![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Wie kwam het fraaiste uit de hoek? | |||
Vermeersch |
![]() ![]() ![]() |
16 | 59,26% |
Abu Jahjah |
![]() ![]() ![]() |
11 | 40,74% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij loog tegen mij en bleef zijn leugens volhouden zodat ik uiteindelijk met hem ging rondrijden tot al zijn vrienden, die hij in zijn verhalen betrok, bevraagd waren. Thuisgekomen was het dus 'kontekermis'... ![]() Hij heeft het mij echter niet één keer in zijn leven verweten... Als ik echter zie hoe makkelijk de handjes uitschoten van mijn Turkse vrienden tegenover hun kinderen, zelfs terwijl ik erbij stond. ![]() De kinderen voelden het niet eens meer maar ik vrees dat ze deze sla-cultuur zullen verder zetten in hun latere leven.
![]() |
![]() |
#42 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het gaat dus niet zomaar zoals je ziet! Citaat:
En hij m�*g haar niet terugsturen? Taleq taleq taleq! et voil�*: daar g�*�*t ze.... (als ze dan tenminste niet vermoord word omdat de eer van haar familie bezoedeld werd). Citaat:
En als je verkracht wordt kan je beter ook eerst zorgen dat je vier getuigen hebt. Het vers waar je naar verwijst gaat hem over "het belasteren van een deugdzame vrouw"....d�*t mag je niet doen, je zou haar man wel eens met rode kaken kunnen laten staan. Dus moet je eerst vier getuigen aanhalen die gezien hebben dat de vrouw met een andere pipo lag te wippen! Het gaat hier dus weeral om de "eer" van de man en niet om het al of niet verkracht zijn van de vrouw: who cares! als niemand het gezien heeft telt het toch niet. Citaat:
Vermits jij het vers hebt waarin vermeld staat dat men de vrouw moet slaan met een tandenstoker kan je met d�*t woord wel al aan de slag om een search in de ahadith te doen! (mag ik bij gelegenheid jouw versie van vers 4.34 dan even hebben?) mijn versies zeggen namelijk: 34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot. (noteer de gebiedende wijs? ze moet zelfs nog niet ongehoorzaam ZIJN, je moet het enkel vrezen) http://oregonstate.edu/groups/msa/quran/quran_d/4.html 004.034 YUSUFALI: Men are the protectors and maintainers of women, because Allah has given the one more (strength) than the other, and because they support them from their means. Therefore the righteous women are devoutly obedient, and guard in (the husband's) absence what Allah would have them guard. As to those women on whose part ye fear disloyalty and ill-conduct, admonish them (first), (Next), refuse to share their beds, (And last) beat them (lightly); but if they return to obedience, seek not against them Means (of annoyance): For Allah is Most High, great (above you all). PICKTHAL: Men are in charge of women, because Allah hath made the one of them to excel the other, and because they spend of their property (for the support of women). So good women are the obedient, guarding in secret that which Allah hath guarded. As for those from whom ye fear rebellion, admonish them and banish them to beds apart, and scourge them. Then if they obey you, seek not a way against them. Lo! Allah is ever High, Exalted, Great. SHAKIR: Men are the maintainers of women because Allah has made some of them to excel others and because they spend out of their property; the good women are therefore obedient, guarding the unseen as Allah has guarded; and (as to) those on whose part you fear desertion, admonish them, and leave them alone in the sleeping-places and beat them; then if they obey you, do not seek a way against them; surely Allah is High, Great. http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/004.qmt.html#004.034 het "lightly" staat er dus enkel bij in de vertaling van Yusufali. Maar nergens zie ik een tandenstoker staan. Nochtans heb ik dat ook horen vertellen door die imam (was het Haselhoef?) http://www.usc.edu/dept/MSA/reference/searchhadith.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Filo, ik geloof dat jij veel meer moslim bent dan je zelf beseft...
Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
... ... En de voorspelling luidt: U zult op staving wachten tot Sint-Juttemis. ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het tegen mij? ik heb het enkel over de beschrijving van zo'n tandenstoker hoor!
Het was Filosoof die beweerde dat moslims hun vrouw mogen slaan met een tandenborstel. De dingen niet door mekaar halen hé mensen! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gegarandeert niet! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb begrepen dat je kritiek op de christelijke/katholieke Kerk helemaal niet racistisch vindt, waarom zou kritiek op islam dan wèl racistisch zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1° koppel jij de Islam aan één ras? Ik niet dus.
2° de redenering vh Vlaams Blok doet hierbij niets ter zake! Het stoort me echter dat mensen die kritiek uiten op islam als bijna PER DEFINITIE tot Vlaamsblok partijgenoten zouden behoren. Het stoort me ook dat andere partijen dan datzelfde Vlaamsblok, pas recent en zeer mondjesmaat iets meer over islam beginnen in te zien! Door mensen met kritiek op islam steeds in het vakje "vlaams blok" te duwen krijg je op den duur maar één keuzemogelijkheid meer: Ofwel onze samenleving laten verislamiseren, ofwel op het vlaams blok stemmen! Is dat wat je dan wil?
