![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
|
"Amedee Van Gasse" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] s.com... [crosspost verwijderd want dit heeft niets van doen met radio of tv] Koen Godderis schreef: > BRUSSEL - Een maand voor de 0110-concerten organiseert Vlaams Belang het > partijfeest 24 uur van Vlaams Belang in Antwerpen. Volgens de krant De > Morgen heeft de partij ondermeer Salim Seghers, Wim Ravell, Frank Galan, > Vanessa Chinitor, Danny Fabry, Frank Valentino en Kurt Lotigiers kunnen > strikken voor het partijfeest. > De partij klopte aan bij het artiestenbureau Artists4all en boekte een > tiental groepen voor een bedrag van zowat 6000 euro. De bekendste namen > zijn > Frank Galan, voormalig Eurivisiesongfestivalkandidate Vanessa Chinitor, > Salim Seghers en Danny Fabry. Ook Bandit, Nic Caan, Wim Ravell, Elke > Taelman > en Frank Valentino treden op. Net zoals Laura Lynn beweerde dat zij aanvankelijk niet wist dat ze voor 1010 geboekt was maar dat dit via haar management was gegaan, gebiedt de intellectuele eerlijkheid ons af te wachten of er hier niet iets gelijkaardig aan de hand is. De woorden "kunnen strikken" geven dat impliciet aan, evenals dat er aangeklopt is bij een artiestenbureau, niet bij de artiesten zelf. Ik acht de kans niet onbestaande dat enkele van de opgesomde artiesten nog zullen afzeggen eens ze te weten komen wat hun management "achter hun rug" gedaan heeft. ============= Amadeke, Ze stevenen gewoon af op een nieuwe modellenaffaire ! WN. |
|
|
#42 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "TM " <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> Koen Godderis wrote: >> >>> Broer Helmut Lotti op Vlaams Belang-feest >> >> >>> BRUSSEL - Een maand voor de 0110-concerten organiseert Vlaams Belang het >>> partijfeest 24 uur van Vlaams Belang in Antwerpen. Volgens de krant De >>> Morgen heeft de partij ondermeer Salim Seghers, Wim Ravell, Frank Galan, >>> Vanessa Chinitor, Danny Fabry, Frank Valentino en Kurt Lotigiers kunnen >>> strikken voor het partijfeest. >> >>> Kurt Lotigiers is de minder succesvolle broer van Helmut Lotti, die zal >>> deelnemen aan de 0110-concerten. In een open brief trok Vlaams >>> Belangkamerlid Francis Van den Eynde begin juli van leer tegen de Gentse >>> zanger Helmut Lotti. >> >>> Van den Eynde vond de deelname van Lotti aan het festival voor >>> verdraagzaamheid en tegen racisme op 1 oktober een provocatie van een >>> miljoen Vlamingen. Hij toonde zich ook verbaasd dat net Helmut Lotti met >>> zijn Vlaams-nationaal verleden aan het concert deelneemt. >> >>> De partij klopte aan bij het artiestenbureau Artists4all en boekte een >>> tiental groepen voor een bedrag van zowat 6000 euro. De bekendste namen >>> zijn >>> Frank Galan, voormalig Eurivisiesongfestivalkandidate Vanessa Chinitor, >>> Salim Seghers en Danny Fabry. Ook Bandit, Nic Caan, Wim Ravell, Elke >>> Taelman >>> en Frank Valentino treden op. >> >>> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF19072006_013 >> >>> ----- >> >>> Met een potentieel van meer dan 1 miljoen Vlaamse fans gaan deze >>> artiesten >>> nog een schitterende carriere tegemoet. Zangertjes en zangeresjes die >>> daarentegen staan te huppelen op het podium voor verdraagzaamheid, maar >>> in >>> werkelijkheid maar al te goed op de hoogte zijn dat het om een concert >>> gaat >>> tegen 1 miljoen Vlamingen zijn niet alleen hypocriet, maar ook >>> racistisch. >> >>> Koen >> >> Deze artiesten komen op onze zwarte lijst te staan. >> > Deze artisten zijn bij lullie toch niet te horen nog te zien. > Als ik goed ben ingelicht dan heeft de broer van xx onlangs stand-in mogen spelen voor de uit de ring gezwangerde amatrice van een VRT-programma. De naam ontgaat me, maar de stand-in werd met veel geheimzinnigheid en bravour aangekondigd lang op voorhand. Enne hij mocht ook een liedeken kwelen op 't einde van de vertoninghe. Misschien komt het wel eens in de herhalinghe bij 'alles kon beter'. WN. |
|
|
#43 |
|
|
