![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Leuven telt zeker veel bekwame profs en departementen. Maar de VUB/ULB ook en de ULg eveneens. Alle belgische uniefs zijn gewoon goed. Toch verkies ik de VUB/ULB omdat de studenten er veel volwassener en zelfstandiger uitkomen (lees : minder paternalistisch omkaderd en gebrainwasht. En vooral veel socialer gericht). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe oud ben je, Réné? En jij Seba, hoeveel streepjes heb je al gezet sinds de dag dat men je met ogen vol ontroering je diploma overhandigde? Zeg nu niet dat jullie allen nog kindjes zijn he?
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier is blijkbaar een misverstand aan de gang. Ik had het dus wel degelijk over het middelbaar onderwijs, en niet het universitair onderwijs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het katholiek onderwijs dacht voeger elitair te zijn. Het is inderdaad geëvolueerd. Nu is het nòg meer elitair en anti-integrist. De ideale voedingsbodem voor maatschappelijk vertakt racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat men verofstadt dat joenk noemde?? Omdat hij juist afzag van dat jarenlang keynesiaans gezever en als minister van begroting de geldkraan helemaal toedraaide. Dus als je iets wilt vertellen, vertel dan de waarheid!!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De belastingen zijn inderdaad gestegen toen de liberalen de laatste keer (voor hun huidige paarse en paars-groene sessies) meezetelden.
Het is echter nogal onfair om een partij af te rekenen op economische waarnemingen over 1 regeerperiode. Als je dan toch een schuldige moet vinden voor die symptomen, kan je beter een oranje bril met rode bolletjes opzetten.
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in de periode 1982-1988, toen de liberalen mee bestuurden en Verhofstadt een tijdlang begrotingsminister was steeg de staatsschuld met 3.531 miljard.
![]() |
#53 |
Partijlid
|
![]() Heb ik geschreven dat hij de hele schulden put heeft weggewerkt??
Neen, maar is wel als eerste een stop gezet achter het schuldmakende keynesianisme. Dit valt gewoon niet te onkennen. Hoe zou verhofstadt de schuld wegwerken in 1 ambtstermijn als Dehaene er 10 jaar overgedaan heeft dmv zware belastingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Integendeel , én als enige durf ik toegeven dat de CVP in het verleden fouten heeft gemaakt... De anderen, die evenzeer regeringsverantwoordelijkheid droegen, wassen blijkbaar hun handen.. Tevens is het zo dat Dehaene deze fouten ook trachtte te herstellen.. Wonderwel was hij op de goede weg en dit inderdaad ten koste van veel inspanningen van de gewone man. Maar blijven terugkijken op het verleden lost het heden en de toekomst niet op. En daar wringt op dit moment het schoentje bij Paars. Want we merken dat die vroegere inspanningen in de afgelopen vier jaar werden om zeep geholpen. Het verleden mag de CD&V niet beletten om nu terechte kritiek te leveren. Zo kan het falen van de CVP in het verleden het huidige falen zeker niet goedpraten !!! Ik beoordeel dan ook de huidige politici en burgers moeten oordelen over het huidige beleid, niet over het beleid van twintig jaar geleden. Want van een ernstig vooruitziend beleid is de laatste vier jaar ook geen sprake.. Evenmin is er sprake van een samenhangend beleid.. Wat gisteren wit was zal morgen weer zwart zijn. Trouwens , een dergelijke arrogantie van het beleid, zoals het zich nu voordoet, is zelden eerder vertoond... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad en het is ook zo dat indien er iets mis is in ons land, dat dit meestal door Verhofstadt in de schoenen van de CVP wordt geschoven, omdat zij bijna 50 jaar aan de macht zijn geweest. Dit is natuurlijk veel te simpel.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze kinderen vergeven ons nooit 8000 miljard staatsschuld!
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat indien ik naar een school was geweest waar ik veel in contact kwam met andere bevolkingsgroepen, ik juist racistisch zou worden. Een aantal van mijn vrienden gaan bv. naar atheneums en hebben daar geregeld last met allochtone jongeren, terwijl dat op onze school niet gebeurde
|
![]() |
![]() |