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Vreemdeling
|
![]() zucht... mijn keuze is al gemaakt... en meer en meer collega's en vrienden van me gaan ook die richting op... en da's niet van domheid hoor, maar van uitzichtloosheid en pure verontwaardiging over het huidige beleid..
Ik ben een blokker geworden, en weet je wat het ergste is... ik ben er niet eens beschaamd over! Hoi hoi wat een wereld ![]() Maar diep in mijn hartje hoop ik dat de andere partijen eindelijk de stier bij de horens vatten en eindelijk gaan snappen wat het spreekwoord 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden' wil bedoelen, en dan heel misschien ga ik terug op een niet oppositie partij stemmen, want ik vind blauw nog altijd mooier dan bruin, bruin is rot, en als het rot is dan is het te laat, dan heb je te lang gewacht... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De maatschappij nog meer polariseren en verrotten? De uitsluitend de symptomen bestrijden bereik je niks. Het probleem zit véél dieper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.usc.edu/dept/MSA/reference/searchhadith.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bukhari: Volume 5, Book 59, Number 722:
Narrated Aisha: 'Abdur-Rahman bin Abu Bakr entered upon the Prophet while I was supporting the Prophet on my chest. 'AbdurRahman had a fresh Siwak then and he was cleaning his teeth with it. Allah's Apostle looked at it, so I took the Siwak, cut it (chewed it with my teeth), shook it and made it soft (with water), and then gave it to the Prophet who cleaned his teeth with it. I had never seen Allah's Apostle cleaning his teeth in a better way. After finishing the brushing of his teeth, he lifted his hand or his finger and said thrice, "O Allah! Let me be with the highest companions," and then died. 'Aisha used to say, "He died while his head was resting between my chest and chin." Volume 8, Book 74, Number 295: Narrated Ibrahim: 'Alaqama went to Sham and came to the mosque and offered a two-Rak'at prayer, and invoked Allah: "O Allah! Bless me with a (pious) good companion." So he sat beside Abu Ad-Darda' who asked, "From where are you?" He said, "From the people of Kufa." Abu Darda' said, "Wasn't there among you the person who keeps the secrets (of the Prophet ) which nobody knew except him (i.e., Hudhaifa (bin Al-Yaman)). And isn't there among you the person whom Allah gave refuge from Satan through the request (tongue) of Allah's Apostle? (i.e., 'Ammar). Isn't there among you the one who used to carry the Siwak and the cushion (or pillows (of the Prophets)? (i.e., Ibn Mas'ud). How did Ibn Mas'ud use to recite 'By the night as it conceals (the light)?" (Sura 92). 'Alqama said, "Wadhdhakari Wal Untha' (And by male and female.") Abu Ad-Darda added. 'These people continued to argue with me regarding it till they were about to cause me to have doubts although I heard it from Allah's Apostle " zo klein zal die eventuele tandenstoker dan ook weer niet geweest zijn? The most widely used tree twigs since early times is the ..Siwak" or ..Miswak" 3 .The stick is obtained from a plant called Salvadore Persica that grows around Mecca and the Middle East area in general. It is widely used among Moslems after Prophet Mohammed ( pbuh ) realised its value as a device which should be used by Moslems to clean their teeth. In this respect our Prophet ( pbuh ) is considered the first dental educator in proper oral hygiene. Although there is no reference to the use of Siwak in Al-Quran, yet several quotations could be read in the compendium of the sayings of Mohammed ( pbuh ) as to the benefits of Siwak in mouth cleanlinesss. One saying reads as follows: "IF IT WERE NOT TOO MUCH A BURDEN ON THE BELIEVERS, I WOULD PRESCRIBE THAT THEY USE THE SIWAK BEFORE EACH PRAYER". Several anecdotes6, incidents, poems 7 and rules of ethics in using Siwak were mentioned in various references talking on the subject of cleanliness of the mouth. Salvadora Persica is in fact a small tree or shrub with a crooked trunk, seldom more than one foot in diamete, bark scabrous and cracked, whitish with pendulous extrimities. The root bark is light brown and the inner surfaces are white, odour like cress and taste is warm and pungent. ![]() bovenste rij, derde foto rechts = Salvadora Persica Voor zover de beschrijving van de zogenaamde tandenstoker (of tandenborstel volgens Filosoof)
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dikte van een stylo. Hoogstens een subtiel twijgje om zoals met berketwijg in de Finse sauna licht mee gegeseld te worden....... ![]() Lekkeeeeer (ook van smaak)!!!
![]() |
![]() |