"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "fic" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in > > bericht news:[email protected]... > >> > >> "Herman " <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > Tommy - ON3TD wrote: > >> > > >> >> Ach, in het nieuwsblad staan soms echt intressante dingen hoor... > >> > > >> >> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gonb3ku7 > >> > > >> >> Tommy > >> > > >> > "Een fantast is het'', aldus Kathleen, die ook een rechtszaak tegen G. > >> > aanspande." > >> > > >> > Godderis ne fantast, nee zeg :-)) > >> > > >> > >> Mijn Turkse vriendin waar ik al 3 jaar mee samen > >> ben, > > > > > > Wat is 't nu, Godderis? > > De ene keer is ze wekenlang Marokkaans, en nu is ze plots al 3 jaar > > Turkse? > > En dan vraag je je af waarom men je een fantast vind??? > > > > > > > > > > Marokkaans > > 'k moet toegeven, goed opgelet ficje! > > overigens zijn er diverse mensen van de nieuwsgroep die haar al hebben > gezien, so? > > aandacht voor dt-fouten ficje: "fantast vindT ..." > > met een t van ficje no shiTje :-))) > Een typootje is snel gemaakt hé ;-) Net zoals je je even makkelijk kan vergissen in nationaliteiten hé? Moet ik nu bij dat smileytje van je denken dat je niet op de man speelt???? Da's nochtans iets waar jij en je vriendjes zooooooo tegen zijn? Jij hebt de regels net bepaald, Godderis... |
|
|
#44 |
|
|
Koen Godderis wrote:
> "Herman " <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Tommy - ON3TD wrote: > > > >> Ach, in het nieuwsblad staan soms echt intressante dingen hoor... > > > >> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gonb3ku7 > > > >> Tommy > > > > "Een fantast is het'', aldus Kathleen, die ook een rechtszaak tegen G. > > aanspande." > > > > Godderis ne fantast, nee zeg :-)) > > > Jammer genoeg zien sommige mensen het als het hoogtepunt in hun leven om mij > persoonlijk relationeel te hebben gekend. En om dat gegeven te misbruiken. > Echt normaal kan je dat niet noemen. Waarom zoekt men anders de media op? > Als je iemand echt niet moet, ga je dat niet aan de grote klok hangen. En > neem je van die persoon afstand. > Ik ben door iemand van de VRT gestalkt, weken aan een stuk persoonlijk > bedreigd etc ... de dader werd ontmaskerd en ik heb mij niet genoodzaakt > gevoeld om een proces aan te spannen. Bij de VRT weet men over wie het gaat > en that's it. Verder is voor mij het belangrijkste dat de dader werd > ontmaskerd, want daar draait het hem om, nl. dat de stalking ophoudt. > Ik ben daarentegen veroordeeld voor een paar boze mailtjes als logische > reactie op een breuk waarbij de ex-partner laakbaar gedrag vertoonde. Te > belachelijk voor woorden! Mijn Turkse vriendin waar ik al 3 jaar mee samen > ben, heeft weken lang klacht ingediend tegen haar ex-man voor slagen en > verwondingen. Allemaal verticaal geclasseerd. Ja, zo werkt justitie hier in > dit land. > En ik heb nog van die verhaaltjes, ah wat maakt het uit ... justitie in dit > land is rot tot op het bot. Er wordt gemeten met 2 maten en 2 gewichten, al > dan niet met de nodige politieke invloed. > Veroordeling voor het versturen van enkele mailtjes na een relatie, te gek > voor woorden, wetende dat de tegenpartij veel meer op de kerfstok had. > Ik heb dit misbruik 1 keer in mijn leven toegelaten, nooit meer. Ik zal > jullie (losers) bijgevolg nooit meer het plezier gunnen om misbruik te maken > van mijn privé-leven. > Overigens gaat de uitspraak van de rechters bij het hof van beroep "enkel" > over een paar verontwaardigde mailtjes ten aanzien van het zelfverklaarde > slachtoffer over een tijdspanne van anderhalve week. En niet over sms'en, > telefoontjes, etc ... zoals geheel "lasterlijk" in de krant vermeld staat. > Laat staan dat de communicatie over een langere periode dan anderhalve week > ging. Dat werd en kan allemaal bewezen worden. > Sommigen wilden mijn vel en hebben het ook gekregen. Zij het vrij miniem, > want waar ze naar toe wilden: mij privé raken, professioneel en mijn > persoon. Daar zijn ze uiteindelijk niet in geslaagd. En bij zo'n mensen komt > loontje vroeg of laat steeds om zijn boontje. Wie een put delft voor een > ander, valt er zelf in. > Het enige wat ik nu doe, is nooit meer dergelijke mensen in mijn privé-leven > toelaten. Ik heb een vrij grote zaak, waarvan ik mijn zakencijfer hier aan > niemands neus zal hangen, en heb wel meer te doen dan me met dergelijke > mensen die niet in mijn leven passen bezig te houden. Alles gaat met mij > prima, wat niet kan gezegd worden van enkele gefrustreerde losers. > Dat krantenartikel betreft een volkomen tendentieus artikel dat geenszins > overeenstemt met het uiterst minieme vonnis. Een vonnis wat ik de komende > jaren nog zal aanvechten. Ik ben over hele lijn uiteraard vrijgesproken, > behalve anderhalve week na de breuk waarbij ik volgens mij nog steeds > volkomen