samengaan?
Oud 3 september 2003, 08:19   #54
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft N-Va afgedaan omwille van de ondemocratische manier waarmee hun besluit genomen is, of stoort het je gewoon dat ze hun politieke toekomst op de helling zetten, door niet toe te geven aan de lokroep van het droppen van principes uit eigenbelang?

Als de idealen een zelfstandig Vlaanderen waren, dan was CD&V de slechtst denkbare partner.
Als ideologische zuiverheid nog iets betekende, dan kon N-VA toch niet met een confessionele partij samengaan?
Aan Superstaaf én Tantist

Je had gisteren moeten aanwezig zijn op de gemeenteraad in Brugge.
Vanhecke en Buysse hebben daar de CD&V zitten opvrijen dat het niet mooi meer was om aan te zien. De complimentjes wekten de lachlust op van alle andere partijen. Als enige oppositiepartij stemden ze mee met de meerderheid, tegen de belangen van de Brugse burger in. Je had de verbazing moeten zien bij N-VA, VLD, Agalev en zelfs bij de coalitiepartner SPA. Zelfs minister Landuyt heeft zich bij de stemming onthouden, wetenden dat er iets loos was ! :o
Het gaat hier wel om de partijvoorzitter !!!
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 3 september 2003, 08:26   #55
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:

Anno 2003 bestaat er nog zo'n achterhaalde staat als België. dat gaan we eens veranderen zie.
Het grappige is dat in een onafhankelijk Vlaanderen de Belgische politici die jullie vandaag voor 't merendeel zo verfoeien, de dienst zouden uitmaken.
Bruno* is offline  
Oud 3 september 2003, 08:48   #56
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

Waar?
België was een democratie vanaf 1830. België was een meertalige democratie vanaf 1876. Rings a bell?
*de democratie werd natuurlijk aangescherpt doorheen de tijd; geen enkele staat was democratisch vanaf haar ontstaan*

Citaat:

is dat fanatiek?
Met Vlaamse vlaggen rondlopen blijkbaar wel, trek zelf uw conclusies.
*Hangt van de context af*

Citaat:
]die systematisch de waarheid verdraait

Waar?

liegt,

Waar?
Topic: BUB liegt...

*Dat is al lang weerlegd*
Citaat:
holle slogans gebruikt

welke?
"Zo kan je alles splitsen", "we zijn allen Belgen", "Neen aan het separatisme", rings a bell?

*We zijn allen Vlamingen, neen aan het separatisme van 1830, meer splitsen is nodig voor een beter bestuur*

Citaat:

verplichte tweetaligheid is dwang. de andere zijn er maar bij gesleurd.
*op wat slaat dat nu?*

Citaat:

Emotionele redenen?
Ja, emoties... Of hoe ga je het anders noemen dat dit ons land een grandeur zou geven die een president niet bereiken kan.
*Zolang de meerderheid v.d. bevolking de monarchie steunt, zie ik geen probleem*

Citaat:

bejubelT; Waar dat?

*waar worden die BEJUBELD?*

Citaat:

[b]Jij blijft blind voor de verschillen man-vrouw, jong-oud en vooral die tussen Nederlandstaligen onderling. (dan ben je een "volksverrader"). De ziekelijke splitsingsdrang, de ethnificatie, tegengesteld aan elk principe van solidariteit en menswaardigheid, is nog steeds genoeg om voor op te komen. Ik heb trouwens nooit verschillen tss Frans- en Nederlandstaligen ontkendb]

Ik neem dat aan als een bevestiging dat jullie er blind voor blijven.
*Je kan beter*

Citaat:

Welk?
Daniel Vanacker, 80% Vlamingen aan IJzerfront. Je enige argument daar is dat je het te hoog vindt.

*Nee, dat ik het cijfer ongeloofwaardig vind*

Citaat:

Voila...
?
Citaat:

Tja, in de N-VA zijn er maar weinig die de nazi-tijd verheerlijken hoor... Trek uw conclusies.
Tja, in de N-VA zijn er maar weinig die de nazi-tijd verheerlijken hoor...

Ken je ze allemaal?
Bruno* is offline  
Oud 3 september 2003, 09:47   #57
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Citaat:

Aan Superstaaf én Tantist

Vanhecke en Buysse hebben daar de CD&V zitten opvrijen dat het niet mooi meer was om aan te zien. De complimentjes wekten de lachlust op van alle andere partijen. Als enige oppositiepartij stemden ze mee met de meerderheid, tegen de belangen van de Brugse burger in. Je had de verbazing moeten zien bij N-VA, VLD, Agalev en zelfs bij de coalitiepartner SPA. Zelfs minister Landuyt heeft zich bij de stemming onthouden, wetenden dat er iets loos was ! :o
Het gaat hier wel om de partijvoorzitter !!!
Je zegt dat ze mee stemden met de meerderheid?
1 waarover werd gestemt
2 welke zijn de belangen van de brugse burger?

En als 2 mandatarisen hun boekje tebuiten zijn gegaan zullen ze intern wel verantwoording moeten afleggen en indien nodig een rechtzetting moeten geven. ik zeg wel als...
Want in dit land is kiezen voor het algemeen gemeenschaps belang lang niet zo evident meer.
giserke is offline  
Oud 3 september 2003, 09:50   #58
Bruno*
Banneling

Standaard

Citaat:
1 waarover werd gestemt
aub stop de dt-fouten
Bruno* is offline  
Oud 3 september 2003, 11:53   #59
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Je zegt dat ze mee stemden met de meerderheid?
1 waarover werd gestemt
2 welke zijn de belangen van de brugse burger?

En als 2 mandatarisen hun boekje tebuiten zijn gegaan zullen ze intern wel verantwoording moeten afleggen en indien nodig een rechtzetting moeten geven. ik zeg wel als...
Want in dit land is kiezen voor het algemeen gemeenschaps belang lang niet zo evident meer.
De partijvoorzitter van het Blok verantwoording afleggen ?????
Besef jij wel goed wat je zegt ?
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 3 september 2003, 12:00   #60
Bolter
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
[
Vanhecke en Buysse hebben daar de CD&V zitten opvrijen dat het niet mooi meer was om aan te zien.
Iemand die wil vrijen kan wel eens worden afgewezen...

Jaloers ??
8)
Bolter is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be