de terecht de persoon in kwestie de volle lading gaf. Die heeft dat > dus misbruikt. Meer nog, als hier iemand diende veroordeeld te worden dan > zal het wel het zelfverklaarde slachtoffer zijn, die me werkelijk met deze > futuliteit 3 jaar gestalkt heeft, maar dan werkelijk "stalken". > Kleine troost voor mij ... het zelfverklaarde slachtoffer flikte dit ook nog > een ander persoon of zelfs meerdere personen ... Daar kan ik dan wel enkele > "conclusies" uit gaan trekken. Ik prijs me gelukkig dat ik met bepaalde > mensen niets meer te maken heb. > Wat maakt het nog uit? Het is al zo lang geleden, en anderhalve week na de > breuk had ik er volkomen terecht een streep onder getrokken. Heb wel beters > in de aanbieding dan dat ik nog achter 1 iemand zou moeten aanhollen. > En wil je me nu eens met rust laten? Of ik ga eens de mensen die dat continu > bovenhalen ten einde iemand te belasteren een juridisch laten vervolgen. > Koen Hoe zou het nu toch komen dat ik geen reet geloof van wat je vertelt ? Je bent SCHULDIG BEVONDEN EN VEROORDEELD stond in de krant en ik heb nooit een rechtzetting of een recht van antwoord gelezen. Het gebeurd frequent dat daders de schuld bij hun slachtoffer proberen te leggen. Ze had een te kort rokje aan, dus ze heeft het gezocht dat ze verkracht is. Ze had een telefoon, dus mocht ik haar dag en nacht bellen. O.N.Z.I.N.!!!!! Mijn dochter is ooit wekenlang gestalkt door een ex-vriend en ik kan je garanderen dat die gast zich ook van geen kwaad bewust was. Hij achtervolgde haar, belde dag en nacht, patrouilleerde 's nachts door haar straat en bedreigde haar zelfs met een revolver. Zo'n mensen zijn meestal ook niet helemaal juist in het koppeke. En, zonder zever, Koen, je doet me aan die gast denken. Hij pretendeerde ook steeds dat hij in alles de beste was. Jouw gedrag in de nieuwsgroepen, waar men je meermaals daags duidelijk laat verstaan dat je alles behalve gewenst bent, komt mij over als stalking, wat mijn gedacht over de hele zaak dan weer onderstreept. Waarschijnlijk ga je nu aan het schelden slaan, maar het zou beter zijn dat je eens goed zou nadenken over je gedragingen en er probeert wat aan te doen. Je kan ook altijd proberen om mij een proces aan te doen, maar ik vrees dat je dat zuur zou opbreken. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
|
|
#45 |
|
|
"fic" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in > bericht news:[email protected]... >> >> "fic" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in >> > bericht news:[email protected]... >> >> >> >> "Herman " <[email protected]> schreef in bericht >> >> news:[email protected]... >> >> > Tommy - ON3TD wrote: >> >> > >> >> >> Ach, in het nieuwsblad staan soms echt intressante dingen hoor... >> >> > >> >> >> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gonb3ku7 >> >> > >> >> >> Tommy >> >> > >> >> > "Een fantast is het'', aldus Kathleen, die ook een rechtszaak tegen > G. >> >> > aanspande." >> >> > >> >> > Godderis ne fantast, nee zeg :-)) >> >> > >> >> >> >> Mijn Turkse vriendin waar ik al 3 jaar mee samen >> >> ben, >> > >> > >> > Wat is 't nu, Godderis? >> > De ene keer is ze wekenlang Marokkaans, en nu is ze plots al 3 jaar >> > Turkse? >> > En dan vraag je je af waarom men je een fantast vind??? >> > >> > >> > >> > >> >> Marokkaans >> >> 'k moet toegeven, goed opgelet ficje! >> >> overigens zijn er diverse mensen van de nieuwsgroep die haar al hebben >> gezien, so? >> >> aandacht voor dt-fouten ficje: "fantast vindT ..." >> >> met een t van ficje no shiTje :-))) >> > > Een typootje is snel gemaakt hé ;-) Net zoals je je even makkelijk kan > vergissen in nationaliteiten hé? > > Moet ik nu bij dat smileytje van je denken dat je niet op de man > speelt???? > Da's nochtans iets waar jij en je vriendjes zooooooo tegen zijn? > > Jij hebt de regels net bepaald, Godderis... > Ik moest lachen met je e-mailadres. En nu nog steeds eigenlijk :-)))) |
|
|
#46 |
|
|
The Beloved schreef: > > Kan die advocaat trouwens niet opgepakt worden voor het "verbergen van > een gezochte crimineel" ? Hij heeft daar rustig contact mee terwijl de > crimineel in kwestie in heel Belgie gezocht wordt... > > Het zal weer wel aan mij liggen maar kan het nog krankzinniger ? Bah, dit is een herhaling van het Erdal verhaal: ook haar advokaat "ik weet echt niet waar ze zit maar zal wel op haar verzoek beroep aantekenen" deed hetzelfde. Krankzinnigheid wordt idd als normaal ervaren... Alex |
|
|
#47 |
|
|
"Omer Van Lent " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > Koen Godderis wrote: > >> "Herman " <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > Tommy - ON3TD wrote: >> > >> >> Ach, in het nieuwsblad staan soms echt intressante dingen hoor... >> > >> >> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gonb3ku7 >> > >> >> Tommy >> > >> > "Een fantast is het'', aldus Kathleen, die ook een rechtszaak tegen G. >> > aanspande." >> > >> > Godderis ne fantast, nee zeg :-)) >> > > > >> Jammer genoeg zien sommige mensen het als het hoogtepunt in hun leven om >> mij >> persoonlijk relationeel te hebben gekend. En om dat gegeven te >> misbruiken. >> Echt normaal kan je dat niet noemen. Waarom zoekt men anders de media op? >> Als je iemand echt niet moet, ga je dat niet aan de grote klok hangen. En >> neem je van die persoon afstand. > >> Ik ben door iemand van de VRT gestalkt, weken aan een stuk persoonlijk >> bedreigd etc ... de dader werd ontmaskerd en ik heb mij niet genoodzaakt >> gevoeld om een proces aan te spannen. Bij de VRT weet men over wie het >> gaat >> en that's it. Verder is voor mij het belangrijkste dat de dader werd >> ontmaskerd, want daar draait het hem om, nl. dat de stalking ophoudt. > >> Ik ben daarentegen veroordeeld voor een paar boze mailtjes als logische >> reactie op een breuk waarbij de ex-partner laakbaar gedrag vertoonde. Te >> belachelijk voor woorden! Mijn Turkse vriendin waar ik al 3 jaar mee >> samen >> ben, heeft weken lang klacht ingediend tegen haar ex-man voor slagen en >> verwondingen. Allemaal verticaal geclasseerd. Ja, zo werkt justitie hier >> in >> dit land. > >> En ik heb nog van die verhaaltjes, ah wat maakt het uit ... justitie in >> dit >> land is rot tot op het bot. Er wordt gemeten met 2 maten en 2 gewichten, >> al >> dan niet met de nodige politieke invloed. > >> Veroordeling voor het versturen van enkele mailtjes na een relatie, te >> gek >> voor woorden, wetende dat de tegenpartij veel meer op de kerfstok had. > >> Ik heb dit misbruik 1 keer in mijn leven toegelaten, nooit meer. Ik zal >> jullie (losers) bijgevolg nooit meer het plezier gunnen om misbruik te >> maken >> van mijn privé-leven. > >> Overigens gaat de uitspraak van de rechters bij het hof van beroep >> "enkel" >> over een paar verontwaardigde mailtjes ten aanzien van het zelfverklaarde >> slachtoffer over een tijdspanne van anderhalve week. En niet over sms'en, >> telefoontjes, etc ... zoals geheel "lasterlijk" in de krant vermeld >> staat. >> Laat staan dat de communicatie over een langere periode dan anderhalve >> week >> ging. Dat werd en kan allemaal bewezen worden. > >> Sommigen wilden mijn vel en hebben het ook gekregen. Zij het vrij miniem, >> want waar ze naar toe wilden: mij privé raken, professioneel en mijn >> persoon. Daar zijn ze uiteindelijk niet in geslaagd. En bij zo'n mensen >> komt >> loontje vroeg of laat steeds om zijn boontje. Wie een put delft voor een >> ander, valt er zelf in. > >> Het enige wat ik nu doe, is nooit meer dergelijke mensen in mijn >> privé-leven >> toelaten. Ik heb een vrij grote zaak, waarvan ik mijn zakencijfer hier >> aan >> niemands neus zal hangen, en heb wel meer te doen dan me met dergelijke >> mensen die niet in mijn leven passen bezig te houden. Alles gaat met mij >> prima, wat niet kan gezegd worden van enkele gefrustreerde losers. > >> Dat krantenartikel betreft een volkomen tendentieus artikel dat geenszins >> overeenstemt met het uiterst minieme vonnis. Een vonnis wat ik de komende >> jaren nog zal aanvechten. Ik ben over hele lijn uiteraard vrijgesproken, >> behalve anderhalve week na de breuk waarbij ik volgens mij nog steeds >> volkomen de terecht de persoon in kwestie de volle lading gaf. Die heeft >> dat >> dus misbruikt. Meer nog, als hier iemand diende veroordeeld te worden dan >> zal het wel het zelfverklaarde slachtoffer zijn, die me werkelijk met >> deze >> futuliteit 3 jaar gestalkt heeft, maar dan werkelijk "stalken". > >> Kleine troost voor mij ... het zelfverklaarde slachtoffer flikte dit ook >> nog >> een ander persoon of zelfs meerdere personen ... Daar kan ik dan wel >> enkele >> "conclusies" uit gaan trekken. Ik prijs me gelukkig dat ik met bepaalde >> mensen niets meer te maken heb. > >> Wat maakt het nog uit? Het is al zo lang geleden, en anderhalve week na >> de >> breuk had ik er volkomen terecht een streep onder getrokken. Heb wel >> beters >> in de aanbieding dan dat ik nog achter 1 iemand zou moeten aanhollen. > >> En wil je me nu eens met rust laten? Of ik ga eens de mensen die dat >> continu >> bovenhalen ten einde iemand te belasteren een juridisch laten vervolgen. > >> Koen > > Hoe zou het nu toch komen dat ik geen reet geloof van wat je vertelt ? > Je bent SCHULDIG BEVONDEN EN VEROORDEELD stond in de krant en ik heb nooit > een rechtzetting of een recht van antwoord gelezen. Uit de krant moet je het halen ... In feite komt het er op neer dat ik 3 jaar aan een stuk door het zelfverklaarde slachtoffer ben uitgedaagd geweest om te reageren op haar uitlokkingen. Dat valt zeker onder de noemer "stalking". Maar ... wat is het allemaal waard? Dat ze maar schrijven. Zegt meer over dergelijke figuren dan over mij. Zegt dus ook meer over jou. Mag ik vragen wat jij zoal in je triestige leventje uitspookt? Koen |
|
|
#48 |
|
|
In news:[email protected],
Boeftout wrote: > Het terugsturen van jongeren die een crimineel gedrag vertonen is niet > reeel. > Deze mensen hebben, ten eerste, geen voelling met het land waar hun > voorvaders geboren zijn en, ten tweede zouden families uit elkaar > gesleurd worden, of mee gestraft worden voor de daden van een familielid. Het verplicht uithuwelijken van meisjes die geen vlieg kwaad hebben gedaan, is blijkbaar wel reëel en 'verdraagbaar'... |
|
|
#49 |
|
|
Tommy - ON3TD wrote:
> "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in > bericht news:[email protected]... > > > > "Hooch" <hooch@(@)yucom.be> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> Tgoh, da's ook wel de eerste keer dat het NIET in je opkomt een proces te > >> beginnen zeker? > >> > > > > > > Al de mensen met een triest en daardoor "gefrustreerd" leventje gaan > > voortaan mijn kolenhok in. > > > > *ploink* > > > > Mss betert het wat door het kaf van het koren te scheiden. > > > > On topic antwoorden kennen ze precies niet. > Straks kan je nog enkel je eigen berichten lezen.... Voor een narcist is dat de normaalste zaak van de wereld... greetz, Patrick -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
|
|
#50 |
|
|
Koen Godderis wrote:
> "Herman " <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Tommy - ON3TD wrote: > > > >> Ach, in het nieuwsblad staan soms echt intressante dingen hoor... > > > >> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gonb3ku7 > > > >> Tommy > > > > "Een fantast is het'', aldus Kathleen, die ook een rechtszaak tegen G. > > aanspande." > > > > Godderis ne fantast, nee zeg :-)) > > > Jammer genoeg zien sommige mensen het als het hoogtepunt in hun leven om mij > persoonlijk relationeel te hebben gekend. En om dat gegeven te misbruiken. > Echt normaal kan je dat niet noemen. Waarom zoekt men anders de media op? > Als je iemand echt niet moet, ga je dat niet aan de grote klok hangen. En > neem je van die persoon afstand. > Ik ben door iemand van de VRT gestalkt, weken aan een stuk persoonlijk > bedreigd etc ... de dader werd ontmaskerd en ik heb mij niet genoodzaakt > gevoeld om een proces aan te spannen. Bij de VRT weet men over wie het gaat > en that's it. Verder is voor mij het belangrijkste dat de dader werd > ontmaskerd, want daar draait het hem om, nl. dat de stalking ophoudt. > Ik ben daarentegen veroordeeld voor een paar boze mailtjes als logische > reactie op een breuk waarbij de ex-partner laakbaar gedrag vertoonde. Te > belachelijk voor woorden! Mijn Turkse vriendin waar ik al 3 jaar mee samen > ben, heeft weken lang klacht ingediend tegen haar ex-man voor slagen en > verwondingen. Allemaal verticaal geclasseerd. Ja, zo werkt justitie hier in > dit land. > En ik heb nog van die verhaaltjes, ah wat maakt het uit ... justitie in dit > land is rot tot op het bot. Er wordt gemeten met 2 maten en 2 gewichten, al > dan niet met de nodige politieke invloed. > Veroordeling voor het versturen van enkele mailtjes na een relatie, te gek > voor woorden, wetende dat de tegenpartij veel meer op de kerfstok had. > Ik heb dit misbruik 1 keer in mijn leven toegelaten, nooit meer. Ik zal > jullie (losers) bijgevolg nooit meer het plezier gunnen om misbruik te maken > van mijn privé-leven. > Overigens gaat de uitspraak van de rechters bij het hof van beroep "enkel" > over een paar verontwaardigde mailtjes ten aanzien van het zelfverklaarde > slachtoffer over een tijdspanne van anderhalve week. En niet over sms'en, > telefoontjes, etc ... zoals geheel "lasterlijk" in de krant vermeld staat. > Laat staan dat de communicatie over een langere periode dan anderhalve week > ging. Dat werd en kan allemaal bewezen worden. > Sommigen wilden mijn vel en hebben het ook gekregen. Zij het vrij miniem, > want waar ze naar toe wilden: mij privé raken, professioneel en mijn > persoon. Daar zijn ze uiteindelijk niet in geslaagd. En bij zo'n mensen komt > loontje vroeg of laat steeds om zijn boontje. Wie een put delft voor een > ander, valt er zelf in. > Het enige wat ik nu doe, is nooit meer dergelijke mensen in mijn privé-leven > toelaten. Ik heb een vrij grote zaak, waarvan ik mijn zakencijfer hier aan > niemands neus zal hangen, en heb wel meer te doen dan me met dergelijke > mensen die niet in mijn leven passen bezig te houden. Alles gaat met mij > prima, wat niet kan gezegd worden van enkele gefrustreerde losers. > Dat krantenartikel betreft een volkomen tendentieus artikel dat geenszins > overeenstemt met het uiterst minieme vonnis. Een vonnis wat ik de komende > jaren nog zal aanvechten. Ik ben over hele lijn uiteraard vrijgesproken, > behalve anderhalve week na de breuk waarbij ik volgens mij nog steeds > volkomen de terecht de persoon in kwestie de volle lading gaf. Die heeft dat > dus misbruikt. Meer nog, als hier iemand diende veroordeeld te worden dan > zal het wel het zelfverklaarde slachtoffer zijn, die me werkelijk met deze > futuliteit 3 jaar gestalkt heeft, maar dan werkelijk "stalken". > Kleine troost voor mij ... het zelfverklaarde slachtoffer flikte dit ook nog > een ander persoon of zelfs meerdere personen ... Daar kan ik dan wel enkele > "conclusies" uit gaan trekken. Ik prijs me gelukkig dat ik met bepaalde > mensen niets meer te maken heb. > Wat maakt het nog uit? Het is al zo lang geleden, en anderhalve week na de > breuk had ik er volkomen terecht een streep onder getrokken. Heb wel beters > in de aanbieding dan dat ik nog achter 1 iemand zou moeten aanhollen. > En wil je me nu eens met rust laten? Of ik ga eens de mensen die dat continu > bovenhalen ten einde iemand te belasteren een juridisch laten vervolgen. > Koen Waar blijf je het toch halen ? Er al eens aan gedacht om een boek te schrijven ? Wel opletten dat uw tijdslijnen een beetje kloppen. Want nu heb je blijkbaar al weer 3 jaar een vriendin ... Ga je nu ook nog beweren dat de rechtbank je veroordeeld heeft omdat je zo immens populair bent en niet omwille van duidelijk bewezen stalking ? Het smoesje dat iemand van de VRT je stalkte kan je bij de rest van je hersenspinsels onderverdelen. Aangezien je anders bij 't minste met je advocaat dreigt zou je nu eens niks doen zeker ? Ik herinner me nog de keer dat één of andere snoodaard je pc gehackt had en ons heeft laten meeleven in jouw wondere wereld. Dat was zeer verhelderend ! Ik wil niemand aanzetten tot het plegen van criminele feiten (want hacking is dat wel), maar zulke initiatieven zijn toch een eervolle vermelding waard. Is er trouwens nog iemand die nog een link heeft naar de ontroerende teksten die toen gepost werden ? greetz, Patrick -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
|
|
#51 |
|
|
"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in
news:[email protected]: > > En wil je me nu eens met rust laten? Of ik ga eens de mensen die dat > continu bovenhalen ten einde iemand te belasteren een juridisch laten > vervolgen. > > Koen > > Godderis, als je nu eens vijf minuten je verstand gebruikte en ermee ophoudt je halve privéleven in geuren en kleuren op nieuwsgroepen te gooien, zou je merken dat het vazelf opdroogt. |
|
|
#52 |
|
|
"Patrick Thijs " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Koen Godderis wrote: > >> "Herman " <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > Tommy - ON3TD wrote: >> > >> >> Ach, in het nieuwsblad staan soms echt intressante dingen hoor... >> > >> >> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gonb3ku7 >> > >> >> Tommy >> > >> > "Een fantast is het'', aldus Kathleen, die ook een rechtszaak tegen G. >> > aanspande." >> > >> > Godderis ne fantast, nee zeg :-)) >> > > > >> Jammer genoeg zien sommige mensen het als het hoogtepunt in hun leven om >> mij >> persoonlijk relationeel te hebben gekend. En om dat gegeven te >> misbruiken. >> Echt normaal kan je dat niet noemen. Waarom zoekt men anders de media op? >> Als je iemand echt niet moet, ga je dat niet aan de grote klok hangen. En >> neem je van die persoon afstand. > >> Ik ben door iemand van de VRT gestalkt, weken aan een stuk persoonlijk >> bedreigd etc ... de dader werd ontmaskerd en ik heb mij niet genoodzaakt >> gevoeld om een proces aan te spannen. Bij de VRT weet men over wie het >> gaat >> en that's it. Verder is voor mij het belangrijkste dat de dader werd >> ontmaskerd, want daar draait het hem om, nl. dat de stalking ophoudt. > >> Ik ben daarentegen veroordeeld voor een paar boze mailtjes als logische >> reactie op een breuk waarbij de ex-partner laakbaar gedrag vertoonde. Te >> belachelijk voor woorden! Mijn Turkse vriendin waar ik al 3 jaar mee >> samen >> ben, heeft weken lang klacht ingediend tegen haar ex-man voor slagen en >> verwondingen. Allemaal verticaal geclasseerd. Ja, zo werkt justitie hier >> in >> dit land. > >> En ik heb nog van die verhaaltjes, ah wat maakt het uit ... justitie in >> dit >> land is rot tot op het bot. Er wordt gemeten met 2 maten en 2 gewichten, >> al >> dan niet met de nodige politieke invloed. > >> Veroordeling voor het versturen van enkele mailtjes na een relatie, te >> gek >> voor woorden, wetende dat de tegenpartij veel meer op de kerfstok had. > >> Ik heb dit misbruik 1 keer in mijn leven toegelaten, nooit meer. Ik zal >> jullie (losers) bijgevolg nooit meer het plezier gunnen om misbruik te >> maken >> van mijn privé-leven. > >> Overigens gaat de uitspraak van de rechters bij het hof van beroep >> "enkel" >> over een paar verontwaardigde mailtjes ten aanzien van het zelfverklaarde >> slachtoffer over een tijdspanne van anderhalve week. En niet over sms'en, >> telefoontjes, etc ... zoals geheel "lasterlijk" in de krant vermeld >> staat. >> Laat staan dat de communicatie over een langere periode dan anderhalve >> week >> ging. Dat werd en kan allemaal bewezen worden. > >> Sommigen wilden mijn vel en hebben het ook gekregen. Zij het vrij miniem, >> want waar ze naar toe wilden: mij privé raken, professioneel en mijn >> persoon. Daar zijn ze uiteindelijk niet in geslaagd. En bij zo'n mensen >> komt >> loontje vroeg of laat steeds om zijn boontje. Wie een put delft voor een >> ander, valt er zelf in. > >> Het enige wat ik nu doe, is nooit meer dergelijke mensen in mijn >> privé-leven >> toelaten. Ik heb een vrij grote zaak, waarvan ik mijn zakencijfer hier >> aan >> niemands neus zal hangen, en heb wel meer te doen dan me met dergelijke >> mensen die niet in mijn leven passen bezig te houden. Alles gaat met mij >> prima, wat niet kan gezegd worden van enkele gefrustreerde losers. > >> Dat krantenartikel betreft een volkomen tendentieus artikel dat geenszins >> overeenstemt met het uiterst minieme vonnis. Een vonnis wat ik de komende >> jaren nog zal aanvechten. Ik ben over hele lijn uiteraard vrijgesproken, >> behalve anderhalve week na de breuk waarbij ik volgens mij nog steeds >> volkomen de terecht de persoon in kwestie de volle lading gaf. Die heeft >> dat >> dus misbruikt. Meer nog, als hier iemand diende veroordeeld te worden dan >> zal het wel het zelfverklaarde slachtoffer zijn, die me werkelijk met >> deze >> futuliteit 3 jaar gestalkt heeft, maar dan werkelijk "stalken". > >> Kleine troost voor mij ... het zelfverklaarde slachtoffer flikte dit ook >> nog >> een ander persoon of zelfs meerdere personen ... Daar kan ik dan wel >> enkele >> "conclusies" uit gaan trekken. Ik prijs me gelukkig dat ik met bepaalde >> mensen niets meer te maken heb. > >> Wat maakt het nog uit? Het is al zo lang geleden, en anderhalve week na >> de >> breuk had ik er volkomen terecht een streep onder getrokken. Heb wel >> beters >> in de aanbieding dan dat ik nog achter 1 iemand zou moeten aanhollen. > >> En wil je me nu eens met rust laten? Of ik ga eens de mensen die dat >> continu >> bovenhalen ten einde iemand te belasteren een juridisch laten vervolgen. > >> Koen > > Waar blijf je het toch halen ? Er al eens aan gedacht om een boek te > schrijven ? Wel opletten dat uw tijdslijnen een beetje kloppen. Want nu > heb je blijkbaar al weer 3 jaar een vriendin ... > > Ga je nu ook nog beweren dat de rechtbank je veroordeeld heeft omdat je zo > immens populair bent en niet omwille van duidelijk bewezen stalking ? > > Het smoesje dat iemand van de VRT je stalkte kan je bij de rest van je > hersenspinsels onderverdelen. Aangezien je anders bij 't minste met je > advocaat dreigt zou je nu eens niks doen zeker ? > > Ik herinner me nog de keer dat één of andere snoodaard je pc gehackt had > en ons heeft laten meeleven in jouw wondere wereld. Dat was zeer > verhelderend ! Ik wil niemand aanzetten tot het plegen van criminele > feiten (want hacking is dat wel), maar zulke initiatieven zijn toch een > eervolle vermelding waard. > > Is er trouwens nog iemand die nog een link heeft naar de ontroerende > teksten die toen gepost werden ? > > greetz, > > Patrick > Patrick, je op de man spielerei zal me echt worst wezen, maar tevens zet je je wel tgo gans Vlaanderen in het uitstalraam aangaande wat voor een zielig figuur je bent. Koen |
|
|
#53 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .72... > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in > news:[email protected]: > >> >> En wil je me nu eens met rust laten? Of ik ga eens de mensen die dat >> continu bovenhalen ten einde iemand te belasteren een juridisch laten >> vervolgen. >> >> Koen >> >> > > Godderis, als je nu eens vijf minuten je verstand gebruikte en ermee > ophoudt je halve privéleven in geuren en kleuren op nieuwsgroepen te > gooien, zou je merken dat het vazelf opdroogt. Het begint telkens opnieuw. Steeds dezelfde mensen met een gefrustreerd leventje. Ah, best is daar idd niet op te reageren en me niet te verlagen tot dergelijk niveau. Koen |
|
|
#54 |
|
|
On Thu, 20 Jul 2006 09:25:04 +0200, Koen Godderis
<koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote: > > "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] .72... >> "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> wrote in >> news:[email protected]: >> >>> >>> En wil je me nu eens met rust laten? Of ik ga eens de mensen die dat >>> continu bovenhalen ten einde iemand te belasteren een juridisch laten >>> vervolgen. >>> >>> Koen >>> >>> >> >> Godderis, als je nu eens vijf minuten je verstand gebruikte en ermee >> ophoudt je halve privéleven in geuren en kleuren op nieuwsgroepen te >> gooien, zou je merken dat het vazelf opdroogt. > > Het begint telkens opnieuw. > > Steeds dezelfde mensen met een gefrustreerd leventje. > > Ah, best is daar idd niet op te reageren en me niet te verlagen tot > dergelijk niveau. > > Koen > > Kan je voor een keer doen wat je schrijft? -- Stem sos, je bent de klos. |
|
|
#55 |
|
|
boutros gali <[email protected]> wrote in
news:[email protected] .72: > gooien, zou je merken dat het vazelf* opdroogt. > *Vaneigens |
|
|
#56 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] .72... >> boutros gali <[email protected]> wrote in >> news:[email protected] .72: >> >> >>> gooien, zou je merken dat het vazelf* opdroogt. >>> >> >> *Vaneigens > > U hebt gezocht op Vaneigens: > > Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale > Hedendaags Nederlands. > Man beit hont. |
|
|
#57 |
|
|
Wisenose schreef: > ============= > Amadeke, > > Ze stevenen gewoon af op een nieuwe modellenaffaire ! > > WN. Modellenaffaire? Ik kan niet volgen... En je hebt mijn naam verkeerd geschreven. :o |
|
|
#58 |
|
|
"boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .72... > boutros gali <[email protected]> wrote in > news:[email protected] .72: > > >> gooien, zou je merken dat het vazelf* opdroogt. >> > > *Vaneigens U hebt gezocht op Vaneigens: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#59 |
|
|
Ghingis Khan wrote:
> "boutros gali" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] .72... > > boutros gali <[email protected]> wrote in > > news:[email protected] .72: > > > > > >> gooien, zou je merken dat het vazelf* opdroogt. > >> > > > > *Vaneigens > U hebt gezocht op Vaneigens: > Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale > Hedendaags Nederlands. > -- > Ghingis Khan > http://www.lotuschild.org/ > http://www.khadag.org/ > http://www.snowleopard.org/ Ghingis,even zoeken in de dialect woordenboeken het woord "vaneigens"is een dagelijks gebruikt woord zowel in west als oost Vlaanderen. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |
|
|
#60 |
|
|
KNIP
> Patrick, > je op de man spielerei zal me echt worst wezen, maar tevens zet je je wel > tgo gans Vlaanderen in het uitstalraam aangaande wat voor een zielig figuur > je bent. > Koen Koen heb jij er reeds bij stil gestaan hoe u zich profileert ten overstaan van gans Vlaanderen en niet alleen hier. Met een dergelijk profiel zou ik zeker niet in het uitstalraam willen staan.Jongen toch wordt toch slimmer. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Posted from http://www.iRadio.be -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- |